Gå till innehåll

Ny Ongame 5x bonus på Chan Poker!!


psychomacke

Recommended Posts

är detta verkligen en 5 * raked hands DEALT bonus? Tittar man på easypokerbonus sidan verkar det vara en contributed bonus vilket gör denna avsevärt sämre än exempelvis pokerhost 10ggr raked dealt (såvida man inte spelar HU:)

 

Någon som kört denna bonus och kan säga hur det ligger till?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis clearat bonusen!!! Spelat 100st 20+2 sng för 200$ i bonus men det är bara början - gick nästan 600$ plus på spelet ovanpå bonusen och har fått min första hajfena på sharkscope. Inte fel!!

 

Upplevde inte 22 dollars som svårare än 11 dollars. Någon som har erfarenhet av 33 dollars?

 

Har dessutom märkt att kvaliteten på spelarna verkar vara klart lägre på vardagskvällar jämfört med helgerna! Ganska konstigt, hade trott att det skulle vara precis tvärtom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är detta verkligen en 5 * raked hands DEALT bonus? Tittar man på easypokerbonus sidan verkar det vara en contributed bonus vilket gör denna avsevärt sämre än exempelvis pokerhost 10ggr raked dealt (såvida man inte spelar HU:)

 

Någon som kört denna bonus och kan säga hur det ligger till?

 

Det är inte dealt. Bara på sitngos och turneringar den är riktigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Signade idag via easypokerbonuses.com med promo koden, men när jag tittat under 'Bonuses' i mitt account, så har jag varken några 'eligible' eller 'active' bonuses.

 

Kommer dom upp där först när jag gör min insättning eller har något blivit fel?

 

Jag är helt grön på det där med bonuser så överförklara gärna om jag missat något :)

 

Edit: en till fråga - börjar de 60 dagarna ticka från att man signade eller från att man gör sin deposit?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när du gör deposit första gången så får du välja vilken bonus du vill använda, signup bonusen på 1000$ á 10x eller easypokerbonusen på 250$ á 5x (om du aktiverat den rätt osv)

 

så var det för iaf och det funkar väldigt bra måste jag säga, har spelat 3-4 kvällar och har 200p kvar, sidan uppdaterar kontinuerligt hur mycke du har kvar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Signade idag via easypokerbonuses.com med promo koden, men när jag tittat under 'Bonuses' i mitt account, så har jag varken några 'eligible' eller 'active' bonuses.

 

Kommer dom upp där först när jag gör min insättning eller har något blivit fel?

 

Jag är helt grön på det där med bonuser så överförklara gärna om jag missat något :)

 

Edit: en till fråga - börjar de 60 dagarna ticka från att man signade eller från att man gör sin deposit?

 

Man måste aktivera bonusen också. Det gör du genom att logga in på hemsidan och gå in på "bonuses". Då börjar de 60 dagarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...