AndySS Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 Jag har spelat ganska mycket på sistone och börjat uppmärksamma att min rake verkar ganska hög. Skulle vilja veta vad Ni anser eller räknat fram att era månadskostnader är i rake. Jag spelar själv på bord som normalt är 1-4 euros eller dollar i BB och det verkar ut som jag spenderar ca: 2.5-4 BB per timme. Spelat ca: 200 bordstimmar senaste månaden. Jag har ingen rakeback så jag har spenderat ca: 600-1000 dollar senaste månaden i rake. Min vinst är låg, men har dock gjort en liten vinst på lite över 200 dollar. Det är dock enormt lite med tanke på att jag betalat in 3-5 ggr mer i rake. Om ni har egen statisktisk, dela gärna med er då jag skall blogga lite om detta. Verkar bara ut som att det är svårt att slå standard rake med att spela snålt med låg flop % och ganska konservativt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 Jag har rb på 45% och över de senaste fyra månaderna är min rb ganska exakt 20% av det som jag vinner på spelandet. Jag antar att jag rejkar bortåt hälften av vad jag tjänar netto då, eller en tredjedel av bruttovinsten. Edit: Jag kom på att du antagligen kollat på siffrorna i PT och gör jag det så säger dom att min nettovinst är 2,5 ggr större än det jag har betalt i rejk. Som vanligt har jag haft en jävla otur under den tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 rake/nettovinst blir typ 0.15±0.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts