Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

drömde att jag satt i nån svarttaxi i spånga och skulle hem till mitt barndomshem där (skulle åka typ 500 meter :S) då satte sig Jan Gillou av alla och skulle in till stan och chaffisen började köra dit (åt fel håll också tror jag :D)

jag påpekade att jag bodde jättenära och då sa gillou "har du nån hjärna eller?" och vi bråkade och det slutade med att han bet mig i handen ganska länge. taxametern var då på 288 kr efter ca 5 minuter.

edit: känner mig lite ball för att jag inte drömmer pokerdrömmar längre

Postad

Jag har inte heller drömt pokerments på ett tag. Inatt drömde jag att en IRLpolare blev riktigt arg när jag sa ordet neger. Sen bråkade vi om hur allvarligt det var hit och dit. Riktigt seg dröm faktiskt...

Postad
Jag har inte heller drömt pokerments på ett tag. Inatt drömde jag att en IRLpolare blev riktigt arg när jag sa ordet neger. Sen bråkade vi om hur allvarligt det var hit och dit. Riktigt seg dröm faktiskt...

lol :D

Postad
drömde att jag satt i nån svarttaxi i spånga och skulle hem till mitt barndomshem där (skulle åka typ 500 meter :S) då satte sig Jan Gillou av alla och skulle in till stan och chaffisen började köra dit (åt fel håll också tror jag :D)

jag påpekade att jag bodde jättenära och då sa gillou "har du nån hjärna eller?" och vi bråkade och det slutade med att han bet mig i handen ganska länge. taxametern var då på 288 kr efter ca 5 minuter.

hahahhahahhah

Postad

Nya nyttiga jag tog med mig en vän och åkte till landet för att hjälpa morföräldrar och modern med massa trädgårdsjobb+diverse, hade tur med vädret så vart riktigt trevligt. Lekte en massa med kusiner och hundar också och hade inte en tanke på poker eller att ens sitta inomhus.

Sen har min lägenhet lagts upp för försäljning äntligen, inget high stakes men skadar ju inte att lägga upp här ändå:

http://www.svenskfast.se/Templates/ObjectView.aspx?objectid=3P3JUAOHHMIR2N1R

3P3JUAOHHMIR2N1R_3P3JUAP15MIR2N3O.jpg

3P3JUAOHHMIR2N1R_3P3JUAP15MIR2N44.jpg

3P3JUAOHHMIR2N1R_3P3JUAP15MIR2N46.jpg

Postad
Vad kostar taxi från centralen till din lägenhet padrino?

Aldrig bott där så vet tyvärr inte, sry!

erkänn, det är mäklaren som lagt alla kuddar på soffan o på sängen...

Kostade 20k att styla upp den innan, svårt att sälja en helt tom lägenhet för bra pris :D

Postad
Ok, så du har köpt en lägenhet och säljer den vidare eller?

Mina morföräldrar driver ett fastighetsföretag och en av deras hyreslägenhetsbyggnader skulle göras om till bostadsrätt men köpte en av lägenheterna där själva och gav mig den i julklapp när jag var 14 år tror jag. Har aldrig riktigt varit läge att flytta dit och nu fick vi inte hyra ut den i andra hand längre så jag var tvungen att bestämma om jag skulle flytta dit eller bo kvar tills vidare och valde det senare då det hade blivit väldigt mycket meck. Lite synd, bodde tydligen i lägenheten över när jag var nyfödd så hade varit lite coolt att ha den som första egna lägenheten :)

Postad

Tidigare nämnda MGMT uppträdde på SNL i helgen:

high stakes grannys

Kändes otacksamt att sälja men förde en bra dialog med dem och dem är verkligen stöttande så det vart inga problem.

__

Några pfare som ska fira valborg i Uppsala? Ser ut som att det är dit jag ska iaf (=

Postad
räcker upp handen! ypsilon skrev att han och förmodligen zumsar skulle dit också, och ulaf funderade på det skrev han också men det kanske du visste! :)

Kommer inte, är bortrest :(