Gå till innehåll

Hälsa programmerarna på Boss


Odrike

Recommended Posts

jag skulle testköra http://www.pingplotter.com/ för att utesluta anslutningsproblem på eget lan, egen isp osv...

(har haft samma problem från till som du, visade sig vara en router hos isp som periodvis slutade svara)

 

Har plockat bort min router och går direkt från modemet till datorn och

allt annat funkar ju skitbra på nätet. När jag körde över routern så var det mycket värre blev nerbruten 3-4 ggr mot 1 gång nu när man spelar sng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant.

Jag är hyfsat säker på att jag sitter med 124.45. Höjer i relatvt tidig position och bordet krashar. När jag sedan kontrollerar så har jag fått 125.95 tillbaka. Dvs jag vann blindsen.

 

Så om ni undrar vad som händer med investerade pengar i potten så verkar det som att handen spelas klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant.

Jag är hyfsat säker på att jag sitter med 124.45. Höjer i relatvt tidig position och bordet krashar. När jag sedan kontrollerar så har jag fått 125.95 tillbaka. Dvs jag vann blindsen.

 

Så om ni undrar vad som händer med investerade pengar i potten så verkar det som att handen spelas klart.

 

Hmm, men vad händer säg på turn om vi är tre spelare med. I potten ligger 72 och spelare ett bettar 36, den andra synar och den tredje hinner inte agera för alla kastas ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, men vad händer säg på turn om vi är tre spelare med. I potten ligger 72 och spelare ett bettar 36, den andra synar och den tredje hinner inte agera för alla kastas ut?

 

Jag är inte säker men jag antar att den bästa handen av de två som har agerat på gatan vinner. Han som inte hann syna kommer altså inte få vara med.

 

Men jag är inte säker alls. Det kanske finns en disconnection protection som jag inte har sett.

 

Som tur är så har borden alltid krashat tidigt i händerna för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag får bara höra att det är mitt fel typ

 

Jag har märkt att den krashar ofta då någon joinar bordet. Om det nu är så att det är klienterna på användarsidan som resulterar i problemet så är det ganska allvarligt. Det skulle i så fall vara möjligt att missbruka att information från användarna kan slå ut borden. Inte för att jag är orolig eller så. Men det borde i så fall vara möjligt för någon kreativ skurk skriva ett script eller program som krashar borden vid önskade tillfällen.

 

Boss får ta och fixa detta problemet snart. Så man kan koncentrera sig på det som är bra med Boss..:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du problem med Paradise Poker tillsammans med Vista?

 

Prova då detta:

 

Högerklicka på ParadisePoker ikonen och välj “Run as administrator”. Du måste bara göra detta en gång. Efter detta kan du dubbelklicka på ikonen som vanligt.

 

Detta är en tillfällig lösning medan vi väntar på att lösa problemet permanent.

 

Mvh ParadiseEric

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...