Burning Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 hahaha ni grabbar är för sköna. Hoppas jag hinner upp dit tills dess. 68/100? Man har det bra ställt när man kör 100-gradig skala på brudar... Vissa som Hjort kör mer binärt, 1=kör, 0=kör senare. Så det är Hjort de baserat karaktären Jan Banan på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 Hahaha Jan Banan är faktiskt en nästan exakt kopia av Staahla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 28 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 Klart du ska till barcelona st, vore mer än epic Försöker styra upp lite över msn över vilket hus det blir, vilka som får plats osv. Personligen är jag nästan mer sugen på det mindre huset, verkar vara närmare till stan och känns överlag nutz. Lite litet kanske bara, får bara plats 8 och är en tredjedel så stort som det andra. Finns några som har lite av förstatjing som jag försöker prata med nu och diskutera vilka mer som ska få plats osv så jag slipper känna mig elak själv ____ Är det jättecheck på turn här eller ska jag bara bomba på? Game # 1836701062 - Texas Hold'em No Limit EUR 1/2 - Table "Winnemucca" Game ended 2010-08-28 14:24:56 GMT+01:00 Players: ILoveOprah (EUR 219,65 in seat 1) OMGulaf (EUR 200,00 in seat 2) Dealer: ILoveOprah Big Blind: OMGulaf (2,00) Small Blind: ILoveOprah (1,00) OMGulaf was dealt: - ILoveOprah Raise (5,00) OMGulaf Raise (18,00) ILoveOprah Call (14,00) Flop - - OMGulaf Bet (24,00) ILoveOprah Call (24,00) Turn - - - OMGulaf Bet (56,00) ILoveOprah All-In (175,65) OMGulaf All-In (100,00) ILoveOprah Payback (19,65) River Ac - 8h - 2h - Jh - 4s OMGulaf shows: Td - Ah (a pair of aces) ILoveOprah shows: 4c - 5c (a pair of fours) OMGulaf wins: EUR 399,25 (with a pair of aces) Rake: EUR 0,75 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 bet-syn imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 checksyn imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 28 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 bet-syn imo. Varför? : ) checksyn imo Varför? : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 c/r - för den som inte kan dra ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 Ah, och inte jätteskoj få in degen på turn, bra att kunna ha nötfärg på river också imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 ST och Staahla gör stan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 Blir vi kanske så många som 2 hus t.o.m? jag är ruggigt sugen på det stora huset så ska ni ta det andra så är jag nog inte feg för styra det, bara man har koll på intresset Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 Blir vi kanske så många som 2 hus t.o.m? jag är ruggigt sugen på det stora huset så ska ni ta det andra så är jag nog inte feg för styra det, bara man har koll på intresset fail, du ska ingenstans. Du är i det huset där jag ska vara . slut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 Varför? : ) Värde och balans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 fail, du ska ingenstans. Du är i det huset där jag ska vara . slut HEHEH the big house obv!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 ST och Staahla gör stan? hahaha alltså folk som inte har träffat Staahla fattar inte hur jävla mkt Jan Banan han är. Känns som Gustavsson måste ha träffat staahla nån gång och fått inspiration till den här rollfiguren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 Värde och balans.Balans med AT? hur ofta skjuter du turn igen egentligen? mtp på att man lär checka den floppen en hel del också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 en dag ska jag också få träffa en forumlegend. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 Balans med AT? hur ofta skjuter du turn igen egentligen? mtp på att man lär checka den floppen en hel del också Det är ju en 3betad pott HU.. AT med Ah är ju monster här. Man lär ju barella hjärterturn en del och kan ju inte va för nitig med värdebets i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 vilka händer vill du checka? hur spelar du flop med många A-händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 Det är ju en 3betad pott HU.. AT med Ah är ju monster här. Man lär ju barella hjärterturn en del och kan ju inte va för nitig med värdebets i så fall. men ur rent och skär explosynpunkt så har vi som du säger ett monster som kan syna ner / vb river samt drar till nöt. mao vi kan släppa ett frikort om det skulle vara så, vi måste ju kunna låta fi bomba turn/river med något som vi c/c turn med eller vill vi aldrig ta den linjen? med typ bluffcatchande kassa A? fejkedit; minns inte handen :S:S: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 hahaha ni grabbar är för sköna. Hoppas jag hinner upp dit tills dess. 68/100? Man har det bra ställt när man kör 100-gradig skala på brudar... Vissa som Hjort kör mer binärt, 1=kör, 0=kör senare. hoho. asså, sjua låter jävligt högt imo och sexa låter så alldagligt, 6+ eller 7-. vilket är helt klart godkänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 Syna AT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 29 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2010 i teorín knacksynar jag AhTx där, men i praktiken betsynar jnag. knackdeg på starfitters vis lär va det sämsta iaf. både limsoin och yxeloas är semisugna på barca iaf, det är dygnets viktigastre info! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 29 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2010 Försökte skriva lite pokerrelaterat men är lite för full för det... Höll med ST iaf, vet inte vad det säger riktigt Iaf.. Var på någon jävla lobby. Gamla grodan märkte jag när man väl kom in.. Bra musik, otaggat sällskap. Fick ett precis lagom megasjukt samtal från en mer eller mindre jätteonykter niklasvegas också, kanske borde hängt på det tåget istället.. Fick löfte om Barcelona också, men fick så många löften att jag har saftig ångest för att jag inte klickade fram någon spela-in knapp... Ska sova nu iaf.. Tänker fan inte vakna tills jag är frisk.. Inte varit kry sen innan grekland i början på juli på sörens vis Korpmatch imorrn men hittar nog railen, lika bra för alla liksom. heheheedit: jättelång bakgrundshistoria, men sexade en tjej som har en form av sexblogg nu i veckan. får inte ens ett erkännande där, utan nämns bara något om "Har ju inget sex att bjuda på den här gången (fast nu ljög jag, jag o Majk har haft sex med ett täcke emellan, lika tjockt som princessan på ärten grejen! haha)" Hade varit kul om det var ens nära första gången någon förnekade något liknande : ) Angående barcelona, alla är ju inne på msn på en söndag så imorrn styr vi lite.. Alla kanske inte vet 100% säkert då men iaf en början. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 29 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2010 men uhh fml letar efter mobilen så ramlar en jävla våg i bollen på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 29 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2010 men uhh fml letar efter mobilen så ramlar en jävla våg i bollen på mig Hahaha, därför jag hade så jävla ont... Lirat lite turrar och sngs idag, gått som väntat och hålet är ännu djupare för månaden. Hade väldigt bra stack i €35k guar, men torskade stor pott med AK mot TJs ai pre först sen KQ mot A6s.. Hade verkligen behövt en klonk ikväll ju Härå? Game # 1838182874 - Texas Hold'em No Limit 250/500 - Table "Tournament Table EUR 1,000 Guarantee 8865276 5" Game ended 2010-08-29 19:23:45 GMT+01:00 Players: JurAssPlz (5 776,00 in seat 2) ELEE777 (4 282,00 in seat 4) Am@zInGhiT (19 556,00 in seat 5) carol3 (3 232,00 in seat 6) prowler222 (8 326,00 in seat 8) OMGulaf (12 230,00 in seat 9) Dealer: prowler222 Small Blind: OMGulaf (250,00) Big Blind: JurAssPlz (500,00) OMGulaf was dealt: - ELEE777 Fold Am@zInGhiT Raise (1 125,00) carol3 Fold prowler222 Call (1 125,00) OMGulaf All-In (11 980,00) JurAssPlz Fold Am@zInGhiT Fold prowler222 All-In (7 201,00) OMGulaf Payback (3 904,00) Flop 7d - 3c - 5s Turn 7d - 3c - 5s - Tc River 7d - 3c - 5s - Tc - 2d OMGulaf shows: Ah - Th (a pair of tens) prowler222 shows: Kh - Ks (a pair of kings) prowler222 wins: 18 277,00 (with a pair of kings) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts