Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu får ni allt berätta vad som hände och hur padrinos tog beercreeks pengar.

 

Vet att jag runnerrunnerade mot hans set och att han blixtvek topp2 mot min färg, resten av pengarna vet jag fan inte :(

 

Jag har aldrig sett padrinos backa live. Dom få ggr det händer har han redan hunnit åka hem innan man dyker upp. Dock är jag givetvis en stor donator till padrinos live(tvärtom online). Fan att man missade detta. Hade varit en ära att sponsra dessa gentlemän med lite pengar. Ångrar redan att jag hittade en note på iphonen att padrinos är skyldig mig ett kex från en fyllebet...

 

Är upp mot dig all time såvitt jag vet, såattehh.. Försöker du säga att du inte hängde på ut för att jag är skyldig dig pengar så blir jag lite ledsen, nästan så jag överväger att betala nu blixtens blixt

 

mvh

 

Bort Glömdén

 

Hahaha, nej jag kom på det senare idag.. För sjukt att jag alltid lyckas komma in i det där stadiet. Hur går det för dig på ccgrinden? Kommer ihåg att jag frågade igår men svaret är inte riktigt kvar i bollen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget att be om ursäkt för, förstår dig helt. Var riktigt fint när jag försökte ta en diskussion med brush om det efter, hade en välutvecklad rant på säkert tio minuter om hur han kunde skött det bättre när det visar sig att det inte ens var han som hade varit där utan en som var lik honom...

 

Som sagt väldigt trevligt igår, trots att man skämdes för hur bra man sprang (=

 

Nu får ni allt berätta vad som hände och hur padrinos tog beercreeks pengar.

 

Jag har aldrig sett padrinos backa live. Dom få ggr det händer har han redan hunnit åka hem innan man dyker upp. Dock är jag givetvis en stor donator till padrinos live(tvärtom online). Fan att man missade detta. Hade varit en ära att sponsra dessa gentlemän med lite pengar. Ångrar redan att jag hittade en note på iphonen att padrinos är skyldig mig ett kex från en fyllebet...

 

Vet att jag runnerrunnerade mot hans set och att han blixtvek topp2 mot min färg, resten av pengarna vet jag fan inte :(

 

 

 

Är upp mot dig all time såvitt jag vet, såattehh.. Försöker du säga att du inte hängde på ut för att jag är skyldig dig pengar så blir jag lite ledsen, nästan så jag överväger att betala nu blixtens blixt

 

 

 

Hahaha, nej jag kom på det senare idag.. För sjukt att jag alltid lyckas komma in i det där stadiet. Hur går det för dig på ccgrinden? Kommer ihåg att jag frågade igår men svaret är inte riktigt kvar i bollen.

 

 

Äh, poker är poker. Du vann rättvist men jag hade gärna sett framemot att bryta trenden på 8 raka backsessions på CC =)

Trevligt var det iaf, borde dock inte druckit mer när jag kom in på cc men tror jag fick i mig en del till vilket resulterade i en äcklig baksmälla idag..

 

Vegas, du är mer än välkommen att donera lite (gärna mycket) cash någon annan gång. Jag håller dörrarna öppna för det. Bra initiativ btw!

 

 

Jag minns faktiskt inte heller någon mer hand än r-r flushen du fick och när jag blixtfolda topp2p mot din färg. Borde varit fler roliga men minnet sviker lite..

 

 

På återseende!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

kl 12-13 den 31 oktober får alla plocka upp telefonen och ge gamle ulaf en röst så lovar jag att spendera stim-pengarna vid pokerborden. Låten finns att lyssna på en vecka innan.

 

fast det är bara första deltävlingen så går man vidare från den blir det åtta kvar varav en kommer med men jag har feeling på att det blir vi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åh det vore episkt! Heja ulaf!!

 

Edit: när fn ska man få träffa padden egentligen?!?!?!

 

Padden hänger på såsiga microställen och spelar inga hajstejksturrar, med lite tur kanske man hänger med på emop-resor bara för att sänka stämningen för övriga. Sänk dina standarder på ställen och umgängen så stöter vi garanterat på varandra inom snar framtid, annars får jag helt enkelt ta mig ur min trygghetszon på något sätt! :D

 

kl 12-13 den 31 oktober får alla plocka upp telefonen och ge gamle ulaf en röst så lovar jag att spendera stim-pengarna vid pokerborden. Låten finns att lyssna på en vecka innan.

 

fast det är bara första deltävlingen så går man vidare från den blir det åtta kvar varav en kommer med men jag har feeling på att det blir vi.

 

Sätter påminnelse på mobilen nu, gl gl gl!

 

livetisdag nästa v?

 

..o grattis falun!

 

Tidig planering, striktare schema nuförtiden? Blev det någon kryssning förresten? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kl 12-13 den 31 oktober får alla plocka upp telefonen och ge gamle ulaf en röst så lovar jag att spendera stim-pengarna vid pokerborden. Låten finns att lyssna på en vecka innan.

 

fast det är bara första deltävlingen så går man vidare från den blir det åtta kvar varav en kommer med men jag har feeling på att det blir vi.

 

grymt! grattis! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tidig planering, striktare schema nuförtiden? Blev det någon kryssning förresten? :)

 

Typ =)

 

Ingen kryssare.. blev finhotell på capri + rom. Båt en annan gång när araberna/grekerna har lugnat ner sig. Vi var där off season men kan säkert vara bra drag i city på ön juni juli typ.

 

3.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...