padrinosftw Postad 16 September , 2010 Författare Rapport Postad 16 September , 2010 när jag var ute och gick i höstmörkret innan med pride and prejudice i hörlurarna så gled min hjärna in på hur sjukt grymt ditt uttryck "sexa" som i att sexa någon är. Helt jävla legendariskt imo Gillar det själv starkt, sprid det vidare borta i Starfitterland - Fusk och fegt 8-) 8-) he he he det där fulla huset där borta på floppen ska du nog ta och checka några gator med paddan Ett så kallat sakta spel? Citera
mr-flow Postad 16 September , 2010 Rapport Postad 16 September , 2010 förlåt, jag tyckte bara att starfitter hade en aning överdrift i sitt inlägg. Citera
Starfitter Postad 16 September , 2010 Rapport Postad 16 September , 2010 förlåt, jag tyckte bara att starfitter hade en aning överdrift i sitt inlägg. Det var sanningen men lite extra bara Citera
padrinosftw Postad 16 September , 2010 Författare Rapport Postad 16 September , 2010 förlåt, jag tyckte bara att starfitter hade en aning överdrift i sitt inlägg. Man får överdriva i den här dagboken. Man får även vara världssämst på poker. Är upp 30k svenska sen början på juli, inräknat med rb, bonusar och livespel. Är inte whine på något annat än mig själv, spelat så galet dåligt. Lätt tiltad och sjukt ostabil yadayada. Har nog en jävla tur att jag inte är back under den här perioden egentligen. Jag vet inte ens hur jag ska göra för att bli mindre dålig Citera
padrinosftw Postad 16 September , 2010 Författare Rapport Postad 16 September , 2010 Game # 1862730882 - Texas Hold'em No Limit EUR 1/2 - Table "Askern" Game ended 2010-09-17 01:43:43 GMT+01:00 Players: noissap (EUR 214,85 in seat 1) OMGulaf (EUR 212,00 in seat 2) Dealer: OMGulaf Big Blind: noissap (2,00) Small Blind: OMGulaf (1,00) OMGulaf was dealt: - OMGulaf Raise (5,00) noissap Raise (18,00) OMGulaf Call (14,00) Flop - - noissap Bet (30,00) OMGulaf Call (30,00) Turn - - - noissap All-In (164,85) OMGulaf All-In (162,00) noissap Payback (2,85) River - - - - noissap shows: - (a pair of sevens) OMGulaf shows: - (a flush, king high) OMGulaf wins: EUR 423,25 (with a flush, king high) Rake: EUR 0,75 Fortfarande väldigt stuck dock, kul att posta en hand man vinner bara Wöööööööööh-uh-uh Citera
padrinosftw Postad 17 September , 2010 Författare Rapport Postad 17 September , 2010 Megatilt. Beställde kläder som skulle kommit fram i söndags, betalat i förväg eftersom det var från UK. Obv så har det inte kommit fram än, när jag söker efter paketet så står det Drar ju på måndag, supertilt om det skickas tillbaks medans jag är borta pga det här ___ Men som vanligt finns det alltid något positivt, Its Always Sunny in Philadelphia s6 börjar i natt Citera
b0bb4n Postad 17 September , 2010 Rapport Postad 17 September , 2010 Men som vanligt finns det alltid något positivt, Its Always Sunny in Philadelphia s6 börjar i natt ååå kung! Citera
NikLasVegas Postad 17 September , 2010 Rapport Postad 17 September , 2010 sexa mitt liv mikael... Citera
padrinosftw Postad 17 September , 2010 Författare Rapport Postad 17 September , 2010 Gårdagen började med ett 3h samtal från exflickvännen som grät och sa upp vänskapen. Först var jag mest glad att hon brydde sig så mycket, sen kändes det lite jobbigt. Förlorade mycket, eller mer, på poker. Idag vaknar jag av att samma tjej skickar ett milslångt sms där hon ber om ursäkt och förklarade hur viktigt det var att hon fick avreagera sig på mig igår och tackade för att jag var en så bra lyssnare (jag är för dum för att veta vad jag ska säga så var bara tyst under hela samtalet) och hon vill hänga nere i barcelona igen. Fan va allt ordnar sig av sig självt. Är dessutom plus en high stejksare på facebook och ska in och kolla på kök med morfmorf i stora staden. Vill fan sexa mitt eget liv ibland sexa mitt liv mikael... Ditt liv är det första jag skulle sexa niklas Citera
padrinosftw Postad 18 September , 2010 Författare Rapport Postad 18 September , 2010 wuuh jättefull! massa salt i håret och fina samtal från officefolk.. "micke, vi tar en taxi till dig, styr åkersberga brudar för jag pallar inte kebabhaket" "haha, nej alltså hade folk här för en halvtimma sen men" "aha aa tja" /shahin89 Väldigt få pfare på bilderna, bara en fet jävel på första. Jävligt kul kväll iaf Citera
padrinosftw Postad 18 September , 2010 Författare Rapport Postad 18 September , 2010 Letat efter en acnekavaj som jag inte sett på länge och hittar tillslut ett kvitto från kemtvätten och kom på att jag såklart lämnat in den. Någon vecka senare orkar jag mig dit och då har den såklart varit där längre än tidsgränsen på 3 månader. "Men vad gör ni med kläderna som varit här för länge då?" "Det kan jag inte svara på" Försökte tjata lite men kom ingen vart. Så jävla synd, nostalgi på den jävla kavajen ju Dagens vakna till liv och må bra låt, Adrian Lux - Teenage Crime Fick just de här från igår, noll minne utav EDIT: har kopiösa mängder salt i håret Citera
padrinosftw Postad 18 September , 2010 Författare Rapport Postad 18 September , 2010 Trodde att det skulle bli lite mer haterz Aja, slöspelade den här på korvfens vis Players: OMGulaf (EUR 314,25 in seat 1) Alin4JesuS (EUR 100,00 in seat 2) Dealer: Alin4JesuS Big Blind: OMGulaf (1,00) Small Blind: Alin4JesuS (0,50) OMGulaf was dealt: - Alin4JesuS Raise (2,50) OMGulaf Raise (9,00) Alin4JesuS Call (7,00) Flop - - OMGulaf Check Alin4JesuS Bet (12,00) OMGulaf Call (12,00) Turn - - - OMGulaf Check Alin4JesuS Bet (26,00) OMGulaf Call (26,00) River - - - - OMGulaf Check Alin4JesuS All-In (52,00) OMGulaf Call (52,00) Alin4JesuS shows: - (a straight, ace high) OMGulaf shows: - (a royal flush) OMGulaf wins: EUR 199,25 (with a royal flush) Rake: EUR 0,75 Musjäveln hängde sig obv så vart en ofrivillig slowroll på ett par sekunder. _____ Jag vill ha Spotify på mitt ps3! Citera
Metaddict Postad 18 September , 2010 Rapport Postad 18 September , 2010 Trodde att det skulle bli lite mer haterz Aja, slöspelade den här på korvfens vis Players: OMGulaf (EUR 314,25 in seat 1) Alin4JesuS (EUR 100,00 in seat 2) Dealer: Alin4JesuS Big Blind: OMGulaf (1,00) Small Blind: Alin4JesuS (0,50) OMGulaf was dealt: - Alin4JesuS Raise (2,50) OMGulaf Raise (9,00) Alin4JesuS Call (7,00) Flop - - OMGulaf Check Alin4JesuS Bet (12,00) OMGulaf Call (12,00) Turn - - - OMGulaf Check Alin4JesuS Bet (26,00) OMGulaf Call (26,00) River - - - - OMGulaf Check Alin4JesuS All-In (52,00) OMGulaf Call (52,00) Alin4JesuS shows: - (a straight, ace high) OMGulaf shows: - (a royal flush) OMGulaf wins: EUR 199,25 (with a royal flush) Rake: EUR 0,75 Musjäveln hängde sig obv så vart en frivillig slowroll på hela timebanken. _____ Jag vill ha Spotify på mitt ps3! FYP Citera
Eblinho Postad 18 September , 2010 Rapport Postad 18 September , 2010 8-) 8-) he he he det där fulla huset där borta på floppen ska du nog ta och checka några gator med paddan varför? Citera
GG Postad 18 September , 2010 Rapport Postad 18 September , 2010 För att han har en femma och fyra och flopen är fem fem fyra Citera
KungKroon Postad 18 September , 2010 Rapport Postad 18 September , 2010 tre femmor är fler än två fyror, men två plus två är fyra, samtidigt som fem är mer än fyra och fyra kåkar är fler än tre elefanter. Checkar bäst som checkar bäst typ. Citera
hankie123 Postad 18 September , 2010 Rapport Postad 18 September , 2010 Megatilt. Beställde kläder som skulle kommit fram i söndags, betalat i förväg eftersom det var från UK. Obv så har det inte kommit fram än, när jag söker efter paketet så står det Drar ju på måndag, supertilt om det skickas tillbaks medans jag är borta pga det här Vart i segeltorp bor du? Bor själv precis utanför vid snättringe/källbrink (: Citera
ulaf Postad 19 September , 2010 Rapport Postad 19 September , 2010 Fick just de här från igår, noll minne utav EDIT: har kopiösa mängder salt i håret (Y) Citera
padrinosftw Postad 19 September , 2010 Författare Rapport Postad 19 September , 2010 Riktigt bra fylla igår igen. Gick just igenom skickade sms och hittade en riktig guldklimp till niklasvegas "En tjej spydde precis på mig hehe". Var som en jävla fontän. Om ni har sett 'I love you, man' (vilket ni bör eftersom den är riktigt jävla bra) så fattar ni. Vart i segeltorp bor du? Bor själv precis utanför vid snättringe/källbrink (: Bor tyvärr i Åkersberga, antar att det skickas från segeltorp bara. Vet inte vart det ligger faktiskt (Y) Ruggigt larfig karl är jag. Citera
NikLasVegas Postad 19 September , 2010 Rapport Postad 19 September , 2010 Det sjukaste är. Att precis när jag fick det smset, spiller mårten ut en hel öl på mig på söders hjärta. klash... Citera
Eblinho Postad 19 September , 2010 Rapport Postad 19 September , 2010 För att han har en femma och fyra och flopen är fem fem fyra ser fortfarande ingen anledning att checka. Fem myror är mer än flera elefanter Citera
Starfitter Postad 19 September , 2010 Rapport Postad 19 September , 2010 fem folköl är mer än fyra elefantöl, eeeeeeeeeeller? Citera
GG Postad 19 September , 2010 Rapport Postad 19 September , 2010 ser fortfarande ingen anledning att checka. Fem myror är mer än flera elefanter Ok, då är du ganska jättedålig på poker =( Citera
Recommended Posts