Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

Varför avbröt du/stejkaren den förra stejken då?

 

Var en sng-stejk där jag hade spelat ihop nog för en egen rulle så fanns inte så fanns ingen mening med att fortsätta köra på den stejken. Hittade såklart antirushen ganska snabbt därefter så fick kliva i nivåer blixt. Men jag gillade egentligen att vara stejkad, skön trygghet och om det fanns några problem med att vara oseriös innan så försvann det då eftersom det inte bara var mina pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Uuuuuh, jaaa hon drog blixt. Väckte mig genom att krypa ner bredvid så jag vaknade men drog efter 30 sek och nu kan jag inte somna om. Glad för det lilla dock eftersom jag trodde att jag gjorde bort mig för mkt igår typ.

 

Vaken 8:30. Vad gör man vid den här tiden? Kollar aldrig på tv men såg att tv-tablån sög rätt hårt, vetenskapens värld var höjdpunkten strax efter musses värld.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uuuuuh, jaaa hon drog blixt. Väckte mig genom att krypa ner bredvid så jag vaknade men drog efter 30 sek och nu kan jag inte somna om. Glad för det lilla dock eftersom jag trodde att jag gjorde bort mig för mkt igår typ.

 

Vaken 8:30. Vad gör man vid den här tiden? Kollar aldrig på tv men såg att tv-tablån sög rätt hårt, vetenskapens värld var höjdpunkten strax efter musses värld.

Ultimate Survival på Discovery HD Showcase is teh shit. Vet inte vilka tider det visas, men kollar alltid om det visas när jag slökollar på TV.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uuuuuh, jaaa hon drog blixt. Väckte mig genom att krypa ner bredvid så jag vaknade men drog efter 30 sek och nu kan jag inte somna om. Glad för det lilla dock eftersom jag trodde att jag gjorde bort mig för mkt igår typ.

 

Vaken 8:30. Vad gör man vid den här tiden? Kollar aldrig på tv men såg att tv-tablån sög rätt hårt, vetenskapens värld var höjdpunkten strax efter musses värld.

 

svt.se/svtplay typ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stejkletandet går makabert dåligt, trodde jag faktiskt inte. Men no worries, det löser sig alltid. Löjligt taggad på att komma igång igen bara.

 

Bla bla: Hade en elitseriespelare med på bandyn idag, det vart lite småjobbigt kan man säga men sjukt kul ändå. Har börjat se på 30 Rock, gillar många skådisar som är med från SNL så det funkar. Alltid avskytt Alec Baldwin bara men gör den här rollen så bra att det blir OK. Mormor kom hit och väckte mig vid 12:30 imorrse, sov getfisk inatt så var helt borta när hon kom in, började tydligen mumla om att jag trodde att det var massa fler som sov här osv. Måste ha gjort ett fint intryck. Fick lära mig på någon förfest nyligen hur man 'jelkar', har någon liten mängd koncentrat (typ drinkmix/saft) och dricker sprit efter som då inte smakar något. Var ju inget speciellt men just den kvällen vart det en hit och blivit en interngrej efter, så polarn googlade ordet idag och det visar sig att "jelka" är någon form av afrikansk övning för att få penisen så stor som möjlig genom att trycka fram blodet i den. Yadayada, behövde bara skriva. Skiva på onsdag så inge liveonsdag tyvärr.

 

Och ajuste, sudden death suger anus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte göra något sjukt idag så tog en promenix i solen. När jag går ut genom ytterdörren sitter världens läskigaste lilla flicka på en cykel precis nedanför verandan och stirrar på mig med världens sneaste mest äcklade blick. Kollade bakom axeln på vägen därifrån och då stirrade hon fortfarande på mig likadant, sjukt psykande :S

 

Bestämde mig för att gymma faktiskt, sjukt konstig känsla att anstränga sig men kanske ska börja köra igen. Handlade massa tråkiga saker efter, frukt, blommor och köksredskap. På vägen hem såg jag en reg-plåt som det stod "LML" på, tyckte det var vackert.

 

CL nu. Och ajuste, drömde att ulaf sa att han skulle välja sexyterran om han fick välja valfri person att sexa med varje dag resten av sitt liv. Tror det var en dröm iaf (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit hemma hos starvin idag som bor ca 200 meter härifrån. Vi åt indiskt och kollade på den mycket fina fotbollsmatchen samt railade jakob i ept!! Mycket najs

 

körde gympass innan det också, man är fan kung ibland. Smolk i bägaren att jag misslyckades fatalt på intagningsprovet till en låtskrivarlinje i måndags. Dock har jag ikväll ännu en gång färdigställt en världshit, och denna gång är jag fan seriös, I am Lord Gaga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nybörjarfråga vad gäller träning. Jag är starkare i högerarmen än i vänsterarmen, om jag till exempel lyfter hantlar klarar jag nog säkert minst 20 % mer med högern. Ska man träna den mer då eller vänta på att det ska jämna ut sig :S:D

 

Tar fan evigheter att jämna ut det där :(

 

Börja med den svaga armen, räkna reps, och gör sen lika många med den starka. Enkelt!

Går ju att träna den ena extra men det är lite väl VM kanske, gör inte ens överseriösa jag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nybörjarfråga vad gäller träning. Jag är starkare i högerarmen än i vänsterarmen, om jag till exempel lyfter hantlar klarar jag nog säkert minst 20 % mer med högern. Ska man träna den mer då eller vänta på att det ska jämna ut sig :S:D

 

när jag bänkar rör vänstra stångtoppen i golvet :$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har det inte så jättekul med min cp-arm, hade gett mkt för att vara "lite svagare i vänstern" :)

 

Är skitglad förövrigt. Hade ett lagom förkrök här, såg matchen som Djurgårn lyckades plocka hem sjukt nog och drog sen in till skivan. På tåget åkte vi med en kille som är lite av en ökänd grabb som satt hela vägen och bragade om allt möjligt småkriminellt osv. När vi skiljdes åt berättade polarn att det kommit fram att killen golat på någon och troligtvis inte kommer sluta på ett bra ställe inom kort. Världen skulle inte bli ett sämre ställe omss.

 

In på skivan, träffar massa folk som jag inte trodde att jag skulle få se igen osv. Ett semiragg som är sjukt vidrigt utklädd med piercingar, linser och diverse annat som fick mig turligt nog att hålla mig lugn :) Synd att vi drog så snabbt bara då polarn hetsade om krukan. Hehehe krukan.. Var riktigt onykter och kommer inte riktigt ihåg första timmen vi spelade mer än att jag hade rätt mkt nutz och fick ok betalt, så hade väl 3-4k direkt på 10-10. Polarn bustade flera gånger och var inne för 5, tokpank egentligen osv. Han lyckas jobba upp det till 7, får in det mot en sinnessjukt lös spelare med AK mot AA pre i en 14k pottt och sen var det hemgång. Min sista pott så betalade jag obv av på river för hela stacken men hade fan kul ändå. Mest trist för polaren som bokstavligen inte har en krona över fram till resan nu men han visste vad han gav sig in på :)

 

Startade lite småvad med polaren hem om att han inte ska snusa, disciplin på diverse, träna 5ggr per veka, skräpmat max 1gång i veckan, jobba på landet i helgen osv. Massa smågrejer och för varenda som man bryter ska man behöva simma fram och tillbaks mellan två badplatser här i Åkersberga ToR sista augusti. Var jävligt många grejer så kan bli jävligt kul någon verkligen torskar.

 

Såg att jag hade skickat något dyssemeddelande till både ulaf och niklasvegas också om hur man kom till krukan. Lyckades få en taxi för 100kr som körde oss den fina sträckan 100m tillslut :)

 

Edit: för sent för att gå och lägga sig. En old fashion dyngning mao

edit2: det synar, wtf

edit3: skrev synar, lol. det snöar, wtf*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sluta runka med enbart högerhanden. Alternera, så löser det sig säkert.

 

Visste att den skulle komma, pinsamt ST!

 

dessutom är det helt omöjligt med vänstern, ingen teknik alls. dock kanske det kan ge en känsla av att någon annan gör det i större utsträckning, men då är det ju en kille :shock:

 

edit: Hade för övrigt en väldigt verklig dröm inatt, ni vet en sån där att man drömmer att man sover och sen vaknar. Hade i drömmen sovit i över 24h och tänkte på hur mycket jag missat i skolan :S dessutom var mamma jättearg på mig, glad att det inte var så!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tiltar som fan på att jag inte kan ladda ner längre, maxar 50kB/s totalt när jag innan tankade i 1,6MB. Är likadant på båda datorerna även om allt annat funkar precis lika snabbt som vanligt. Vad är det för fel? Har prövat olika nerladdningsprogram.

 

Har du gått in på http://www.bredbandskollen.se och kollat din hastighet atm, se vad de säger, visar den bara typ 0.5 mbit eller liknande får du nog logga in i routern och reseta den =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...