Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

OP! VIll du ha virusprogram gratis?! Skitbra! lägg till mig på jagskahackaskitenurdig@hotmail.com så ska du få en rejäl dos "virusprogram" Hoppas dessutom du spelar riktigt högt på onlinepoker o har 450K på alla dina konto överall, så blir mina "virusprogram" riktigt profitabla! =)

Sensmoral: Använd rätt uttryck ... det är "Antivirus Progam"

Postad
Hejsan

Skulle vilja veta vilka antivirus-program ni använder samt vad ni tycker om dom.

Finns det några bra antivirus-program som är gratis eller som man kan få pröva på i några dagar? Eller är det ända rätt att köpa ett? Vad kostar dom? För- och nackdelar osv.

Tacksam för svar!

Jag har länge använt mig av de fria versionerna av AVG antivirus, anti spyware och anti rootkit. Eftersom jag ändå drabbats av virus nyligen, som jag skrivit om i detta forum, så blåste jag windows, googlade runt och fastnade för att testa ESET Smart Security. Det innehåller NOD32 antivirus, antispyware etc och en inbyggd brandvägg. Det har i regel mycket positiva omdömen och goda resultat.

AVG är dock en god och gratis start. Man kan sedan komplettera med att då och då undersöka datorn med andra gratisprogram som spybot search and destroy och hijack this.