Skanke Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 Ja vi kör ju redan en fortlöpande liga men en cup är ju aldrig fel. Då får ju alla som gnetar i låga divisioner chansen att visa var skåpet ska stå. Vi kör alla dagar(är ju ligan som är viktigast) WO om man inte svarar samma dag. Anmäl er här http://www.vetgirig.nu/qleague.php?lid=5318 Citera
SadGirl Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 jag har anmält mig När kör den igång? Citera
eurythmech Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 Min gissning är nån gång 0030-0045 i natt, fast det är klart...Skanke kanske väntar nån dag med att dra igång skiten. Citera
Bluwajt Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 Skitkul att du tar tag i sånt här skanke, pokerforumligan är redan legendarisk Citera
Jennez Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 Oh yes! Har klättrat raka vägen sen jag började i ligan men är ändå bara i div. 3. Nu kommer jag krossa allt och alla. Vad är förstapriset? Är det en resa? Behöver jag ta ledigt från jobbet? Citera
Skanke Postad 5 December , 2007 Författare Rapport Postad 5 December , 2007 Startar när det kommit in ett gäng spelare. tror cupen gåt till så att det är gruppspel först.... Citera
Hox Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 Jag har anmält mig nu, så resten av er får tävla om andraplatsen... Citera
Skanke Postad 6 December , 2007 Författare Rapport Postad 6 December , 2007 Nu är det hög tid att anmäla sig för nu funderar jag på när jag ska börja fundera på att dra igång.... Citera
schoolbook Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Jättebra initiativ, har bara hunnit till division 5 än med 4 raka seriesegrar. Citera
Skanke Postad 6 December , 2007 Författare Rapport Postad 6 December , 2007 Under gruppspelet så tänkte jag ta alla frågor under en kategori. Byter kategori varje dag. Börjar med diverse tror jag minnsan........ Är sugen på att starta skiten men väntar tills en bit över 40st är för..... Citera
Hox Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Under gruppspelet så tänkte jag ta alla frågor under en kategori. Byter kategori varje dag. Börjar med diverse tror jag minnsan........ Är sugen på att starta skiten men väntar tills en bit över 40st är för..... 41st what are you waiting for?!? Citera
Skanke Postad 7 December , 2007 Författare Rapport Postad 7 December , 2007 Ikväll, startar jg igång. hoppas då att första omgången blir imorgon...... Citera
AloDan Postad 7 December , 2007 Rapport Postad 7 December , 2007 Är vi som är relativt nya också välkomna och vad går det i så fall ut på? ;-P Citera
Skanke Postad 7 December , 2007 Författare Rapport Postad 7 December , 2007 Är vi som är relativt nya också välkomna och vad går det i så fall ut på? ;-P Anmäl dig så löser sig allt av sig själv...... Citera
Skanke Postad 7 December , 2007 Författare Rapport Postad 7 December , 2007 Nu har jag tryckt på start........... 52man starkt startfält hejja oss.... Citera
Mogge13 Postad 7 December , 2007 Rapport Postad 7 December , 2007 Nu har jag tryckt på start........... 52man starkt startfält hejja oss.... ska man få mail direkt eller ? Citera
AloDan Postad 7 December , 2007 Rapport Postad 7 December , 2007 Nu har jag tryckt på start........... 52man starkt startfält hejja oss.... Då får man vänta på nästa då Citera
Skanke Postad 7 December , 2007 Författare Rapport Postad 7 December , 2007 ska man få mail direkt eller ? Tror mejlet kommer imorgon, men runt 00:30 kan du nog logga in på sidan och köra.... Citera
mrfiskman Postad 7 December , 2007 Rapport Postad 7 December , 2007 Ååå fy fan vad kul, drömmen är nog att möta eury i ämnet "dålig musik" för jag kan rätt mycket om sånt. Ja alltså jag lyssnar bara på bra musik men kan det dåliga iaf. Citera
Skanke Postad 7 December , 2007 Författare Rapport Postad 7 December , 2007 Då får man vänta på nästa då Verkar som man kan anmäla sig fram till start, så anmäl på...... Citera
Recommended Posts