Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Varför shotar man på efterfesten? Eller alltså, om man är redigt packeterad och man vet att man kommer att gå och lägga sig snart, varför tar man de sista shotsen/drinken/bärsen or whotevva? Nog största läckan i mitt spel iaf.

 

När man var yngre så hade jag en hel del fester osv, nu när man växt upp och lärt sig lite börjar man ha små efterfester istället vilket är sjukt mycket skönare om än lite dyrare oftast då man själv alltid får stå för spritet.

 

Riktig jävla slowroll där igår iaf. Två av tjejerna började prata om att sova över trots att de bor stenkastet härifrån:

x: men kom igen y, vi sover här bara. Alla får plats i Mikes säng!

y: mmm sure *shot*. Mike kan du följa med mig, behöver prata med dig.

*går in på toan*

*wöööööööörp* jordens spya blixt i handfatet.

y: "jag behöver gå hem. Hämta x"

jag: :(

 

Pallrade mig iväg till systemet precis. Tog säkert 5 min för mig att betala då jag helt hjärndött fumlade med kontanter, leg och kort. På vägen hem går jag och pratar med mig själv eftersom det gör för ont att tänka. Övriga sällskapet var iaf borta när jag kom hem, mad sweet då jag starkt ogillar bakishäng. En 5h powernap är nu inplanerad så gn yall.

 

Najs, IN med allt på FTP nu och rensa rent på isildurs vis!

 

Orka gula ännu ett account liksom (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var bara ena halvan av svaret mr ST!

 

Är inte säker på hur jag vill göra den andra halvan :)

 

Rent allmänt så öppnar du dig för bluffpush och float om du betar ut så det känns inte så attraktivt.

 

Check-raise gör ju du om handen till en bluff och får knappast syn av nåt sämre.

 

Kvarstår check-call och check-fold.

 

Han bör checka bakom en hel del pp, som jag känner hans range kan vara viktad mot, och värdebeta slöspelade AA-QQ, möjligen checka bakom QQ o TT en gata.

 

Frågan är hur stor hans bluffrange e här när han synat 3bet pre.

 

Det är väl din bedömning av den rangen + potodds som bör avgöra om du vill check-syna eller check-folda.

 

Det är ju rätt mkt investerat i potten pga 3bet och stacksize så hela situationen känns väldigt tråkigt.

 

Jag lutar nog mot check-syn en gata och check turn för utvärdering i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

segt läge, tycker inte trebetten är jättebra. trist att lägga med störda odds och trist att syna med jto om han shovar. blir ju jättekonstiga stackar nu, checkar vi och han bettar 120k så har han ett lika litet bet kvar liksom. har du typ 450k eller 1m?

 

Jag är inte hero obv, men han har typ 600k tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lil Wayne :h: The Office? (Nej inte Niklas o co)

 

 

Yay, nu börjar klädpaketen ramla in. Det från asos.com tar obv lite längre tid bara *Happy*

 

Hade spelkväll här igår. Inga löjliga profitspel utan pure sällskapsspel utan någon annan insats än ära. En risk omgång på löjligt korta (i ulafs ögon) 5h där killen som var nere på 3 länder efter 5 min rushade till sig vinst samt ett antal omgångar bet your brain och lite kortspel. Folk vart så tiltade och vägrade gå utan revansch så alla irlare med jobb knatade först hem vid 4 inatt.

 

Bandy idag!

Ce jeu, ce jeu, ce jeu, ce jeu, ce jeu, ce jeu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Polarn ringde och väckte mig för en halvtimma sen, sjukt stolt och glad över att han tagit körkort. Jag är minst lika stolt och glad över att jag klarar av att gå upp ur sängen innan 15 :) Bokat en välbehövlig klipptid och fixat lite nu också, riktigt skönt.

 

Annars är det inte mycket nytt, antar att jag signar off för månaden 1500 dollar back online inkl rb, men plus 40 000 svenska live iaf. Kanske borde börja skotta nl$10k, funkar ju för vissa liksom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...