speltorsk_LOL Postad 26 December , 2009 Rapport Postad 26 December , 2009 Lånar dagboken för whine... Vaknade vrålhungrig och valet stod mellan inköpsrunda eller gröt. Var dock lat så körde på risgrynsgröten. stack hål i gröt-korven(500g) och tömde den rakt av (liksom sög ut gröten), och nu känner jag mig skamsen och illamående Citera
padrinosftw Postad 26 December , 2009 Författare Rapport Postad 26 December , 2009 Lånar dagboken för whine... Vaknade vrålhungrig och valet stod mellan inköpsrunda eller gröt. Var dock lat så körde på risgrynsgröten. stack hål i gröt-korven(500g) och tömde den rakt av (liksom sög ut gröten), och nu känner jag mig skamsen och illamående Hahahaha så bra inlägg... Mkt passande för dbn. Alla som har liknande grejer att skriva får gärna göra det här då jag själv aldrig skriver något vettigt Citera
smooger Postad 26 December , 2009 Rapport Postad 26 December , 2009 Lånar dagboken för whine... Vaknade vrålhungrig och valet stod mellan inköpsrunda eller gröt. Var dock lat så körde på risgrynsgröten. stack hål i gröt-korven(500g) och tömde den rakt av (liksom sög ut gröten), och nu känner jag mig skamsen och illamående hahaha, drog lite på smilbanden sas sån har man ju käkat, men värmde den först... Citera
NikLasVegas Postad 26 December , 2009 Rapport Postad 26 December , 2009 Btw är det tillåtet att pranka med någon som gett ut sitt facebook lösen till en? (= På mina föräldrars dator var "spara lösen" inklickat när min irlkompis loggade in. I ett års tid har jag nu facerejpat honom varje gång jag suttit vid den datorn. Det sjuka är att han aldrig byter lösen... Ruggigt bra signatur. Sjukt att man lyckas göra något kreativt i positivt bemärkelse på fyllan... Citera
speltorsk_LOL Postad 26 December , 2009 Rapport Postad 26 December , 2009 hahaha, drog lite på smilbanden sas sån har man ju käkat, men värmde den först... Var dock lat så körde på risgrynsgröten. :-( Citera
padrinosftw Postad 27 December , 2009 Författare Rapport Postad 27 December , 2009 På mina föräldrars dator var "spara lösen" inklickat när min irlkompis loggade in. I ett års tid har jag nu facerejpat honom varje gång jag suttit vid den datorn. Det sjuka är att han aldrig byter lösen... Ruggigt bra signatur. Sjukt att man lyckas göra något kreativt i positivt bemärkelse på fyllan... Haha, killen bara kör sas? Yup, är nöjd som fan! väldigt bra dagbok denna Jag väljer att tacka alla sk loldogz på detta forum som har styrt upp denna db! Citera
padrinosftw Postad 27 December , 2009 Författare Rapport Postad 27 December , 2009 Längesen man slängde upp en whinehand och daboken har ju fått wtm credd lately så vart vältajmat med en sån här skön jävel: Seat 1: totti72f (1,985 in chips) Seat 3: HERO (1,920 in chips) Seat 4: kevyesti (2,145 in chips) Seat 6: JustWinningg (990 in chips) Seat 7: LEO83M (2,960 in chips) ANTES/BLINDS kevyesti posts small blind (25), JustWinningg posts big blind (50), DEALING_HOLE_CARDS PRE-FLOP LEO83M folds, totti72f raises to 100, HERO calls 100, kevyesti folds, JustWinningg folds. FLOP [board cards: ,,] DEALING_FLOP , totti72f bets 225, HERO raises to 1,820 and is all-in, totti72f calls 1,820. TURN [board cards: ,,,] DEALING_TURN RIVER [board cards: ,,,, ] DEALING_RIVER SHOWDOWN HERO shows [ , ] totti72f shows [ , ] totti72f wins 3,915. Spelar ju inte handen jättebra själv men får in det rätt bra iaf. Vart lite förvånad över hans snapsyn måste jag påstå Fan jag avskyr verkligen att backa när det är monstervärde. Citera
padrinosftw Postad 27 December , 2009 Författare Rapport Postad 27 December , 2009 Men snopp, har en sån där riktig bajssession. Haft QQ vs AA, AK vs KK, J9s mot AQs på Txxsss, 55 v 66 v AA på 56T bräda osv i iaf minst semidjupa lägen, kan ju inte säga att jag fått in det bra idag men varit rätt riggat Extra dåliga spelare nu på sistone också faktiskt. Ganska avancerad vb/syn på river av fi här: Seat 2: immerse76 (1,990 in chips) Seat 3: HERO (1,850 in chips) Seat 5: LEO83M (2,590 in chips) Seat 6: Jean-Basss (1,940 in chips) Seat 8: knitteltoni (1,630 in chips) ANTES/BLINDS Jean-Basss posts small blind (10), knitteltoni posts big blind (20), DEALING_HOLE_CARDS PRE-FLOP immerse76 calls 20, HERO raises to 125, LEO83M calls 125, Jean-Basss folds, knitteltoni folds, immerse76 folds. FLOP [board cards: ,, ] DEALING_FLOP , HERO bets 200, LEO83M calls 200. TURN [board cards: ,,, ] DEALING_TURN , HERO checks, LEO83M bets 200, HERO calls 200. RIVER [board cards: ,,,, ] DEALING_RIVER , HERO checks, LEO83M bets 200, HERO raises to 1,325 and is all-in, LEO83M calls 1,325. SHOWDOWN HERO shows [ , ] LEO83M mucks cards [ , ] HEROwins 3,750. Citera
padrinosftw Postad 28 December , 2009 Författare Rapport Postad 28 December , 2009 Nästan skönt att sitta hos farsan att lira, då datorn samt skärm inte är direkt outstanding så blir det 3-bordande Har fått tillbaks min haj i ss nu iaf, yay me. Då kan man ju outta nick obv Citera
ulaf Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Haj > resultat i prioritetsordning SÅKLART Citera
padrinosftw Postad 28 December , 2009 Författare Rapport Postad 28 December , 2009 Haj > resultat i prioritetsordning SÅKLART Obv Nämen sånt jävla meck att ändra manuellt hela tiden, ändå ingen härifrån man möter och vad spelar det för roll isf liksom. Bra timing med hajen bara som kom fram nu när jag backar. - Blir en massa spelandes här hos farsan, dock extremt lite poker. Något nytt sällskapsspel med frågor och betting som är nötkul samt sjukt många kortspelsvarianter. Imorrn blir det bio, sen åka hem och ladda upp inför nyår på tisdag. Laterz haterz! Citera
laafi Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Obv Nämen sånt jävla meck att ändra manuellt hela tiden, ändå ingen härifrån man möter och vad spelar det för roll isf liksom. Bra timing med hajen bara som kom fram nu när jag backar. - Blir en massa spelandes här hos farsan, dock extremt lite poker. Något nytt sällskapsspel med frågor och betting som är nötkul samt sjukt många kortspelsvarianter. Imorrn blir det bio, sen åka hem och ladda upp inför nyår på tisdag. Laterz haterz! Vad är det för sällskapsspel? Låter sjukt kul.. Citera
padrinosftw Postad 28 December , 2009 Författare Rapport Postad 28 December , 2009 Vad är det för sällskapsspel? Låter sjukt kul.. Bet your brain, riktigt bra imo! - Man kanske skulle irl-avatra som en äkta fan boi.. edit: done 'n done! Citera
padrinosftw Postad 29 December , 2009 Författare Rapport Postad 29 December , 2009 Inge gc för padrinos, yuck... Missar drömresan hubert, känner mig rejält rumpsexad men är väl lika bra. Har ju så att jag kan åka med men om jag inte tar från sparpengar så blir jag ju bara ett ankare eftersom jag inte har råd att göra något kul och orkar inte vara stämningssänkaren liksom Istället får man väl satsa på tokgrind i januari så man har råd att åka på nästa resa. Good going high five sas Citera
padrinosftw Postad 29 December , 2009 Författare Rapport Postad 29 December , 2009 :(:(:( Funkar inte iom din bild som är super :D:D:D Citera
ulaf Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Hehe kan aldrig reppa ledsen längre, fml Citera
padrinosftw Postad 31 December , 2009 Författare Rapport Postad 31 December , 2009 Hade fest här igår, vart väl lite halvspårat men jävligt kul. Vaknade upp i en riktig ormgrop med 7 pers i sängen så flydde och la mig i kattbajsrummet där man iaf får sova ostört. Varit bakishomegame här för första gången på länge, 3-manna dealers som var jävligt awesome.. 1-2kr och förjävla kul spel som hittades på såklart Imorrn ska man svina ur så hårt så man rensar kroppen och inleder året med en ny syn renare syn på livet. Borderline religiöst. Har semidejt på fredagsmorgonen, är inte alltför nöjd med den tidpunkten men finns ju inget bättre än att bara ligga och mysa när man är bakis iofs. /:D Citera
padrinosftw Postad 31 December , 2009 Författare Rapport Postad 31 December , 2009 Ingen årssummering här inte, minnet räcker helt enkelt inte till då jag helt ärligt inte kommer ihåg vinter/vår öht och blandar ihop den här sommaren med andra. Räcker gott med att konstatera att jag är väldigt nöjd med året och alla de dåliga beslut jag har tagit får ses som erfarenheter att dra lärdom av. Skulle vilja se det som att jag har bra förutsättningar inför det nya året mtp vad jag lärt mig i år isf Har träffat en del pf-folk i år och så gott som alla har överträffat alla förväntingar, sjukt kul och tack till alla! Känner mig jävligt optimistisk inför det kommande året, har trots mkt whine haft ett jävligt bra 2009 och tänkte fortsätta på den rushen! GL alla! Citera
smooger Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 hoppas du får ett grymt 2010 eftersom du slopar GC måste vi ju åka på nån annan resa:-D Citera
padrinosftw Postad 31 December , 2009 Författare Rapport Postad 31 December , 2009 hoppas du får ett grymt 2010 eftersom du slopar GC måste vi ju åka på nån annan resa:-D Fänx, detsamma smogg Ja självklart, är sjukt taggad! - Kom just på varför inte ps3t ska stå på basen, kör lite nyårsförkrök och drog på musik via ljudsystemet varpå det nya slimmet flyger upp i luften och ner på marken blä Betalar för närvarande två hyror, känns sådär Citera
ulaf Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 Men vad gör det när du har en avatar som är asbra! Citera
Recommended Posts