ulaf Postad 11 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2011 grattis hammarn till o med en svenne banan som jag dansar loss! en kollega producerar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2011 Inte bara bombare som klonkat! Ulaf har gått och skaffat sig en tjej tror jag bestämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2011 http://www.indabamusic.com/opportunities/jessica-sutta-remix-contest/submissions/79291 Rösta på min remix så får jag åka till USA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2011 Inte bara bombare som klonkat! Ulaf har gått och skaffat sig en tjej tror jag bestämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2011 Jag vet, inte gay trots allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2011 grattis är väl på plats hära Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2011 Grattis ulaffski! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2011 Dessutom kom min låt upp på Webbjokern idag! http://svt.se/melodifestivalen är adressen och Box of Love heter låten! Woop woop! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2011 Dessutom kom min låt upp på Webbjokern idag! http://svt.se/melodifestivalen är adressen och Box of Love heter låten! Woop woop! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2011 Grattis :D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 25 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2011 http://www.indabamusic.com/opportunities/jessica-sutta-remix-contest/submissions/79291 Rösta på min remix så får jag åka till USA! En röst här i alla fall. Dessutom kom min låt upp på Webbjokern idag! http://svt.se/melodifestivalen är adressen och Box of Love heter låten! Woop woop! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 25 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2011 Stort grattis till GF mvh, PF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 25 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2011 En röst här i alla fall. Grattis! Tack! Grym du e! Stort grattis till GF mvh, PF Spanks! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 25 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2011 fattar helt ärligt inte vad vissa av såna som ligger före dig gör där. Massa oljud i deras mixar bara. Din va clean och skön som den ska va. Röstar oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 25 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2011 fattar helt ärligt inte vad vissa av såna som ligger före dig gör där. Massa oljud i deras mixar bara. Din va clean och skön som den ska va. Röstar oxå. Beror ju oftast på hur mycket man promotear den. Mkt nice remix, vilket program använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 25 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2011 Tack hasse! Beror ju oftast på hur mycket man promotear den. Mkt nice remix, vilket program använder du? Logic Pro 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 26 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2011 grattis! langar in en röst också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2011 grattis! langar in en röst också. Grymt! Det går uppåt i listan hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 26 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2011 Röstade nu och du klättrade 3 placeringar. Hjälp Ulaf till USA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 26 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2011 röst och fejjan promote, done and done! mkt god mix imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2011 Kungar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 26 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2011 På Måndag ska jag rösta på Box of love! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2011 På Måndag ska jag rösta på Box of love! BRA PK! Imorgon är det omröstning mellan 12-13! SMS:a siffran 7 till 72211 under denna timma så blir jag glad! http://svt.se/2.148435/1.2572495/box_of_love_inspirerades_av_naturkatastrofer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 kan inte rösta från luften Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 kan inte rösta från luften Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts