Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kollar nästan aldrig TV, när jag gör det är det antingen pga sportevenemang eller sällskapsgrej. Vad jag inte förstår är gemene människas orubbliga kärlek till Solsidan, Maria Montazami och Per Morberg. Vet att jag har lite annorlunda smak, men jag har verkligen extremt svårt för att se och lyssna på samtliga vilket egentligen bara blir än värre utav hur omtyckta de är av varenda människa man råkar komma in på ämnet med. "Nejmen vadå, hon är ju hur skön som helst!", "solsidan är ju det absolut bästa som någonsin sänts på svensk tv genom tiderna!" och självklart även massa nonsenshyllningar till herr Morberg som, av vad jag sett, mest står och tar sig i håret och är allmänt osympatisk. Helt IMHO obv, men behövde bara skriva av mig på något sätt, hatar känslan av att vara helt ensam om en åsikt till den graden att det känns som att man är helt felprogrammerad.

 

Tack för tips, blir ett Natalie Portman filmmarathon här ikväll där jag redan har tjuvstartat med Golden State som är en personlig favorit.

 

Solsidan måste vara Sveriges mest överskattade TV-program genom tiderna.

 

Sen är det lite lol mtp vad snusarn skrev. Vilket Portman-fan du framstår som ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollar nästan aldrig TV, när jag gör det är det antingen pga sportevenemang eller sällskapsgrej. Vad jag inte förstår är gemene människas orubbliga kärlek till Solsidan, Maria Montazami och Per Morberg.

+1, solsidan är väl okej, men helt klart mkt mkt överskattat. de övriga två du nämner vet jag inte ens vilka dom är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...