Gå till innehåll

Nu svänger det ordentligt


Sebbemax

Recommended Posts

Efter 2 års uppehåll från pokern (tidigare spelat ca 70.000 händer FL 2/4$-3/6$ med bra resultat)

fick jag för mig att testa lite poker igen.

Utan bankrulle fick jag nöja mig med 10$ gratis på en sajt.

Efter 2 dagars spel på FL 0.5-1 var jag helt plötsligt uppe i 105$.

 

Fick blodad tand och satte in 300$ för att börja jobba på en bonus och hoppade upp till FL 1/2$.

Efter 8 dagar och 2719 händer låg jag +396$.

 

Men dom 2 senaste dagarna har varit katastrofala 1427 händer och en förlust på ca 300$

Ingenting vill fungera, skulle kunna rada upp en lång lista med otroliga händelser som inträffat. men låt oss bara säga att korten inte varit på min sida.

Trodde först att jag smygg tiltat bort det mesta men efter en titt i poker office så ser jag att mina största förluster den senaste tiden varit när jag fått KK AK AJ AQ AT JJ KJ QJ både "färgade" och utan.

 

Då jag har en agresiv spelstill när jag får en bra hand (tacka SSH för det) har det gått fort utför.

 

Skriver inte detta för att någon ska tycka synd om mig.

Ligger fortfarande +100$ på spel och +200$ i bonus som jag spelat ihop undertiden

så 300$ insatta har resulterat i 600$ på pokerkontot efter 10 dagar, svårt att vara missnöjd med.

Kände bara att jag behövde skriva av mig lite för att få lite perspektiv på hur saker ligger till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter 2 års uppehåll från pokern (tidigare spelat ca 70.000 händer FL 2/4$-3/6$ med bra resultat)

fick jag för mig att testa lite poker igen.

Utan bankrulle fick jag nöja mig med 10$ gratis på en sajt.

Efter 2 dagars spel på FL 0.5-1 var jag helt plötsligt uppe i 105$.

 

Fick blodad tand och satte in 300$ för att börja jobba på en bonus och hoppade upp till FL 1/2$.

Efter 8 dagar och 2719 händer låg jag +396$.

 

Men dom 2 senaste dagarna har varit katastrofala 1427 händer och en förlust på ca 300$

Ingenting vill fungera, skulle kunna rada upp en lång lista med otroliga händelser som inträffat. men låt oss bara säga att korten inte varit på min sida.

Trodde först att jag smygg tiltat bort det mesta men efter en titt i poker office så ser jag att mina största förluster den senaste tiden varit när jag fått KK AK AJ AQ AT JJ KJ QJ både "färgade" och utan.

 

Då jag har en agresiv spelstill när jag får en bra hand (tacka SSH för det) har det gått fort utför.

 

Skriver inte detta för att någon ska tycka synd om mig.

Ligger fortfarande +100$ på spel och +200$ i bonus som jag spelat ihop undertiden

så 300$ insatta har resulterat i 600$ på pokerkontot efter 10 dagar, svårt att vara missnöjd med.

Kände bara att jag behövde skriva av mig lite för att få lite perspektiv på hur saker ligger till.

 

Ingen chans att du har spelat ca. 70K händer och blir förvånad över en liten svacka som sträcker sig över 1427 händer.

 

Att få bra händer utdragna är standard i limit...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säger inte att jag är förvånad Som du säger saker dom det här hör till när man spelar.

 

Som sagt dom händerna var för några år sedan, lätta att glömma bort

Men även under den tiden när jag spelade som mest lyckades jag spela bort 75% av mina vinster på på mindre en 1500 händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säger inte att jag är förvånad Som du säger saker dom det här hör till när man spelar.

 

Som sagt dom händerna var för några år sedan, lätta att glömma bort

Men även under den tiden när jag spelade som mest lyckades jag spela bort 75% av mina vinster på på mindre en 1500 händer.

 

aa allså svängningarna är brutala i SHFL. Jag har hoppat upp och ner och till slut slutat break even i typ 50K händer när det varit som värst...

 

Glöm inte bara att jaga bonusar när du spelar så lågt, rake är brutalt hög på låga nivåer ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...