padrinosftw Postad 27 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Antar att du fokuserat mer på natalie än titeln i garden state :F NBA-förstörd, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Kollar nästan aldrig TV, när jag gör det är det antingen pga sportevenemang eller sällskapsgrej. Vad jag inte förstår är gemene människas orubbliga kärlek till Solsidan, Maria Montazami och Per Morberg. Vet att jag har lite annorlunda smak, men jag har verkligen extremt svårt för att se och lyssna på samtliga vilket egentligen bara blir än värre utav hur omtyckta de är av varenda människa man råkar komma in på ämnet med. "Nejmen vadå, hon är ju hur skön som helst!", "solsidan är ju det absolut bästa som någonsin sänts på svensk tv genom tiderna!" och självklart även massa nonsenshyllningar till herr Morberg som, av vad jag sett, mest står och tar sig i håret och är allmänt osympatisk. Helt IMHO obv, men behövde bara skriva av mig på något sätt, hatar känslan av att vara helt ensam om en åsikt till den graden att det känns som att man är helt felprogrammerad. Tack för tips, blir ett Natalie Portman filmmarathon här ikväll där jag redan har tjuvstartat med Golden State som är en personlig favorit. Solsidan måste vara Sveriges mest överskattade TV-program genom tiderna. Sen är det lite lol mtp vad snusarn skrev. Vilket Portman-fan du framstår som Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Hehe du hann före mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 "popvänstern" är med er http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/medier/article8472316.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Bara att konstatera, smaken är som baken. Jag gillar't. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Kollar nästan aldrig TV, när jag gör det är det antingen pga sportevenemang eller sällskapsgrej. Vad jag inte förstår är gemene människas orubbliga kärlek till Solsidan, Maria Montazami och Per Morberg. +1, solsidan är väl okej, men helt klart mkt mkt överskattat. de övriga två du nämner vet jag inte ens vilka dom är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Vissa avsnitt av Solsidan säsong 1 är ju så fantastiska på så många sätt. Iaf det om midsommar. Säsong 2 är en riktig jävla besvikense.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 de två senaste avsnitten av solsidan var otroligt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Jag har också en åsikt om solsidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fenan Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Vissa avsnitt av Solsidan säsong 1 är ju så fantastiska på så många sätt. Iaf det om midsommar. Säsong 2 är en riktig jävla besvikense.. Det första avsnittet är sådär men det andra i säsong två är ju guld! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Det första avsnittet är sådär men det andra i säsong två är ju guld! Håller iofs med om att dom två senaste(finns att tanka e03) är mycket bättre än första, för det tyckte jag var kasst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Dom två första avsnitten av solsidan s2 är riktigt dåliga. Får inte Ove en mer central roll är det sällan roligt imo. Karaktärerna är bra på sitt sätt, men roligt på riktigt blir det nästan bara när Ove gör entré... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Nu tycker jag ni är lite vrånga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Nu tycker jag ni är lite vrånga +1 hur går sngsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 +1 hur går sngsen? Har haft ganska mycket att göra så inte spelat så mycket senaste veckan. tog ut allt utom 100 dollar för en skidresa och slängde in dom på ftp där jag nu har 375 ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Min styvsyster ska få barn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Är hon snygg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Är hon snygg? Går hon att röka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 Är hon snygg? Som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 Som fan +1 Facebookade! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 Grattis Ulaf Bator! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Januari , 2011 Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 +1Facebookade! Inte hon dock, det är min bio-sis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 30 Januari , 2011 Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 Jag vill också ha en syster som man bara använder för att gå på bio med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 30 Januari , 2011 Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 Hm, du har en affärsidé där kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 30 Januari , 2011 Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 Hej mr bounty. Ville bara förvarna om att jag ska slå ut dig ikväll! Edit: Nehe nu ska du inte va med längre. *besviken min* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts