Gå till innehåll

Padrinos

padrinosftw

Recommended Posts

• Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sitter i en svarttaxi på väg hem från dag 1 på sm, jobbat shortstack hela dagen, spelat piss men haft tur. Ligger strax under halva average så blir till att jobba.

Mått så sjukt dåligt hela dagen efter två raka sjukhusfyllor så min sociala kompetens har varit vidrigt usel, men träffat lite forum folk som alla levererat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detsamma! Slog som sagt rekord i att vara såsig, hela dagen är som en lång dimma bara. Du är inte kvar eller?

Haha samma här, vaknade dock till lite efter middagen som satt fint :) Nä fan, bustade näst sista nivån. Fick in det med tp/tk mot mellanpar och färgdrag på turn och han träffa triss på river. Vad sitter du med?

Länk till kommentar

Haha samma här, vaknade dock till lite efter middagen som satt fint :) Nä fan, bustade näst sista nivån. Fick in det med tp/tk mot mellanpar och färgdrag på turn och han träffa triss på river. Vad sitter du med?

Trist som fan :( Är själv endast kvar pga turandes, spelar rekorddåligt.. 23575, avg låg på 36-39k någonstans

Länk till kommentar

spew?

PokerStars Game #63113861000: Tournament #424010683, $50+$5 USD Hold'em No Limit - Level II (15/30) - 2011/06/08 17:24:48 ET

Table '424010683 15' 9-max Seat #1 is the button

Seat 1: Pocket2Chris (2420 in chips)

Seat 2: THUGer (2195 in chips)

Seat 3: valitsius (7440 in chips)

Seat 4: fever4ever (6075 in chips)

Seat 5: UFFE (3000 in chips)

Seat 6: $mokin_aa09 (455 in chips)

Seat 7: aleljo58 (3955 in chips)

Seat 8: gaylon80 (3000 in chips)

Seat 9: fabbrogoal (3120 in chips)

THUGer: posts small blind 15

valitsius: posts big blind 30

*** HOLE CARDS ***

Dealt to UFFE Queen of SpadesKing of Spades

fever4ever: folds

UFFE: raises 30 to 60

$mokin_aa09: folds

aleljo58: folds

gaylon80: folds

fabbrogoal: folds

Pocket2Chris: folds

THUGer: raises 120 to 180

valitsius: folds

UFFE: calls 120

Länk till kommentar

hur gåre ulaf, vinner du nåt?

ft:ade en $100 inköp 50k-garanti i fredags och kom femma vilket var rätt fint. Annars är det mest sng som går bra på full tilt och uselt på stars, varför det är ytterst olägligt att jag inte kan connecta till den förra. :(

Kanske har jag råkat blocka full tilt med min avg? Nån som vet hur man gör för att kolla vilka program som är blockade? hittar inte :(

Länk till kommentar

spew?

Absolut inte imo

Kanske har jag råkat blocka full tilt med min avg? Nån som vet hur man gör för att kolla vilka program som är blockade? hittar inte :(

Kollat om virusprogrammet blockar det? Annars kan du pröva att köra det som administratör. Egentligen ingen aning, utan bara egna erfarenheter.

Länk till kommentar