Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Trodde att jag var ath ju :( Springer finfint men ingen volym

 

27xq6fm.jpg

 

Sett mkt mer överbetts lately, med så grunda stackar och rätt dåliga spelare så är det ganska välkommet imho,

 

 

Seat 1: Killerbeast4 (990 in chips)

Seat 8: bruut79 (2,470 in chips)

Seat 10: HERO (4,040 in chips)

 

ANTES/BLINDS

Killerbeast4 posts small blind (50), bruut79 posts big blind (100), DEALING_HOLE_CARDS

.

 

PRE-FLOP

HERO raises to 250, Killerbeast4 folds, bruut79 calls 250.

 

FLOP [board cards: :3b:,:7g:,:2h:]

DEALING_FLOP

, bruut79 checks, HERO bets 300, bruut79 calls 300.

 

TURN [board cards: :3b:,:7g:,:2h:,:7h:]

DEALING_TURN

, bruut79 checks, HERO checks.

 

RIVER [board cards: :3b:,:7g:,:2h:,:7h:,:3g: ]

DEALING_RIVER

, bruut79 bets 1,920 and is all-in, HERO calls 1,920.

 

SHOWDOWN

bruut79 shows [ :4g:,:As: ]

HERO shows [ :9h:,:9g: ]

HERO wins 4,990.

 

Turnchecken är kanske dålig, men det blir mer lättspelat och gillar att checka den turnen väldigt brett sas. Synar väl så gott som alla rivrar antar jag hehehe bra man är :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsätter lägga upp grafer efter varje minisession eftersom det fortfarande är plus liksom. Plusresultat gör ju alla glada, oavsett vad JohnH tror!

 

http://sv.tinypic.com/r/2m2b9qs/6

 

Insåg dock att jag inte orkade en till grafbild, ger alldeles för seriöst intryck, länkar istället. Var ju ändå bara 8 mer spelade såg jag nu hehehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sprungit riktigt bra idag :D >$1100 är nytt bästa dagsresultat sen jag började spela igen.

 

 

Grattis.. fin fint =)

 

Själv gjorde jag just ett test för att se om man skulle orka satsa på det där racet någon månad. Svaret kom ganska snabbt och förstår varför du lagt ner dom där super turbona. Var ju inga problem att backa 7 inköp på ca 20 games. Sen sprang jag ju som jag vet inte vad, tror jag torska 6 all in i rad där jag dominera motståndaren och dom träffa sina 2-3 outs. Då gillar man poker :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis.. fin fint =)

 

Själv gjorde jag just ett test för att se om man skulle orka satsa på det där racet någon månad. Svaret kom ganska snabbt och förstår varför du lagt ner dom där super turbona. Var ju inga problem att backa 7 inköp på ca 20 games. Sen sprang jag ju som jag vet inte vad, tror jag torska 6 all in i rad där jag dominera motståndaren och dom träffa sina 2-3 outs. Då gillar man poker :-D

 

Hehe.. Det där kan knäcka den bäste.. Hade ju ett 3-4 dagar i början av en månad där jag backade i snitt 20-30 inköp/dag, efter det mår man fan inte bra :) Skulle aldrig kunna rekommendera de till någon som inte har extrem tiltkontroll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt! Skriv lite om det då istället för om choklad :-D

 

Jag har fått varningar för att jag bara kör pokergrejer.

 

 

 

 

...jag börjar ju med o backa 7500 med nötflush på turn mot floppad kåk på T22brädan. Han hittar ju givet synen med T2o när jag höjt pre. Hade råd med taxi hem när kvällen var slut iaf. Jag var ju obv en av de 3 fiskarna ;) Hittade ett fint plus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag träffa dig i min dröm inatt. Va på en fest som låg högt uppe på ett berg. Så helt plötsligt ropar nån tjej i ett högtalarsystem "detta är till dig padrinos" Så jag kollar på den stora projektorduken som finns där och då ere nån video med en kille som tydligen är lik dig Så då gick jag fram och hälsa på dig. Det va tydligen 3 tjejer som drog ett prank på dig(enligt dig). Det va en rolig fest.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...