Gå till innehåll

Padrinos

padrinosftw

Recommended Posts

Tror jag glömde skriva det här men när jag sa till taxichaffisen på väg hem från CC att jag hade backat 700kr och suttit där från 18-23 så sken han upp och vart helt lyrisk, "VA?! Fett bra! Du måste vara fett nöjd va?" Jajo sjukt nöjd tack :) Han hade tydligen spelat lite på krukan men skulle pröva på cc nu eftersom man inte verkade backa lika mkt där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det här är så typiskt, allt tar sån tid just nu. Pafpengarna tog ett par veckor, nu är det bankdosan, datorn och moneybookerspengar som vägrar komma fram. Datorn var väl mest lol, skrev till de idag då jag blivit lovad 1-3 arbetsdagar till leverans och fick svaret att de inte hade den i lager just nu men förhoppningsvis till slutet av månaden. Fänx for the heads up liksom.

Komvux imorrn :S

Länk till kommentar

Det här är så typiskt, allt tar sån tid just nu. Pafpengarna tog ett par veckor, nu är det bankdosan, datorn och moneybookerspengar som vägrar komma fram. Datorn var väl mest lol, skrev till de idag då jag blivit lovad 1-3 arbetsdagar till leverans och fick svaret att de inte hade den i lager just nu men förhoppningsvis till slutet av månaden. Fänx for the heads up liksom.

Komvux imorrn :S

Kallt att vänta till slutet av månaden, var köpte du den?.. jag fick min faktiskt efter 4 dagar, blev riktigt förvånad:-) har dock inte orkat installera den, för mycket annat att göra.

Vad ska du plugga på komvux?

Länk till kommentar

Kallt att vänta till slutet av månaden, var köpte du den?.. jag fick min faktiskt efter 4 dagar, blev riktigt förvånad:-) har dock inte orkat installera den, för mycket annat att göra.

Vad ska du plugga på komvux?

Matte C, Datorkunskap, Natur B och Arbetsmiljö och säkerhet. Gjorde det mest för att tillfredsställa familjen tbh, några strökurser kompletterar inte två år där jag inte brydde mig och ett tredje där jag hoppade av tyvärr :) Jävla poker sas.

Datorn beställdes från netonnet, rätt crappy gjort av de imo. Vad har du köpt för någon mr livepoker? (=

Länk till kommentar

Matte C, Datorkunskap, Natur B och Arbetsmiljö och säkerhet. Gjorde det mest för att tillfredsställa familjen tbh, några strökurser kompletterar inte två år där jag inte brydde mig och ett tredje där jag hoppade av tyvärr :) Jävla poker sas.

Datorn beställdes från netonnet, rätt crappy gjort av de imo. Vad har du köpt för någon mr livepoker? (=

Datorkunskap är en riktig skitkurs imo, var den enda i hela klassen som fick vg, resten fick obv mvg :-P

Är väl endå skönt att göra något vettigt kanske? Även om det suger att plugga :roll:

Vet knappt vad jag köpte faktiskt.. som mitt betyg i datorkunskap visar har jag inte så stort intresse för datorer. Postade ett inlägg och blev rekomenderad den här ---> http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=518497

Möjligt att det är skit, men det lär visa sig :-)

Nu kanske man blir hånad här för att ha köpt en usel dator..

Länk till kommentar

Datorkunskap är en riktig skitkurs imo, var den enda i hela klassen som fick vg, resten fick obv mvg :-P

Jag fick G, omg.

Till mitt försvar får jag säga att jag var sjuk på provet vi skulle ha och fick vänta över ett år på att få göra provet som läraren obv måste ha trott var ett omprov för var hur lätt som helst...

Länk till kommentar

Din dator verkade bättre än min laafi, wp

Jag fick G, omg.

Men kom igen, min dator var sönder i stort sett hela första året på gymnasiet och på den tiden hade de inte tillgång till en reservdator när jag behövde det så fick ett streck i kursen tillslut :) Gjorde dock polarens hemtentor åt honom, verkade inte alltför svårt.

Länk till kommentar

Din dator verkade bättre än min laafi, wp

Men kom igen, min dator var sönder i stort sett hela första året på gymnasiet och på den tiden hade de inte tillgång till en reservdator när jag behövde det så fick ett streck i kursen tillslut :) Gjorde dock polarens hemtentor åt honom, verkade inte alltför svårt.

Såja, ingen sågning än iaf :-)

Datorkunskap är nog inte svårt alls. Var excel jag hatade bara, är baar massa basic..

Gl med komvux iaf!

Länk till kommentar

Förstår inte varför ni grabbar postar äckliga märkesdatorer...

ship http://www.komplett.se

konfiga efter smak

pang, slipp äckliga biosversioner ala acer/hp samt allt jävla äckel man får med märkesdatorer

/antimärkesdatorer.

Ja, men det stora problemet är ju att jag inte kan någonting om datorer, jag kan ju inte bara sätta ihop något och chansa.

Klart att det är bättre att bygga ihop sin egen då man får exakt det man vill ha men om kunskapen inte finns så kan det väl gå helt åt helvete?

Länk till kommentar

Lektionen var fan kul, skönt att känna att man hade lite hjärna kvar. Hade lite panik i början men det kom snabbt tillbaks. Var ändå 4 år sen man läste så. Sen att man tiltade av att de första 45 minutrarna skulle ägnas åt att folk disskuterade vilken kurs som var svårast av matte a, b, c och d. Klagade högljutt för polaren på bussen hem, visade sig att den bruden som varit mest förvirrad under diskussionen (obv den enda söta) satt precis bakom mig, vart lite awkward när vi gick av bussen tillsammans :)

Lite roligare var däremot polaren som gulat sina sista pokerpengar nu och grindar playmoney utan att skämmas. Det bästa av allt är att han har railbirds som följer honom runt och hejar på honom och tigger om playmoneychips :D:?

Blir inte så mkt grind nu i januari som jag hoppats, prövat lite smått nu på sistone men kommer verkligen inte igång. Väntar på datorn istället som verkar vara den segaste någonsin.

Gn yall!

Länk till kommentar

***** Hand 1218015089 *****

50.00/100.00 Omaha (PL) - den 11 januari 2010 22:36:53

Karin 15 (Vanlig /Cash Game )

Plats 2: ms82 (8700.00)

Plats 3: gilga (6386.46)

Plats 4: JessLove (21859.35)

Plats 5: mr stack (19954.00)

Plats 1: mådåligt (18957.50)

gilga lägg LM 50.00

JessLove lägg SM 100.00

** Giv **

ms82 [N/A, N/A, N/A, N/A]

gilga [N/A, N/A, N/A, N/A]

JessLove [5k, 10s, Knh, Eh]

mr stack [N/A, N/A, N/A, N/A]

mådåligt [N/A, N/A, N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

mr stack Lägg

mådåligt Höj till 350.00

ms82 Lägg

gilga Lägg

JessLove Syna 350.00

*** Flop(Board): *** : [3k, 10r, Knk]

*** Bet Runda 2 ***

JessLove Passa

mådåligt Satsa 600.00

JessLove Höj till 2062.50

mådåligt Syna 2062.50

*** Turn(Board): *** : [3k, 10r, Knk, 6h]

*** Bet Runda 3 ***

JessLove Satsa 4400.00

mådåligt Syna 4400.00

*** River(Board): *** : [3k, 10r, Knk, 6h, 4r]

*** Bet Runda 4 ***

JessLove Passa

mådåligt All-in 12145.00

JessLove Syna 12145.00

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 37950.00

ms82 Lägger mig Vinst: 0.00

gilga Lägger mig Vinst: 0.00

JessLove Lägger mig Vinst: 0.00

mr stack Lägger mig Vinst: 0.00

mådåligt [7s, 9h, 5r, 8s] Stege med högsta kort sjua 7,6,5,4,3 Vinst: 37950.00

Den var lite tråkig. WP av han.

Länk till kommentar

***** Hand 1218015089 *****

50.00/100.00 Omaha (PL) - den 11 januari 2010 22:36:53

Den var lite tråkig. WP av han.

:( Hur går det annars?

not so hidden ju! :)

Indeed.

Sitter förövrigt på den omtalade datorkunskapen nu. På sitt sätt är det ju kul, just nu är det tangentbordsövningar och jag fick något sorts high score tror jag visst :)

Länk till kommentar

Goodmornin yall!

Ringde från något randomnummer precis på mobilen och jag funderade på om man skulle igga och försöka somna om eller svara och skälla ut den som drev med mig som ringde vid en så okristen tid. Valde det senare men vart lite snällare än tänkt, "jaja jättekul att ringa vid den här tiden" blev det med min tröttaste röst. Killen i andra sidan av linjen vart rätt snopen och förklarade att han skulle droppa av en mediaprodukt hemma hos mig idag, när jag väl hajade till var det min tur att bli snopen. Skönt att gå upp 7½h tidigare idag än igår :)

Tror jag droppar matten idag för lite hemmagrind, var ändå rätt lätt avsnitt i början. Klipptid, bankbesök, hemmaplugg, fixa med nya datorn samt grind som sagt, kan bli en bra dag!

Länk till kommentar

Då mitt medlemskap på min nerladdningssida sades upp har jag ingen koll på vilka serier som kommer ut nu och har nästan glömt vilka det är som jag följer. Ni får gärna tipsa om serier som går nu i januari som bör följas, skulle uppskattas (=

Alla standardserier har ju startat nu iaf =)

Dvs...

Heroes

HIMYM

2 and a 1/2 men

The big bang theory osvosv. =)

Länk till kommentar

chuck, snart drar lost igång också. Sen börjar ju oth igen oxå.

Fänx (=

-

Pysslar ihop datorn atm innan jag drar mitt luffarhår till frisörn. Kollade precis banken och såg en skum grej. När jag beställde datorn så drogs pengarna som en avvaktande betalning, menat att det skulle dras när jag fick det levererat. Men eftersom det tog sån tid (antar jag) så drogs betalningen in och pengarna finns nu återigen på kontot och jag har en ny dator. Inte en challe att de inte märker något men ändå :) Tog 2 år innan pengarna för mitt ps3 drogs förrut i en liknande situation.

Länk till kommentar