Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Känndes sjukt om det var din lya. Med alla dina efterfester så bör det vara vinfläckar på soffan, trashade tapeter och skomärken i taket.

 

Min egna soffa är trasig tack vare efterfesterna :(

 

Jag skulle det, men har avstyrt nu. Blir Sthlm och förmodligen krogen...

 

Aha, jävla niklas.

 

SOM jag ska

 

Obv, en annan har inte studentpass dock så antar att man missar dig?

 

räcker upp handen! ypsilon skrev att han och förmodligen zumsar skulle dit också, och ulaf funderade på det skrev han också men det kanske du visste! :)

 

Låter kul, får höras till fredagen då (=

 

den där brian eno ska jag lära mig på gitarr fyfan vilken skön låt och fyfan vad enkelt den var

 

En annan kan ju inte spela gitarr tack vare att vänsterarmen är moggis, brorsan är duktig dock. Gillar Brian Eno som fan.

 

ill be there!

 

Då ses vi!

 

Kanske kommer dra upp.

 

Klart du ska. Längesen man hörde från dig förresten, allt bra osv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Medans Ulle lallar vidare i Monte Carlo utan att berätta några roliga historier därifrån får jag väl försöka köra på här.

 

Har börjat försöka få ordning på småsaker i mitt liv. Kör en storstädning/ommöblering av huset, går upp vid 10 istället för 15, äter frukt istället för pizza och godis osv, tränar istället för att kolla på tex Glee eller Gossip Girl. Än så länge känns det bra, förhoppningsvis lyckas jag hålla det ett tag till.

 

Tänkte skaffa viasat nu när dem har stulit PL och har NHL samt CL och det här förstörde inte direkt något, http://www.aftonbladet.se/sportbladet/sportitv/article7032949.ab . Annars så gillade jag C+ studion väldigt mycket mer än Viasats men vad ska man göra.

 

Tips på något billigt sovställe på Valborg i Uppsala?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Medans Ulle lallar vidare i Monte Carlo utan att berätta några roliga historier därifrån får jag väl försöka köra på här.

 

Har börjat försöka få ordning på småsaker i mitt liv. Kör en storstädning/ommöblering av huset, går upp vid 10 istället för 15, äter frukt istället för pizza och godis osv, tränar istället för att kolla på tex Glee eller Gossip Girl. Än så länge känns det bra, förhoppningsvis lyckas jag hålla det ett tag till.

 

Tänkte skaffa viasat nu när dem har stulit PL och har NHL samt CL och det här förstörde inte direkt något, http://www.aftonbladet.se/sportbladet/sportitv/article7032949.ab . Annars så gillade jag C+ studion väldigt mycket mer än Viasats men vad ska man göra.

 

Tips på något billigt sovställe på Valborg i Uppsala?

 

Fyriskskolan el vad den heter brevid fyrisån. Glid in där och låssas va student och lägg dig på ett liggunderlag. Mycket brudar.. dock i sånna där studentoveraller. Du får köra på med nån historia att overallen blev kvar Kalmar. Geovetenskap med inriktning mot småsten?

 

Hotellen bör väl vara skapligt fyllda där nu kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är förbannad på att jag missar barca ikväll

 

Om det är Barcelona du vill se så kommer dom ändå inte gå vidare. Hade jag missat matchen hade jag varit sur för att jag missar Inter. Aldrig gillat dom, men tycker nu att dom har riktigt skönt lag, med Balotelli i spetsen. Hoppas för guds skulle dom vinner hela kalaset...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Medans Ulle lallar vidare i Monte Carlo utan att berätta några roliga historier därifrån får jag väl försöka köra på här.

 

Har börjat försöka få ordning på småsaker i mitt liv. Kör en storstädning/ommöblering av huset, går upp vid 10 istället för 15, äter frukt istället för pizza och godis osv, tränar istället för att kolla på tex Glee eller Gossip Girl. Än så länge känns det bra, förhoppningsvis lyckas jag hålla det ett tag till.

 

Tänkte skaffa viasat nu när dem har stulit PL och har NHL samt CL och det här förstörde inte direkt något, http://www.aftonbladet.se/sportbladet/sportitv/article7032949.ab . Annars så gillade jag C+ studion väldigt mycket mer än Viasats men vad ska man göra.

 

Tips på något billigt sovställe på Valborg i Uppsala?

 

Owwwwwwwwwwwww snälla SNÄLLA GUD säg att detta betyder att man kommer slippa se Ola Wenström, Zladjan, Bosse CPettersson och Elin Retard Bak varenda helgggggggggggg!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skräll att Viasat presterar. Malmbergets Henry är kunglig på alla sätt och vis. Heja Niva! Byt nu ut Wenström mot Granqvist, Ola Andersson mot Fjällström, Pettersson mot Dahlqvist och Elin Ekblom Bak mot en skyltdocka(Nora Strandberg/Anna Brolin, om man nu måste kvotera), så kanske hel Premier League-grejen löser sig...

 

Edit: Att jag har Nivas mobilnummer är jävligt coolt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Owwwwwwwwwwwww snälla SNÄLLA GUD säg att detta betyder att man kommer slippa se Ola Wenström, Zladjan, Bosse CPettersson och Elin Retard Bak varenda helgggggggggggg!!!

 

Fyllbosse, slynbak och sopsladjan (även om jag gillar hans statistik, men det kan en apa fixa) står i.a.f. inte med som "lineup" på viasats hemsida.

 

Kommer ni att värva nya kommentatorer och programledare?

Viasat har idag en mycket stark laguppställning när det gäller fotboll. Vi har redan två av de mest populära profilerna kring Premier League – Niklas Holmgren och Ola Andersson, och utöver det har vi Ola Wenström, Glenn Strömberg och Henrik Strömblad. Sannolikt kommer vi att behöva rekrytera mer personal för att kunna ta hand om den här enorma rättigheten.

 

http://www.viasat.se/node/1056

 

Jag hoppas verkligen av hela mitt liv att man slipper Bosse och Bak och att de inte kvoterar in en annan kvinna. Tänker inte köpa det i.s.f.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Medans Ulle lallar vidare i Monte Carlo utan att berätta några roliga historier därifrån får jag väl försöka köra på här.

 

Har börjat försöka få ordning på småsaker i mitt liv. Kör en storstädning/ommöblering av huset, går upp vid 10 istället för 15, äter frukt istället för pizza och godis osv, tränar istället för att kolla på tex Glee eller Gossip Girl. Än så länge känns det bra, förhoppningsvis lyckas jag hålla det ett tag till.

 

Tänkte skaffa viasat nu när dem har stulit PL och har NHL samt CL och det här förstörde inte direkt något, http://www.aftonbladet.se/sportbladet/sportitv/article7032949.ab . Annars så gillade jag C+ studion väldigt mycket mer än Viasats men vad ska man göra.

 

Tips på något billigt sovställe på Valborg i Uppsala?

 

Fan va grymt Micke! Du motiverar ju mig när jag har börjat slacka efter lite de senaste dagarna... Kör bara:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukade gilla Ola A. Rit-Ola liksom! Jag tror faktiskt det är Ola Wenström som gör honom dålig. Han är Sveriges överlägset sämsta programledare. Det är snudd på bisarrt att han får fortsätta jobba. Jag har aldrig sett någon avbryta folk mer på TV än han gör. Det är en sak att de är okunniga idioter men deras konstanta avbrytande mitt i varandras meningar och CP-OLAs patetiska "skämt" hela tiden gör att det knappt går att lyssna.

 

Jämför med Canal+ där experterna får en kort och enkel fråga och sen låts prata klart i lugn och ro. OCH dessutom faktiskt har något vettigt att säga...

 

Sen måste jag faktiskt säga att det blivit mycket bättre kvinnor i "branschen" på sistone! Förutom Elin som obv är en monstermupp, tycker jag att Nora Strandlund (vacker OCH duktig heheh), Brolin, och hon andra korta blonda leende bruden som brukar intervjua på spanska i Champions League-sändningen, alla gör ett mycket bra jobb.

 

Fjellström är överlägsen IMHO (trots att han är MFFare).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukade gilla Ola A. Rit-Ola liksom! Jag tror faktiskt det är Ola Wenström som gör honom dålig. Han är Sveriges överlägset sämsta programledare. Det är snudd på bisarrt att han får fortsätta jobba. Jag har aldrig sett någon avbryta folk mer på TV än han gör. Det är en sak att de är okunniga idioter men deras konstanta avbrytande mitt i varandras meningar och CP-OLAs patetiska "skämt" hela tiden gör att det knappt går att lyssna.

 

Jämför med Canal+ där experterna får en kort och enkel fråga och sen låts prata klart i lugn och ro. OCH dessutom faktiskt har något vettigt att säga...

 

Sen måste jag faktiskt säga att det blivit mycket bättre kvinnor i "branschen" på sistone! Förutom Elin som obv är en monstermupp, tycker jag att Nora Strandlund (vacker OCH duktig heheh), Brolin, och hon andra korta blonda leende bruden som brukar intervjua på spanska i Champions League-sändningen, alla gör ett mycket bra jobb.

 

Fjellström är överlägsen IMHO (trots att han är MFFare).

 

Anna Brolin har jag inte mycket överför. Elin Bak är den näst största idioten efter Anna Pohjanen. Antar att du menar Nora Strandberg. Men hon är ingen "expert" hon är programledare.

 

Den sista tjejen du menar är Frida Nordstrand. Hon är inte heller någon "expert" hon är en reporter. Hon är charmig och vacker hon får gärna berätta hur stämningen är på Camp Nou. Men det har väl inget direkt med analyser av spelet att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anna Brolin har jag inte mycket överför. Elin Bak är den näst största idioten efter Anna Pohjanen. Antar att du menar Nora Strandberg. Men hon är ingen "expert" hon är programledare.

 

Den sista tjejen du menar är Frida Nordstrand. Hon är inte heller någon "expert" hon är en reporter. Hon är charmig och vacker hon får gärna berätta hur stämningen är på Camp Nou. Men det har väl inget direkt med analyser av spelet att göra.

 

Exakt, Strandberg menade jag OBVVV :oops:

 

Jag skiter självklart i om de kallas för "ex-pert" eller "pro-gram-le-da-re", jag bara påpekade att jag tycker alla tre gör sitt jobb bra, till skillnad från Elin, Bosse, Zladjan, och Ola W.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...