ypsil0n Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Stalkerlistorna på facebook är ju nya farmville, vafan.... 2012 var bra, eller så bra som expected. Förväntningarna gick ner i början som jag tyckte sög men blev bättre sen men hade klarat mig utan en del saker som kändes väldigt B iofs. Blev ingen utgång obv btw, paradisehotel+snl nötning funkar väl det också. Btw, Gee vägrar tro på att min polares snittbajstid är 1h. Kan väl inte klandra honom mtp att min egen ligger under 2min Tyckte hela 2012 var helt LOL. Så sjukt mkt B så det fanns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 Tyckte hela 2012 var helt LOL. Så sjukt mkt B så det fanns inte Ska sägas att mina förväntningar var sjukligt låga, relativt bra mao. Men den här typen av filmer är alltid så förutsägbara.. Appropå facebook stalker-grejen så agree på mr shadog. Kom med på någon lista vars profil jag aldrig skulle falla mig in att gå in på tex, kanske något missclick någon gång på sin höjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Tyckte hela 2LAX12 var helt LOL. Så sjukt mkt B så det fanns inte fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2009 Tar tillbaks allt dåligt som sagts om stalkarlistorna, var ju hur kul som helst!!! (har så otroligt tråkigt, hade fan julpyntat igen om det inte var för att det redan är gjort...) Brag: Shahin och Gee på topp10 Beat: Svärmor på 6:e plats Variance: Jag kom högre på Shahins lista än vad han gjorde på min Nu har ni fått kvällens facebook uppdatering. Yay... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 finns inget mer tiltande än när man ska kolla igenom en snygg tjejs bilder och ser att hon har typ 20st, så består 15st av stalkerlistor och liknande skit och man dessutom springer dåligt med att övriga 5 är dåliga vinklar osv, så får man gå tillbaka till prollebilden igen....när man trodde det skulle finnas så mkt mer guld bakom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Det jag ville få fram var alltså; tänk om nån tjej tänker likadant om er. Därför är det oerhört orutinerat att inte untagga sig från alla såna listor, jag gjorde det obv precis... Edit: Från en lista alltså, var ju inte så att jag låtit dom gamla ligga kvar innan precis :S :S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Du har bra smak Hasse (=- Tack jag vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 18 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2009 Kuk också... Slösade bort 10k vip poäng på att grinda ihop 109€ på 10€ sngs så får man de här två i ansiktet liksom... Game # 1451273887 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,25/0,50 - Table "Ljusta" Game ended 2009-11-18 01:59:42 GMT+01:00 Players: qpomrnasty (EUR 169,23 in seat 1) ERGYN (EUR 55,38 in seat 2) Dealer: qpomrnasty Big Blind: ERGYN (0,50) Small Blind: qpomrnasty (0,25) ERGYN was dealt: - qpomrnasty Raise (1,25) ERGYN Raise (5,50) qpomrnasty Call (4,50) Flop - - ERGYN Bet (7,50) qpomrnasty Raise (15,00) ERGYN All-In (41,88) qpomrnasty Call (34,38) Turn - - - River - - - - ERGYN shows: - (two pairs, aces and kings) qpomrnasty shows: - (a flush, ace high) - qpomrnasty wins: EUR 110,01 (with a flush, ace high) Rake: EUR 0,75 Game # 1451274382 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,25/0,50 - Table "Ljusta" Game ended 2009-11-18 02:05:45 GMT+01:00 Players: qpomrnasty (EUR 174,01 in seat 1) ERGYN (EUR 100,45 in seat 2) Dealer: ERGYN Big Blind: qpomrnasty (0,50) Small Blind: ERGYN (0,25) ERGYN was dealt: - ERGYN Raise (1,25) qpomrnasty Call (1,00) Flop - - qpomrnasty Bet (2,25) ERGYN Call (2,25) Turn - - - qpomrnasty Bet (5,62) ERGYN Raise (18,24) qpomrnasty Raise (45,60) ERGYN All-In (78,46) qpomrnasty Call (45,48) River - - - - qpomrnasty shows: - (a flush, ace high) ERGYN shows: - (a flush, ace, king and eight high) Det riktigt vidriga är att jag känner att jag inte kan spela mycket bättre än vad jag har gjort nu de senaste HU-sessionerna. Antingen är det förnekelse/varians/jag slår inte nl10 ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 18 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2009 HEHEHEHE.... Man anade det ju, men hur ska man orka hitta dodgen när man 3-bettat som fan innan... Game # 1451313108 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,25/0,50 - Table "Benisaf" Game ended 2009-11-18 02:59:49 GMT+01:00 Players: hunternrono (EUR 72,00 in seat 1) ERGYN (EUR 101,42 in seat 2) Dealer: hunternrono Big Blind: ERGYN (0,50) Small Blind: hunternrono (0,25) ERGYN was dealt: - hunternrono Raise (1,25) ERGYN Raise (5,50) hunternrono Raise (12,00) ERGYN Call (7,50) Flop - - ERGYN Check hunternrono Bet (17,00) ERGYN All-In (87,92) hunternrono All-In (41,50) ERGYN Payback (29,42) Turn - - - River - - - - ERGYN shows: - (a pair of queens) hunternrono shows: - (a pair of aces) hunternrono wins: EUR 143,25 (with a pair of aces) Rake: EUR 0,75 Så funkar självklart inte 24hs cashier, bra jävla sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 18 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2009 Happ, dags att leta stejk då. Är mest tiltad för att jag faktiskt la ner tid på det ikväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 18 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2009 Godmorgon pf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 Om du ger fan i massa HUspel och håller dig till sng:s så lär du kunna hitta stejk i ett nafs. Skit i allt vad superturbos o rakeraces heter och bara nöta hem fin profit på regulars. Kanske ska skippa Entraction oxå. Söndergrindat(dock ganska kassa regs) nätverk på alla anständiga nivåer oavsett spelform imo. Är back massa deg på stejks(3st, alla gula) så gruvar mig lite, men hittar du inte stake inom snar framtid så tveka inte utan skicka ett PM. Du har potential, jag vet det & du vet det! Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2009 Om du ger fan i massa HUspel och håller dig till sng:s så lär du kunna hitta stejk i ett nafs. Skit i allt vad superturbos o rakeraces heter och bara nöta hem fin profit på regulars. Kanske ska skippa Entraction oxå. Söndergrindat(dock ganska kassa regs) nätverk på alla anständiga nivåer oavsett spelform imo. Är back massa deg på stejks(3st, alla gula) så gruvar mig lite, men hittar du inte stake inom snar framtid så tveka inte utan skicka ett PM. Du har potential, jag vet det & du vet det! Mvh HU-spelet har blivit lite av en personlig grej för mig, självklart skulle jag ge fan i det om jag blev stejkad för sngs/mtts, men jag känner att jag har något att bevisa där. Tycker verkligen att jag har bra förståelse för det och har lärt mig väldigt mycket om saker som jag inte hade en aning om förrut och känner mig frustrerad när jag inte får ut något av det Svårt att beskriva.. Men entraction kommer jag inte fortsätta spela på oavsett, inget race heller just fyi Tack som fan för stödet, tror det löser sig men känns bra som fan med stödet (= Best of luck to you sir! - Kom förresten precis ihåg vad drömde, jag var diskplockare på ett vattenlekland i Tyskland med Phil Ivey som chef. Good life mao. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 - Kom förresten precis ihåg vad drömde, jag var diskplockare på ett vattenlekland i Tyskland med Phil Ivey som chef. Good life mao. HAHA:lol: Jag vill också drömma om Phil Ivey. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2009 Men sluta nu... "Svenska fotbollförbundets ordförande starkt kritisk till Thierry Henry efter handsen Ställer sig på Hanssons sida: ”Varför erkände han inte?”." Mm, man brukar erkänna i den sitsen. Objektiv var ordet. Att det vore etiskt korrekt att erkänna är helt irrelevant imo då det inte finns en själ på den nivån som skulle göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2009 Kanske har löst sig nu, isf blir det grindmånad december gogogo! (inte race, inte hu cg) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Men sluta nu... "Svenska fotbollförbundets ordförande starkt kritisk till Thierry Henry efter handsen Ställer sig på Hanssons sida: ”Varför erkände han inte?”." Mm, man brukar erkänna i den sitsen. Objektiv var ordet. Att det vore etiskt korrekt att erkänna är helt irrelevant imo då det inte finns en själ på den nivån som skulle göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2009 Besserwisser...... Det här var ju aningen viktigare situation...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Candell Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 De Rossi hade ett handsmål i italienska ligan där han sa till domaren att han slog in den med handen (domaren såg det inte): Kanske inte heller är samma typ av avgörande match, men det finns ändå spelare som har tagit moraliskt riktiga beslut i liknande lägen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2009 Extrema undantagsfall imo, hur många ggr på tusen i viktiga skeden av matcher händer det? Speciellt i en avgörande kvalmatch. Tycker det är dumt att förvänta sig att någon ska ta ett etiskt korrekt beslut som endast tas, låt oss säga, en promille av gångerna i samma läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 19 November , 2009 Rapport Share Postad 19 November , 2009 Klart man inte ska säga till domaren att man slog in den med handen. Det är ens egen uppgift att göra allt på planen för att det ska gå så bra för laget som möjligt och domarens uppgift att döma så bra som möjligt. Inte tvärtom. Tycker personligen inte ens det är fel att medvetet göra mål med händerna om man gör bedömningen att det gynnar laget jämfört med risken att åka på ett kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bagar3n Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Klart man inte ska säga till domaren att man slog in den med handen. Det är ens egen uppgift att göra allt på planen för att det ska gå så bra för laget som möjligt och domarens uppgift att döma så bra som möjligt. Inte tvärtom. Tycker personligen inte ens det är fel att medvetet göra mål med händerna om man gör bedömningen att det gynnar laget jämfört med risken att åka på ett kort. Sorry, för att bara hoppa in i tråden, men tycker det är intressant. Det är det väl fan inte värt? Bli ansedd som fuskare resten av sin karriär bara för ett ynka mål? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 20 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2009 Sorry, för att bara hoppa in i tråden, men tycker det är intressant. Det är det väl fan inte värt? Bli ansedd som fuskare resten av sin karriär bara för ett ynka mål? No worries, skriv hur mkt du vill Men är det värt att aldrig ens ha en karriär pga att man inte är villig att play dirty sas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WokadGnu Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Hjälte i sitt eget land/För sin egen klubb >>>>>>> Bli ansedd som fuskare av övriga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Maradona är ju hjälte än idag, bl.a för han tvivelaktiga mål. Klart man inte kryper till korset och erkänner. Bonus för oss som ser Maradona som tidernas störste: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts