smooger Postad 21 Maj , 2010 Rapport Share Postad 21 Maj , 2010 Kom på att jag hade ditt svs kort på mig i onsdags Ulaf. Tänkte på det efter vi hade käkat o tänkte ge det till dig, men då hade du dragit:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 21 Maj , 2010 Rapport Share Postad 21 Maj , 2010 Kom på att jag hade ditt svs kort på mig i onsdags Ulaf. Tänkte på det efter vi hade käkat o tänkte ge det till dig, men då hade du dragit:-( haha juste, får ta det nån annan liveonsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 21 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2010 liveonsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 22 Maj , 2010 Rapport Share Postad 22 Maj , 2010 Tjena ulaf! Du kom in i lägenheten? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 22 Maj , 2010 Rapport Share Postad 22 Maj , 2010 Längst till höger... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 22 Maj , 2010 Rapport Share Postad 22 Maj , 2010 guldhatten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 22 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Maj , 2010 Sjukt att det var den värsta bilden du hittade. Hatten var en polares gammelfarfars fyi, skäms inte ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 22 Maj , 2010 Rapport Share Postad 22 Maj , 2010 Tjena ulaf! Du kom in i lägenheten? =) det kan väl omöjligt vara så att jag ringde dig igår va? har aldrig nånsin varit mer bakis än idag. har våndats/sovit/spytt till nu ungefär. helt sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 22 Maj , 2010 Rapport Share Postad 22 Maj , 2010 Haha, det va bra rail på Ulaf igår:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 22 Maj , 2010 Rapport Share Postad 22 Maj , 2010 varför kan jag aldrig sluta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 22 Maj , 2010 Rapport Share Postad 22 Maj , 2010 det kan väl omöjligt vara så att jag ringde dig igår va? har aldrig nånsin varit mer bakis än idag. har våndats/sovit/spytt till nu ungefär. helt sjukt Ibland längtar man tillbaka till när man var 24. Skönt att du vågar skriva om de mindre roliga sidorna också. Blir det en 2 dagars baksmälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 22 Maj , 2010 Rapport Share Postad 22 Maj , 2010 Ibland längtar man tillbaka till när man var 24. Skönt att du vågar skriva om de mindre roliga sidorna också. Blir det en 2 dagars baksmälla? återstår att se, hoppas inte kom på att jag snusade igår också, om jag inte drömde, det är svårt att säga ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 22 Maj , 2010 Rapport Share Postad 22 Maj , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 22 Maj , 2010 Rapport Share Postad 22 Maj , 2010 Till ulaf och andra filmälskare: Längtar till när Biutiful går upp på bio här. Den har de 3 B:na- Bardem, Barcelona och Babel-regissören. Kommer vara fantastisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 23 Maj , 2010 Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 det kan väl omöjligt vara så att jag ringde dig igår va? har aldrig nånsin varit mer bakis än idag. har våndats/sovit/spytt till nu ungefär. helt sjukt Du ringde 2 gånger, fast jag missade första.. Jag: Tjena! Hur e läget? ute eller? Du: Jooo varit ute hehe, hemma i SUNDBYBERG vid min lägenhet nu. (tror jag det var, sjuk betoning av ort iaf) Jag: frågar nåt random.. Du: Vänta, vet inte om jag får upp dörren... går ett tag.. Ringer om jag inte kommer in. Klick. Du ringde inte tillbaka efter det så antar att du slapp sova i trapphuset iaf:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 23 Maj , 2010 Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 Du ringde 2 gånger, fast jag missade första.. Jag: Tjena! Hur e läget? ute eller? Du: Jooo varit ute hehe, hemma i SUNDBYBERG vid min lägenhet nu. (tror jag det var, sjuk betoning av ort iaf) Jag: frågar nåt random.. Du: Vänta, vet inte om jag får upp dörren... går ett tag.. Ringer om jag inte kommer in. Klick. Du ringde inte tillbaka efter det så antar att du slapp sova i trapphuset iaf:D lol, såg att jag ringt dig i telefonen nu, sjukaste fyllesamtalet nånsin måste de va då vet jag när jag kom hem också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 23 Maj , 2010 Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 Den där Ulaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 23 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 Man är ju ingen ulaf men är ändå rätt nöjd med livet just nu måste man påstå : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 23 Maj , 2010 Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 Muse senaste singel, från soundtracket till twilight verkar det som, tycker den e rätt skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 23 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 JÄVLAR vad bra helg. Satt på en stor balkong hela kvällen igår med närmsta polarna och 6 random tjejer, fruktansvärt trevligt. Perfekt avslutning när man gick hem i morgonljuset och det första sommarregnet, så sjukt skönt. Ikväll är det korpenmatch Förutsatt att jag spelar den så blev träningen den här veckan följande: Mån: Bandy Tis: gym+intervall löpning ons: badminton+lång promenad tors: gym+intervall löpning fre: gym lör: gym+match sön: match+förhoppnignsvis en lång promenad Inte ätit jättenyttigt nu under helgen med bla mkt sås till kött och kyckling men nöjd med veckan ändå. Appropå veckodagar, idag är det söndag och ulle kommer monsterklonka. Kom ihåg vart ni läste det först Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 23 Maj , 2010 Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 japp idag smäller det. Jag har laddat schemat med TRE turneringar, är gul om man säger så. uppladdning: Worms Armageddon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 23 Maj , 2010 Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 heja heja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 23 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 japp idag smäller det. Jag har laddat schemat med TRE turneringar, är gul om man säger så. Didnt know GL iaf heja heja! +++ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 23 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 Cc nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Glödlampan! Postad 23 Maj , 2010 Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 dubbel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts