Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Faraonerna i pyramidspelsföretaget T6poker tolkade min time-out som fan läser bibeln, och tryckte via sina värvningskanaler ut att Expressen avskedat mig för att jag skrivit nedlåtande om deras företag.

:h:

• Svars 3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

MLM Tomte citerades i skalmans inlägg

"Svenska Spels största inkomstkälla är Poker och dom har 400.000 kunder bara i Sverige.. och vi har hela världen att jobba med.. huvva!! "

Fel där.. Poker är inte Svenska Spels största inkomstkälla, läste en intervju med Jesper Kärrbrink igår och Bingo är svenska spels största inkomstkälla... av onlinespelen.

Postad

Fick precis via en kontakt veta att han från en t6-mupp fått följande sms:

"Är du trött på livet och vill bli ekonomiskt oberoende? Ring mig snarast mvh/xxx"

Jadu... det om något liknar ju spam/scam ;D hahaha

Postad

För information:

Skickat: den 16 februari 2008 11:34

SKICKA DENNA INFO VIDARE TILL ALLA UNDER DIG!!!

Hej

Nu har vi visa master card som betal lösning på http://www.XXpoker.com/creditcard.php'>http://www.XXpoker.com/creditcard.php

Så nu kan alla sätta in pengar redan ikväll.

Och spela våra tuneringar och cash tabels

25% Rake på alla personliga kunder och 20% på alla kunders kunder. Våra kunder får ju 5% på alla dom rekommenderar

1 Vi har ett av världens bästa pokerlag Bl.a TonyG sök på TonyG på http://www.youtube.com

2. Första 40 dagarna har vi nästan 150,000 kunder

3. I januari hade vi över 80st som vann 10.000 euro på våra turneringar och över 80st som vann 50.000 euro

4 Vi har några av dom största cash tabels som finns 200/400 euro och 300/600 euro bord (Redan unikt)

5 Vi får strax mini view och 4-färgade kort.

6. En av dom bästa software i branschen

7. Ny hemsida http://www.XXpoker.com

1-2 Mars ledarutbildning i Stockholm

Du är en del av det, vi håller på röra om i grytan i pokerbranschen

Vi syns vid borden!!!

mvh,

XXXXXX

Och sen ett till om något värvarmöte:

Skickat: den 25 februari 2008 09:52

Ämne:T6POKER PRES SCANDIC BOLLNÄS TORS 21 FEB

Hej alla igen..

Detta har hänt medans jag varit borta.. och sen var det en sak jag tror

att jag inte hann sända ut innan jag for..

Det var en kille som hade "spelandelar" kvar som han säljer för 5.500 istället för 6.300 om någon är intresserad.. Först till kvarn gäller - men man kanske vill se vad 15/3 ger först..

Ha det bra

Kram

XXXXX

070 XXX XX XX

Återigen!

T6POKER!

Torsdag 21 Februari, kl 19.00 på Scandic i Bollnäs.

Den nya MÖJLIGHETEN T6POKER har presenterats för stor publik både i Arbrå, Bollnäs, Ljusdal, Gävle, Göteborg, Åmål, Karlstad o Säffle under gångna veckorna.

Enligt de gäster som är pokerspelare så kommer detta att bli något unikt i pokervärlden. Denna pokermöjlighet på nätet är konstruerat av pokerspelare/proffs för att bli så attraktiv som det någonsin går för pokerspelare världen över.

Detta ger oss en unik möjlighet att ta del av intäkterna i ett företag som kan bli ett av de största nätpokerbolagen i världen.

95% av de personer som sett möjligheten törs inte låta bli att vara med.

LÅT OSS VISA MÖJLIGHETEN FÖR DINA BEKANTA!!!

TeamT6-medlemmar delar på hyran: 40 kr/st. Har du gäster med dig så går du in GRATIS!!!

VÄLKOMNA!

Rabatterade Andelar!! Har man råd att avstå?? ;) Vi närmar oss det magiska 15/3 med stormsteg.. Ska bli kul och se! hähähä

Postad

Fint att de har bytt:

'kommer bli en av världens största pokersajter'
med
'kan bli ett av de största nätpokerbolagen i världen.'

Dock är det lika stor chans som att GeorgeBush kommer åtalas för folkmord. :roll:

Postad
För information:

Och sen ett till om något värvarmöte:

Rabatterade Andelar!! Har man råd att avstå?? ;) Vi närmar oss det magiska 15/3 med stormsteg.. Ska bli kul och se! hähähä

LOL dom har ju bara bytt ut Giicorp mot Tx poker ju! På min tid med Giicorp kosta det oxå 40:- och gäster gratis :mrgreen:

Postad

På något vis känns det talande för både bondfångarna och de fångade bönderna att faraonerna scammar upp dem på tiotals miljoner, och sedan ändå orkar ta betalt 40 spänn för ett möte.

Det lustigaste av allt med denna härva, är att det sannolikt kvittar för offren hur det går för T6 Poker, eftersom de ändå inte har någon del i företagets vinst.

©2007-2008 T6Poker.com - All Rights Reserved.

http://www.t6poker.com is owned and operated by Falcon Euro Trading LTD, U.K under License granted by TSIXPOKER CORP. S.A.

Så TSIX Poker Corp. S.A. säljer vinstandelar i något de inte äger. Ifall ni MLM-spelare är OK med det, kan ni få köpa Frihetsgudinnan och Eiffeltornet av mig (originalen, alltså). De kostar 500 000 kr styck. Köper ni båda får ni Gotland med på köpet. Bara ett fåtal kvar, så skynda att fynda!

Postad
Så TSIX Poker Corp. S.A. säljer vinstandelar i något de inte äger.

Det är ju lite det här jag efterfrågar... vilket fysiskt bevis på att man köpt en andel i något får man för sina pengar?

För inte är det väl så att folk investerar utan att få något konkret "ägarbevis" eller nåt att hänvisa till? Vad får man och vad står det där? Någon som "råkat" köpa kanske kan dela med sig av informationen till oss andra?

Postad
Det är ju lite det här jag efterfrågar... vilket fysiskt bevis på att man köpt en andel i något får man för sina pengar?

För inte är det väl så att folk investerar utan att få något konkret "ägarbevis" eller nåt att hänvisa till?

Jo. Det räcker med att någon av faraonerna påstår något för att det ska betraktas som en sanning. MLM-världen är proppfull av bekvänd logik. Av att en lirare har en historik av bedrägerier och att utlova saker som inte stämmer, drar en MLM:are slutsatsen att det han säger är trovärdigt.

Postad

Vart är alla spelare som enligt T6.com är inloggade??

2425 spelare på 200 bord kan man läsa där.

Just nu finns det på "Ring games", "Sit and go", "Step tournaments", samt "Tournaments" 201 spelare på 29 st bord.

Kolla man på Freegames så är 10 bord öppna med 730 spelare.

Blir totalt 900 spelare på 39st bord, bara 20% spelar cash.....

Postad

jag fick ett e-mail idag.. jag är inte medlem, men får en del mail endå :D

T6poker veckosamtal för medlemmar ikväll måndag 10/3 kl 21.00 Nr: +49 1805 009 314 Pin: 100 638 Duplicera till alla, mycket nyheter!

Mvh

Martin

edit: fan ser nu att det var igår mötet var :(

Postad

Värvarmöte i Ljusdal på tisdag.. Nån som ska dit?? ;)

Skickat: den 13 mars 2008 22:30

Ämne: Fw: T6POKER PRES PÅ UTVECKLINGSCENTRUM LJUSDAL TIS 18 MARS KL 19

Skicka detta vidare till dom du känner.

T6POKER

Välkommen till Utvecklingscentrum

(gamla verkstadsskolan)

Tisdagen 18 Mars kl 19:00

(Furugatan 3, Ljusdal)

För vägbeskrivning ring 070-XXXXXXX

Kom o lyssna på utvecklingen på T6 Poker

Se till att komma och uppdatera dig

själv och meddela alla du vill ska få

en bättre avkastning.

Låt oss visa hur detta är möjligt så

slipper ni själva försöka övertyga

era kompisar!!!!

--------------------------------------------------------------------------------

Alla som har gäster med

sig går in gratis!!!

Partners utan gäst 40:-

Så se till att ta med någon du tycker är värd att få

"föröka" sina pengar!!

--------------------------------------------------------------------------------

Varmt välkomna!!!!

___________________________________________________________________________________

--

Jag spelar poker, det är så kul!

Kolla: http://www.XXXXXXX.XXpoker.com

Sign up och ladda ner programvaran.

Ring mig om du undrar över något

070-XXXXXXX

Kram

XXXX

Postad

Från skalmans mail:

Låt oss visa hur detta är möjligt så

slipper ni själva försöka övertyga

era kompisar!!!!

De hymlar verkligen inte med att de vet att de som de värvat inte är de skarpaste knivarna i lådan eftersom de faktiskt skriver rätt ut att "ni är inte kapabla" :mrgreen:

Bonus, hur många "de" lyckades jag misshandla in i den meningen?