padrinosftw Postad 25 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2009 Wiie, ministartade idag! Starka 14 sngs spelade (Barca-Inter+sällskap avbröt ju tyvärr) och lyckades t o m hitta någon form av plus. +: värdet verkar bättre än förväntat -: det verkade vara sämre action än vad jag trodde Båda kan ju självklart vara felaktiga, men det märker vi snart. Sharkscopelänkar trots det minimala samplet så att min kära stejkare ska bli happy (= Förövrigt, om man har tappat pluppen som sitter på hörlurarna, måste man köpa nya hörlurar då back upsen är slut? Just nu känns det som att ha en liten nål i ena örat. Mitt ordförråd är inte stort nog att förklara vad jag menar så bifogar bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 Förövrigt, om man har tappat pluppen som sitter på hörlurarna, måste man köpa nya hörlurar då back upsen är slut? Just nu känns det som att ha en liten nål i ena örat. Mitt ordförråd är inte stort nog att förklara vad jag menar så bifogar bild: tappar alltid dom också Tror man måste köpa nya. Gl med stejken, hejar på dig edit: Reppa skada om du har garanti kvar funkar också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2009 tappar alltid dom också Tror man måste köpa nya. Gl med stejken, hejar på dig edit: Reppa skada om du har garanti kvar funkar också! High roller fråga obv, sjukt dyrt med hörlurar liksom. Det där med garantier är svårt när man är dålig på att komma ihåg var man köpt saker osv.. Tack tack, tror det kommer gå bra faktiskt (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 padrinos FTL pizzeria helins FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 Wiie, ministartade idag! Starka 14 sngs spelade (Barca-Inter+sällskap avbröt ju tyvärr) och lyckades t o m hitta någon form av plus. +: värdet verkar bättre än förväntat -: det verkade vara sämre action än vad jag trodde Båda kan ju självklart vara felaktiga, men det märker vi snart. Sharkscopelänkar trots det minimala samplet så att min kära stejkare ska bli happy (= Förövrigt, om man har tappat pluppen som sitter på hörlurarna, måste man köpa nya hörlurar då back upsen är slut? Just nu känns det som att ha en liten nål i ena örat. Mitt ordförråd är inte stort nog att förklara vad jag menar så bifogar bild: Tappade också en gång, köpte nya sånna, kostade typ 100 kr för 4st och då hade jag ändå prutat ner dem från 120 kr När jag kom hem hittade jag mina backups, tilt ... Vilken nivå och var lirar du sng's nu? Stort GL ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 High roller fråga obv, sjukt dyrt med hörlurar liksom. Vad har du för hörlurar? Inget skit väl? Tiltar ur på folk som köper ipod el dylikt och sen går omkring med de medföljande lurarna. Klart högre ev att köpa billig mp3 och bra hörlurar. Det där med garantier är svårt när man är dålig på att komma ihåg var man köpt saker osv.. standard gl padde hoppas ditt nya nick är medriggat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 +: värdet verkar bättre än förväntat -: det verkade vara sämre action än vad jag trodde Hur hänger detta ihop egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 Hur hänger detta ihop egentligen? värde = hur dåliga motspelarna är action = hur mycket trafik det är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2009 padrinos FTL pizzeria helins FTW Uppenbarligen ett uttalande grundat på ren okunskap, men antar att det inte är ditt fel att du är en sån pizzan00b... Tappade också en gång, köpte nya sånna, kostade typ 100 kr för 4st och då hade jag ändå prutat ner dem från 120 kr När jag kom hem hittade jag mina backups, tilt ... Vilken nivå och var lirar du sng's nu? Stort GL ! Wow, var lyckas man pruta ner priser på basic stuff nuförtiden egentligen? Lirar 33$, fyller ut med 22$ om det är dålig action (= Vad har du för hörlurar? Inget skit väl?Tiltar ur på folk som köper ipod el dylikt och sen går omkring med de medföljande lurarna. Klart högre ev att köpa billig mp3 och bra hörlurar. standard gl padde hoppas ditt nya nick är medriggat Agree, kommer dock inte ihåg vad de heter men klart de bästa hörlurarna som jag har haft iaf. Ty dude, blir nog bra ska du se (= Hur hänger detta ihop egentligen? Var liksom grundat på någon timmes spelande igår, är inte direkt ren fakta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 Var mina lurar från SE, tror det gick till så att jag sa rakt ut: "vilket jävla pris för lite gummi" (f.ö. även standardmening när man köper kondomer) Så sa han typ: "Okej, du kan få dem för 100 kr.." Så var inte så hård förhandling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2009 Hehe okej.. Återigen en kortare morgonsession som även den gick helt okej, gillar verkligen den här sidan Skönt med lite självförtroende i spelet så man orkar göra tighta vik för en gångs skull tex. Fått in en riktigt ynklig volym nu på två dagar men den här veckan visste jag ändå att den inte skulle vara så grindvänlig. Rätt skönt med mjukstart ändå osv.. Blir antagligen en till kortare session ikväll iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2009 Hehe nu kommer jag ihåg hur kul poker är.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 25 November , 2009 Rapport Share Postad 25 November , 2009 Tog inte många timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2009 Tog inte många timmar Krävs inte lång tid med mina sw0ngz Men ska nog klara av att styra upp det ändå. EDIT: alltså, tar inte lång tid innan jag börjar whina menar jag obv. Åh titta mamma, jag synade ner en kille med A-högt! Seat 4: HERO (3,180 in chips) Seat 9: Pokerdawn75 (2,585 in chips) Seat 10: OsamaMama69 (1,735 in chips) ANTES/BLINDS Pokerdawn75 posts blind (25), OsamaMama69 posts blind (50). PRE-FLOP HERO raises to 150, Pokerdawn75 calls 150, OsamaMama69 folds. FLOP [board cards: ,, ] Pokerdawn75 checks, HERO bets 200, Pokerdawn75 raises to 500, HERO calls 500. TURN [board cards: ,,, ] Pokerdawn75 checks, HERO checks. RIVER [board cards: ,,,, ] Pokerdawn75 bets 675, HERO calls 675. SHOWDOWN Pokerdawn75 shows [ , ] HERO shows [ , ] HERO wins 2,700. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2009 Tror att jag lyckades rusha upp det till ett dagsplus tillslut ändå, var så jävla bajsnödig på slutet att jag lyckades donka ut mig på bubblan med en 5k stack när det är totalt 7,5k på bordet, surt! edit: bump! Såg Jennifer's body ikväll btw, hade en skön b-feeling över det hela men var på rätt humör och störde mig inte på alla fjantiga saker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2009 Lyckades som sagt rädda upp det i slutet igår iaf (= Får se hur mycket lir det blir idag, beror på om jag drar till landet eller inte. Får iofs besök annars ikväll så blir nog ingen tokgrind anyways. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2009 Jag har seriöst aldrig sprungit såhär dåligt på en session Var tvungen att stänga ner, mår fan fysiskt illa bara jag tänker på det. Vid sånna här sessioner vill man att någon ska ha railat, för det kändes verkligen som att jag spelade fokuserat och inte ens tiltade förrän precis i absolut sista sngn men man kanske gör saker omedvetet ändå.. Har iaf aldrig spelat mot sämre spelare, synd att min inte kan ta tillvara på det bara hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2009 Alltså, vill ju verkligen inte äckelwhina men vadfan ska man skriva då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2009 Haha, ska gå och tiltbajsa men så upptäcker man att toapappret är slut IGEN och att det är skitkladd i hela toan. Undrade varför polarn hade så bråttom härifrån imorrse. Misär Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 November , 2009 Rapport Share Postad 26 November , 2009 haha ouch =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
moorman12 Postad 26 November , 2009 Rapport Share Postad 26 November , 2009 Jag har seriöst aldrig sprungit såhär dåligt på en session Var tvungen att stänga ner, mår fan fysiskt illa bara jag tänker på det. Vid sånna här sessioner vill man att någon ska ha railat, för det kändes verkligen som att jag spelade fokuserat och inte ens tiltade förrän precis i absolut sista sngn men man kanske gör saker omedvetet ändå.. Har iaf aldrig spelat mot sämre spelare, synd att min inte kan ta tillvara på det bara hihi Bara att ta nya tag kungen ! Tror på dig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2009 Bara att ta nya tag kungen ! Tror på dig ! Tack tack, det ser dock ännu värre ut nu Tar helt sjukt på självförtroendet när man möter sånna här spelare och lyckas hitta rekordback (inte superturbos inräknat): Seat 2: Ankeriax (1,375 in chips) Seat 4: HERO (1,795 in chips) Seat 5: Herra Tee (1,360 in chips) Seat 6: majorqq (1,390 in chips) Seat 10: jumpinjack76 (1,580 in chips) ANTES/BLINDS BETTING_LEVELS_CHANGED , Herra Tee posts blind (15), majorqq posts blind (30). PRE-FLOP jumpinjack76 raises to 90, Ankeriax folds, HERO calls 90, Herra Tee folds, majorqq folds. FLOP [board cards: ,,, ] jumpinjack76 bets 165, HERO raises to 420, jumpinjack76 calls 420. TURN [board cards: ,,, ] jumpinjack76 bets 540, HERO bets 1,285 and is all-in, jumpinjack76 calls 1,070 and is all-in. RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN HERO shows [ , ] jumpinjack76 shows [ , ] HERO wins 3,205. Aja känns tomt nu. Får hoppas det vänder imorrn eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 26 November , 2009 Rapport Share Postad 26 November , 2009 Haha, ska gå och tiltbajsa men så upptäcker man att toapappret är slut IGEN och att det är skitkladd i hela toan. Undrade varför polarn hade så bråttom härifrån imorrse. Misär HAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 27 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2009 Spoiler! För att ta upp ett lite viktigare ämne än bajs och poker så måste det suga att vara den nya blonda bruden i paradise. Först bortröstad från sin grabb insta av sin närmsta vän, sen bortmanipulerad av någon hon litade på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 27 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2009 Blir ju ägd på min jävla facerape.. Polarn ändrade min status för några dar sen till "fet jag é" eller ngt sånt, senaste brudens reply var iofs rätt kul, "Rund är också en form, bara fulare" Uppe med tuppen idag, kryssning på g! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts