Metaddict Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Nu ska jag titta på hata göteborg och låtsas att karaktärerna är PF-personligheter. Man kan ha kul helt själv utan alkohol Jag borde vara lättast att få med, passar in mycket bra Scenen innan slagsmålet där de skriker "hata hata hata Göteborg" högre och högre är precis utanför min tandläkare! NOT SO HIDDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Checkar turn med A9. Om turn går checkcheck Vbet river. Som spelat fetingcheck river. On another note: Var är Ulaf? inte säker på att jag håller med, förrutom angående ulaf då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Saknar tiden då jag spelade som Puni Fedit: Försökte spela obv Redit: Var vill du ändra på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2010 All tilt släpper till 100% när årets sjukaste filmsläpp helt plötsligt är färdignerladdad, MacGruber[2010][unrated Edition]DVDrip[Eng]-FXG.avi. Ni som sett en del Saturday Night Live fattar. Skrämmande höga förväntningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 I prefer to call A9 preflop instead of 3bet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 All tilt släpper till 100% när årets sjukaste filmsläpp helt plötsligt är färdignerladdad, MacGruber[2010][unrated Edition]DVDrip[Eng]-FXG.avi. Ni som sett en del Saturday Night Live fattar. Skrämmande höga förväntningar! Tyckte den sög nåt så sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 I prefer to call A9 preflop instead of 3bet. + Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 I prefer to call A9 preflop instead of 3bet. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2010 Eh, osv då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 Syn och checka åtminstone en av gatrackarna där borta ikring floden och såna där grejer Mvh Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 7 September , 2010 Rapport Share Postad 7 September , 2010 3betta och tunna åtminstone tre av gatrackarna där borta ikring floden och såna där grejer Mvh Nidronson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2010 Spelat 382 händer idag och är upp nästan lika mycket i €. Screw the volume mao. Hänga med geewhiz tors och fre, cc osv Bokar turre nu. Är allmänt hjärndöd som några kanske insett. Idag skulle jag lämna ett urinprov och hade undvikit att gå på toa på över 18h. När jag väl kommer in på toan så kommer jag på mig själv att ha kissat klart men fortfarande håller röret i handen längs sidan av kroppen.. Fint. Fick stå och trycka med hela kroppen så att jag fes sönder mig för att få ut tillräckligt att fylla ut det som skulle in i röret Och appropå fjantiga saker, MacGruber var alldeles för fjantig. Några enstaka sköna moments men besviken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2010 Så jävla reko kille Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2010 Blev bjuden på middag av polaren, löjligt gott. Skitsimpelt att göra också tydligen, men det säger ju alla jämt så... Ska fan lära mig göra den här iaf så jag har en paradrätt att bjuda familj och vänner på då den nuvarande repertoaren inte är något extra direkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 Blev bjuden på middag av polaren, löjligt gott. Skitsimpelt att göra också tydligen, men det säger ju alla jämt så... Ska fan lära mig göra den här iaf så jag har en paradrätt att bjuda familj och vänner på då den nuvarande repertoaren inte är något extra direkt.. Ser ut som en helt vanlig kycklingfilé Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2010 Ser ut som en helt vanlig kycklingfilé Det är det typ Gjord i ugnen med lite creme fraiche, soja, grädde och starka kryddor. Förtärdes med ris och grönsaker. Att det var löjligt simpelt att laga tog inte direkt bort den gudomliga smaken : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 Det är det typ Gjord i ugnen med lite creme fraiche, soja, grädde och starka kryddor. Förtärdes med ris och grönsaker. Att det var löjligt simpelt att laga tog inte direkt bort den gudomliga smaken : ) Mm brukar inte ens orka fixa till nåt sånt. Kör pepparmix, grillkrydda och lite vitlökspulver på och in i ugnen Funkar helt ok iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2010 Man vet att man är smått förstörd när man tiltar över att väckarklockan visar KKvAA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 Ser ut som en helt vanlig kycklingfilé Är oftast de enkla rätterna som blir dom godaste. Varför krångla till matlagningen när det enda som behövs är en bra råvara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2010 Alltså, man kommer på sig ibland.. Hade jävligt tur den här gången C/s turn eller b/c turn sen c/s/c/f river? Game # 1851075015 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,50/1 - Table "Herat" Game ended 2010-09-08 15:34:51 GMT+01:00 Players: OMGulaf (EUR 113,00 in seat 1) Krozilinski (EUR 109,25 in seat 2) Dealer: Krozilinski Big Blind: OMGulaf (1,00) Small Blind: Krozilinski (0,50) OMGulaf was dealt: - Krozilinski Raise (2,50) OMGulaf Call (2,00) Flop - - OMGulaf Check Krozilinski Bet (4,50) OMGulaf Raise (17,00) Krozilinski Call (12,50) Turn - - - OMGulaf Bet (26,00) Krozilinski Call (26,00) River - - - - OMGulaf All-In (67,00) Krozilinski All-In (63,25) OMGulaf Payback (3,75) OMGulaf shows: - (two pairs, jacks and nines) Krozilinski shows: - (two pairs, jacks and eights) OMGulaf wins: EUR 217,75 (with two pairs, jacks and nines) Rake: EUR 0,75 Stuck som vanligt obv. WÖÖÖH Är oftast de enkla rätterna som blir dom godaste. Varför krångla till matlagningen när det enda som behövs är en bra råvara. +! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 bet-call turn, check-fold river. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 b/c turn c/c river Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 9 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2010 bet-call turn, check-fold river. b/c turnc/c river Ty för inputs! Ulaf har lyckats med sitt låtskrivande för er som inte hört det, här är en mindre känd låt han skrev åt Lil Wayne: Försöker förgäves hitta ett liveuppdträdande från Lil Wayne, Leona Lewis och T-Pain på VMAs 2008.. Help me someone Nöter fan den här dokumentären mer än Meta och Starf nöter Arnolds gamla rullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
F_Eklund Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 b/c turnc/c river . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 Riktigt fin kikning, oppe i tre ggr nu på morronen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts