KungKroon Postad 29 Maj , 2011 Rapport Share Postad 29 Maj , 2011 Tror på fold i hand 1 och jam hand 2! antar att de e 9pers och 3 priser? 7000! Mvh e de nå pris? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Maj , 2011 Rapport Share Postad 30 Maj , 2011 Tror på fold i hand 1 och jam hand 2! antar att de e 9pers och 3 priser? 7000! Mvh e de nå pris? de e de, och jag kan avslöja att jag gjorde exakt tvärtom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Maj , 2011 Rapport Share Postad 30 Maj , 2011 inte för att skryta men måste bara posta dagens graf för mina 9manna sng Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 länge sen jag lyssnade på musik enbart "för skojs skull", men hittade den här killen och gillar skarpt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 Vem är bountyn på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 Juni , 2011 Rapport Share Postad 2 Juni , 2011 den va djup! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 3 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2011 Sitter i en svarttaxi på väg hem från dag 1 på sm, jobbat shortstack hela dagen, spelat piss men haft tur. Ligger strax under halva average så blir till att jobba. Mått så sjukt dåligt hela dagen efter två raka sjukhusfyllor så min sociala kompetens har varit vidrigt usel, men träffat lite forum folk som alla levererat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 4 Juni , 2011 Rapport Share Postad 4 Juni , 2011 Kul att ses igår padrino, håller tummarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2011 Kul att ses igår padrino, håller tummarna! Detsamma! Slog som sagt rekord i att vara såsig, hela dagen är som en lång dimma bara. Du är inte kvar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 4 Juni , 2011 Rapport Share Postad 4 Juni , 2011 Detsamma! Slog som sagt rekord i att vara såsig, hela dagen är som en lång dimma bara. Du är inte kvar eller? Haha samma här, vaknade dock till lite efter middagen som satt fint Nä fan, bustade näst sista nivån. Fick in det med tp/tk mot mellanpar och färgdrag på turn och han träffa triss på river. Vad sitter du med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2011 Haha samma här, vaknade dock till lite efter middagen som satt fint Nä fan, bustade näst sista nivån. Fick in det med tp/tk mot mellanpar och färgdrag på turn och han träffa triss på river. Vad sitter du med? Trist som fan Är själv endast kvar pga turandes, spelar rekorddåligt.. 23575, avg låg på 36-39k någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2011 Rättvis bust Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 5 Juni , 2011 Rapport Share Postad 5 Juni , 2011 Rättvis bust ska vi dricka om de? jag är orättvist fattig imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 8 Juni , 2011 Rapport Share Postad 8 Juni , 2011 Full tilt verkar vara nere 50% av tiden. är det så mycket krångel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 8 Juni , 2011 Rapport Share Postad 8 Juni , 2011 Full tilt verkar vara nere 50% av tiden. är det så mycket krångel? Jag har inte märkt nått alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 8 Juni , 2011 Rapport Share Postad 8 Juni , 2011 Jag har inte märkt nått alls? åfan, kanske bara är jag då. kan inte connecta nu tex. är du inne? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jlnsn Postad 8 Juni , 2011 Rapport Share Postad 8 Juni , 2011 åfan, kanske bara är jag då. kan inte connecta nu tex. är du inne? Fungerar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 8 Juni , 2011 Rapport Share Postad 8 Juni , 2011 Fungerar för mig. springer sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2011 edit inte värt det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 8 Juni , 2011 Rapport Share Postad 8 Juni , 2011 spew? PokerStars Game #63113861000: Tournament #424010683, $50+$5 USD Hold'em No Limit - Level II (15/30) - 2011/06/08 17:24:48 ET Table '424010683 15' 9-max Seat #1 is the button Seat 1: Pocket2Chris (2420 in chips) Seat 2: THUGer (2195 in chips) Seat 3: valitsius (7440 in chips) Seat 4: fever4ever (6075 in chips) Seat 5: UFFE (3000 in chips) Seat 6: $mokin_aa09 (455 in chips) Seat 7: aleljo58 (3955 in chips) Seat 8: gaylon80 (3000 in chips) Seat 9: fabbrogoal (3120 in chips) THUGer: posts small blind 15 valitsius: posts big blind 30 *** HOLE CARDS *** Dealt to UFFE fever4ever: folds UFFE: raises 30 to 60 $mokin_aa09: folds aleljo58: folds gaylon80: folds fabbrogoal: folds Pocket2Chris: folds THUGer: raises 120 to 180 valitsius: folds UFFE: calls 120 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 8 Juni , 2011 Rapport Share Postad 8 Juni , 2011 hur gåre ulaf, vinner du nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 hur gåre ulaf, vinner du nåt? ft:ade en $100 inköp 50k-garanti i fredags och kom femma vilket var rätt fint. Annars är det mest sng som går bra på full tilt och uselt på stars, varför det är ytterst olägligt att jag inte kan connecta till den förra. Kanske har jag råkat blocka full tilt med min avg? Nån som vet hur man gör för att kolla vilka program som är blockade? hittar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 spew? Absolut inte imo Kanske har jag råkat blocka full tilt med min avg? Nån som vet hur man gör för att kolla vilka program som är blockade? hittar inte Kollat om virusprogrammet blockar det? Annars kan du pröva att köra det som administratör. Egentligen ingen aning, utan bara egna erfarenheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Back in the game ser jag! Gl med nystarten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts