jacob1983 Postad 12 Maj , 2010 Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 Någon som kan berätta något om methylone? folk som har kört tycker det är väldigt bra och slår konkurrenter väldigt bra..kör bara kör Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 12 Maj , 2010 Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 Droppa in pengar i avanza nu då. Känns så sjukt när man är så clueless men whotevva. Gör inte samma misstag som jag, köpte massa skitaktier för 15k, sålde sen några dagar efter steg dom 20kr aktien, och dom kostade 25kr när jag köpte dom, Så läs lite först innan du köper och ha koll på det! Dumt att förlora pengar i onödan som jag gjorde, jag tyckte det var skoj att köpa/sälja så där förlorade jag massa pengar bara på courtage Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 12 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 Någon som kan berätta något om methylone? Hur kommer det sig att du undrar är jag väldigt nyfiken på (= Gör inte samma misstag som jag, köpte massa skitaktier för 15k, sålde sen några dagar efter steg dom 20kr aktien, och dom kostade 25kr när jag köpte dom, Så läs lite först innan du köper och ha koll på det! Dumt att förlora pengar i onödan som jag gjorde, jag tyckte det var skoj att köpa/sälja så där förlorade jag massa pengar bara på courtage Tack för tipset, men tanken är att det ska vara långsiktigt. Har kunnigt folk inom familjen framförallt som jag har som rådgivning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 Maj , 2010 Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 folk som har kört tycker det är väldigt bra och slår konkurrenter väldigt bra..kör bara kör ty för infon, litar på det. Hur kommer det sig att du undrar är jag väldigt nyfiken på (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 12 Maj , 2010 Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 kan vara en bra ide att kolla upp lite mer om drogen om du ska köra den men det kanske du redan gjort. glhf iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 Maj , 2010 Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 Om jag inte missuppfattar så MDMA>E>methylone im i right? edit: såg precis den är laglig :D:D:D::D:D: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 Maj , 2010 Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 kan vara en bra ide att kolla upp lite mer om drogen om du ska köra den men det kanske du redan gjort.glhf iaf! kollade en flashbacktråd och han verkade ha haft en helluva time, och har polare som testat också. Aldrig gjort nåt liknande förut, lite skraj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 12 Maj , 2010 Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 öhh det är starkt, känns sådär som något att börja med... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 Maj , 2010 Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 öhh det är starkt, känns sådär som något att börja med... hoppla, vad kan hända då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 12 Maj , 2010 Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 Snäll-Ulle goes knaaaaaaark-Ulle? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 12 Maj , 2010 Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 msn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 12 Maj , 2010 Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 nämen vad är detta för dumheter?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 Maj , 2010 Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 Aaa jag vet, tror jag skiter i't Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 12 Maj , 2010 Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 Aaa jag vet, tror jag skiter i't nej jag skojade bara men som andra har sagt borde du ta reda på massa fakta själv först, bieffekter med mera, hur man ska bruka drogen osv innan du testar något! edit: knarka med förstånd! (mvh lindsay lohan) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 12 Maj , 2010 Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 ulaf det går inte att skriva till dig på msn, får bara tillbaka att det inte gick att skicka har frågor! heheh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 Maj , 2010 Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 Nebb nickar ju MDMA på 2+2 så utgår från det är gto Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 12 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 Shit pommes frites , ulle liksom. Gl Ska ut snart, in till stora staden utan bestämd destination än så länge. Gett upp tegel eftersom starvin aldrig dyker upp. Bumhunta officare orkar man ju inte men vore kul att träffa på någon ändå (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 Maj , 2010 Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 Såg precis The Reader, ASBRA!!! se den http://www.imdb.com/title/tt0976051/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 Maj , 2010 Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 Tränade idag och köpte även en hink med sånt där proteinpulver med vassle vad det nu är. Whey heter det och smakar jordgubb och hallon, hyfsat gott. Efter träningen lagade jag och syrran kyckling med potatis och vitlökssås, asgott, sen åt jag jävligt mycket chips och dip till filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 12 Maj , 2010 Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 Tränade idag och köpte även en hink med sånt där proteinpulver med vassle vad det nu är. Whey heter det och smakar jordgubb och hallon, hyfsat gott. Efter träningen lagade jag och syrran kyckling med potatis och vitlökssås, asgott, sen åt jag jävligt mycket chips och dip till filmen Ähhh, bättre att träna och käka chips än att inte träna och käka chips. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 Maj , 2010 Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 Ähhh, bättre att träna och käka chips än att inte träna och käka chips. Så sant, dessutom är jag mer intresserad av muskler just nu och lämnar deffandet till senare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 12 Maj , 2010 Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 Så sant, dessutom är jag mer intresserad av muskler just nu och lämnar deffandet till senare meth, deff och proteinpulver. säker på att det här forumet inte är skadligt för dig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 Maj , 2010 Rapport Share Postad 12 Maj , 2010 meth, deff och proteinpulver. säker på att det här forumet inte är skadligt för dig ? haha jag tror inte det är det som kallas meth? Jag ångrar att jag skrev något här, nu släpper vi det I övrigt känns träningen riktigt bra och det är jävligt roligt att man faktiskt ser en skillnad på kroppen. Jag har alltid varit svagast av alla och är ju säkert fortfarande svagast på gymmet men känner mig ändå jävligt cool när jag flexar framför spegeln hemma8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 Maj , 2010 Rapport Share Postad 13 Maj , 2010 haha jag tror inte det är det som kallas meth? Jag ångrar att jag skrev något här, nu släpper vi det I övrigt känns träningen riktigt bra och det är jävligt roligt att man faktiskt ser en skillnad på kroppen. Jag har alltid varit svagast av alla och är ju säkert fortfarande svagast på gymmet men känner mig ändå jävligt cool när jag flexar framför spegeln hemma8-) Suck, ännu en träningsdagbok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 13 Maj , 2010 Rapport Share Postad 13 Maj , 2010 Suck, ännu en träningsdagbok Sällan, så roligt ska du inte få! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts