gEeWhiZm8 Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 ja snö är iofs bra man kan hasa då! Jag springer jättejättejättedåligt idag :-( Citera
padrinosftw Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Postad 14 December , 2009 Vidrig dag. Citera
padrinosftw Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Postad 14 December , 2009 För tiltad för att spela, för tiltad för irlhäng, 3h kvar till PH, inga serier/filmer att nöta, tröttnat på cod, klarat alla banor på heroes, vad finns kvar att göra liksom? Inte för att jag är en bitter tjurgubbe eller något liksom Citera
AnteSvante Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 För tiltad för att spela, för tiltad för irlhäng, 3h kvar till PH, inga serier/filmer att nöta, tröttnat på cod, klarat alla banor på heroes, vad finns kvar att göra liksom? Inte för att jag är en bitter tjurgubbe eller något liksom Sons of anarchy! Chuck! Parks and recreations! Modern family! Citera
NikLasVegas Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 För tiltad för att spela, för tiltad för irlhäng, 3h kvar till PH, inga serier/filmer att nöta, tröttnat på cod, klarat alla banor på heroes, vad finns kvar att göra liksom? Inte för att jag är en bitter tjurgubbe eller något liksom ph dk... Citera
padrinosftw Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Postad 14 December , 2009 Herregud, KKvAA tre gånger på tre sngs nu sen jag började igen. Stänger ner direkt, idag är en sån dag då man helt enkelt får lägga ner. EDIT: det var inte KKvAA lol, men det var tre riggade situationer inom 1 min i 3st. Whine schmine osv. Citera
Nizse Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 Vidrig dag. Kolla motheranimal på sharkscope, trodde du snattat min graf Citera
padrinosftw Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Postad 14 December , 2009 Kolla motheranimal på sharkscope, trodde du snattat min graf Vilket nätverk? Citera
Nizse Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 om du kan länka in den får du göra det, jag fattar inget av länka, lunarstorm å sånt Citera
padrinosftw Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Postad 14 December , 2009 om du kan länka in den får du göra det, jag fattar inget av länka, lunarstorm å sånt Haha jo lik var den. http://sv.tinypic.com/r/33kprvr/6 Tur att man hänger på lunarstorm fortfarande Citera
Nizse Postad 14 December , 2009 Rapport Postad 14 December , 2009 nja, var några år se jag gav upp lunarstorm:-) Citera
padrinosftw Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Postad 15 December , 2009 Det här är helt sjukt Har inte fått in någon vidare volym idag men de få jag spelat har jag backat rakt ut i. Rekorddålig dag om man räknar roi/sng. Back to 33bux mao. Tråkigt när det blir såhär men får börja hårdgrinda istället helt enkelt (= Edit: har inga sökningar kvar för dagen på ss men kan tänka mig att det ser miserabelt dåligt ut då den enda cashen jag haft på minst 15st var den sista jag spelade. Oh well, new day tomorrow. Citera
Nizse Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 det är kuk när det går som det går och man vet man ska vinna. Hatar när grafen går nedåt pga italienska hjältesyner:rolleyes: Citera
padrinosftw Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Postad 15 December , 2009 det är kuk när det går som det går och man vet man ska vinna. Hatar när grafen går nedåt pga italienska hjältesyner:rolleyes: Faktiskt inte de som spelade direkt dåligt, bara att jag inte vann en enda viktig pott på kanske 15 sngs irad, då blir det ett jätteback liksom om man inte har någon speciellt stor rulle. Jag pushade lite väl brett kanske med lite väl djupa stackar i slutet, blir lätt stor varians då ofta med ett negativt resultat Här är en hand som jag antar att jag spelade dåligt också, har . Att slå om utan FE plus att jag inte ville riskera att spela en stor pott mot chiptvåan i det läget gjorde att jag valde en stop'n go liksom, flame on: Seat 1: pokerfrelst (1,805 in chips) Seat 3: HERO(4,650 in chips) Seat 10: Sh0v3Ur3bET (3,545 in chips) ANTES/BLINDS HEROposts ante (20), Sh0v3Ur3bET posts ante (20), pokerfrelst posts ante (20), HERO posts small blind (100), Sh0v3Ur3bET posts big blind (200), DEALING_HOLE_CARDS . PRE-FLOP pokerfrelst raises to 600, HERO calls 600, Sh0v3Ur3bET folds. FLOP [board cards: ,, ] DEALING_FLOP HERO bets 1,500 Citera
mr-flow Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Jag är inte superhaj på sngs direkt men jag skulle bara skeppa in pre, men om man vill ha en stopngo här så är nog KJs en bra hand tror jag. Men jag tror att du kan får in det rätt bra pre också? Citera
Teh_MoUsE Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Ser ut som ett bra exempel på en stop'n'go tycker jag. Tror inte du kommer få in det bra pre om du pushar. Citera
padrinosftw Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Postad 15 December , 2009 Tack för svaren, skönt med lite respons (= - Så har klättringen påbörjats igen. Swongz. Citera
Nizse Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Får försöka klättra igen jag också då, har $30 kvar på stars så kan ta ett tag:rolleyes: Citera
padrinosftw Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Postad 15 December , 2009 Gl nisze! - Kom och tänka på ännu en hand jag spelade dåligt (imo+iko) på bubblan på paf finalbordet, 9-manna bord. Jag är cl, men det är inte semigrunda stackar. Har kanske 220k, kraclob på CO har runt 160k skulle jag gissa men kan vara mindre, ligger iaf bra till tror jag. Blinds på 4-8k med 1k ante. Fold till Kraclob på CO som höjer till 22k och jag synar i sb med 66. Omslag och få in det här är solklart eller? Citera
AnteSvante Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Ser ut som ett bra exempel på en stop'n'go tycker jag. Tror inte du kommer få in det bra pre om du pushar. Stop n go är såå 2005:roll: Edit: GTO är såå 2009! Vad blir 2010s trendspel? Citera
Teh_MoUsE Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Stop n go är såå 2005:roll: Edit: GTO är såå 2009! Vad blir 2010s trendspel? Jag tror minraise.. Citera
León Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Känns ju rätt obv att överbettande blir trendspelet 2010. Har märkt av tydligt hur trenden med överbettande på rivrar skjutit i höjden sen isildur1 mosade durrr. Gogogo med liret padrinos! Citera
Recommended Posts