himmelsdyk Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Har hört rykten att det ska bli lite ändringar i VIP-systemet från och med nästa år. Stämmer det? Citera
PokerStars_Karl Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Hej, Vi jobbar kontinuerligt med att se över och förbättra vårt VIP-koncept. Det är möjligt att någon förändring kan komma att ske från och med nästa år men vi lär återkomma i ämnet om så är fallet. Med vänlig hälsning, Karl PokerStars Support Citera
stoffe112 Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 När ändå detta är på tal så undrar jag varför vissa saker i FPP shopen har fått höjt "pris"? Citera
PokerStars_Karl Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 Hej Stoffe112, Det stämmer att vi uppdaterar priserna ibland. Till exempel har vi ganska nyligen fått sätta ett högre pris på "Amazon.de gift certificates" på grund av nedgången i US-dollarn. Med vänlig hälsning, Karl PokerStars Support Citera
HouseDoG Postad 7 December , 2007 Rapport Postad 7 December , 2007 Hoppas ni inte tar bort Supernova-fördelarna då jag just uppnått det Citera
rolle123 Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 Tar en OT-fråga angående intjänande av FPP-points på Pokerstars. Från hemsidan: 1. Tjäna FPP på kontantspel Den första Frequent Player Point ges när du spelar en hand där avgiften uppgår till: o $0,40 i fixed limit-spel med mörkar på 1$/2$ och lägre o $0,40 i NL/PL-spel med mörkar på 1$/2$ och lägre o $0,40 i Heads-up-spel (detta gäller enbart för headsup-bord, inte vanliga bord där endast två spelare spelar mot varandra) o $1,00 i alla andra spel Den andra poängen ges när du spelar en hand där avgiften uppgår till: * $2,00 på alla bord med maximalt 6 spelare (detta gäller inte om det bara sitter sex spelare vid ett bord där det får sitta tio, nio eller åtta spelare, bara vid bord med maximalt sex spelare) * $3,00 i alla andra spel Den tredje poängen ges när du spelar en hand där avgiften uppgår till 5,00 USD. Missuppfattar jag något eller stämmer det att för någon som mig som spelar microstakes, där raken aldrig uppgår till 5$, att jag aldrig kommer få mer än 2 FPPs? Citera
Recommended Posts