Timmi Postad 16 December , 2007 Författare Rapport Postad 16 December , 2007 Helt rätt klonka Warm-up det är du värd:-) :-D 126/361 i Warm up ITM 9/19 i 18K gtd på Mansion ITM Citera
Timmi Postad 16 December , 2007 Författare Rapport Postad 16 December , 2007 Ute på plats 181 i warmup fick $470 i tröstpengar 7 pers kvar på finalbordet på Mansion men sjukt kortkall så får hopaps det händer något snart Citera
Timmi Postad 16 December , 2007 Författare Rapport Postad 16 December , 2007 Fan ute på 5e plats med K9 vs QJ han träffa båda sina jag träffa kungen Den äkliga jävlen raisa min BB varje gång och hade inte råd att folda mer så jag ställde med k9 klart som fan jag inte kan vinna den Fick iaf $1041 för det Citera
TheEmbassy Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Fan ute på 5e plats med K9 vs QJ han träffa båda sina jag träffa kungen Den äkliga jävlen raisa min BB varje gång och hade inte råd att folda mer så jag ställde med k9 klart som fan jag inte kan vinna den Fick iaf $1041 för det Hej Timmi! Kul att det går bra för dig! Såg när du åkte ut. Otur! Enligt prisstrukturen fick du typ $790 för 5:e-platsen, men den kanske inte stämde. /Johan Citera
Timmi Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 Hej Timmi! Kul att det går bra för dig! Såg när du åkte ut. Otur! Enligt prisstrukturen fick du typ $790 för 5:e-platsen, men den kanske inte stämde. /Johan Hur ser du den? går ju inte se priserna ju. stog $1041 iaf när jag åkte. kanske hade varit $790 om det hade varit 18k prispot men var ju 23k så kanske därför det blev så? Citera
Timmi Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 Kommer antagligen inte spela något mer innan jag åker den 19e. Så mkt att göra. *Köpa allt som behövs (ska fixas idag efter jobbet) *Boka parkering Check *Fixa hundvakt Check *Städa huset (idag och i morgon) *Inte glömma att släcka, låsa och larma *Packa allt osv osv Så vi ses efter att jag kommer hem från solen Happy Klonking /T Citera
kgl Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Världen är en bättre plats utan din dagbok, ha en riktigt trevlig och lång semester. PS. En dag ska jag hitta en hand som du faktiskt spelar bra. DS. EDIT: inlägget varnat för påhopp /appel Citera
Rooney Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Världen är en bättre plats utan din dagbok, ha en riktigt trevlig och lång semester. PS. En dag ska jag hitta en hand som du faktiskt spelar bra. DS. Hahah EDIT: trollning och nonsen /Appel Citera
bjoelle Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Världen är en bättre plats utan din dagbok, ha en riktigt trevlig och lång semester. PS. En dag ska jag hitta en hand som du faktiskt spelar bra. DS. EDIT: inlägget varnat för påhopp /appel Årets diss? Citera
vuns187 Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Kommer antagligen inte spela något mer innan jag åker den 19e. Så mkt att göra. *Köpa allt som behövs (ska fixas idag efter jobbet) *Boka parkering Check *Fixa hundvakt Check *Städa huset (idag och i morgon) *Inte glömma att släcka, låsa och larma *Packa allt osv osv Så vi ses efter att jag kommer hem från solen Happy Klonking /T *Inte glömma att släcka, låsa och larma <<<<---- gör man inte det när man åker? eller du bor i ett slott därför det tar 2 dagar ? Låter mest som du har nån skum form av resfeber ^^ Citera
Timmi Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 Världen är en bättre plats utan din dagbok, ha en riktigt trevlig och lång semester. PS. En dag ska jag hitta en hand som du faktiskt spelar bra. DS. Varför läser du här då din äkliga fjortis, finns inget tvång att läsa. Du och Rooney kan ju dra till något varmt ställe ihop. Äkliga forumtroll. Önskar att din mamma och pappa kunde gett dig en uppfostran i etik och moral. Citera
Timmi Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 *Inte glömma att släcka, låsa och larma <<<<---- gör man inte det när man åker? eller du bor i ett slott därför det tar 2 dagar ? Låter mest som du har nån skum form av resfeber ^^ Hehe ne det är bara saker man inte ska glömma. Mena bara att jag har mkt att tänka och fixa och trixa med de närmaste 2 dagarna iofs så har jag typ 3 ytterdörrar + garage som måste låsas men 2 dagar tar det inte Citera
Timmi Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 Årets diss? Ja, 14åriga finniga killar som är tuffa bakom datorn finns överallt. Alternativt så har jag vunnit en del mot honom. Vet inte vilket och bryr mig inte heller. Antagligen så har Rooney och kgl en tuffhetspakt där mest otrevliga inlägg vinner. Ungefär som småbarn som springer över vägen för att se vem som vågar springa närmast bilarna. Ungefär lika coolt och meningsfullt Citera
vuns187 Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 var ska resa då? hur länge blir du borta? Ha så nice i solen iaf själv ska man jobba hela vinter blir dock vegas nån månad efter nyår, typ feb mars hade jag tänkt Citera
Vegad Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 säger de samma, orka vara otrevlig, du lirar ditt lir. förmodligen är han bara otrevlig för att han förlorar en hel del ! Citera
bjoelle Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Ja, 14åriga finniga killar som är tuffa bakom datorn finns överallt. Alternativt så har jag vunnit en del mot honom. Vet inte vilket och bryr mig inte heller. Antagligen så har Rooney och kgl en tuffhetspakt där mest otrevliga inlägg vinner. Ungefär som småbarn som springer över vägen för att se vem som vågar springa närmast bilarna. Ungefär lika coolt och meningsfullt ...vem sprang närmast bilen? Citera
Rooney Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 säger de samma, orka vara otrevlig, du lirar ditt lir. förmodligen är han bara otrevlig för att han förlorar en hel del ! Bra antagande... Och ja intressant liknelse Timmi. Vem var det? Citera
Timmi Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 var ska resa då? hur länge blir du borta? Ha så nice i solen iaf själv ska man jobba hela vinter blir dock vegas nån månad efter nyår, typ feb mars hade jag tänkt Blir en familjesemester med grabben och tjejen på Gran Canaria, en riktig svenne semester. Ska bli skönt, tjejen bestämde jag pröjsar. Blri nog vegas under wsop i år för mig, får se hur allt blir. tänkte även dra till thailand senare i vinter eventuellt. Citera
Timmi Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 säger de samma, orka vara otrevlig, du lirar ditt lir. förmodligen är han bara otrevlig för att han förlorar en hel del ! Ja men folk mår bra av att vara otrevliga, eller? Citera
Timmi Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 Bra antagande... Och ja intressant liknelse Timmi. Vem var det? Får nog bli KGL, du börja vara otrevlig sen så gav du iaf kritik som var befogad i den handen. KGL var bara otrevlig. Citera
CarlDenStore Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Ok, frågan är hur ni skulle ha spelat den på turn. Sen så behöver du inte vara otrevlig. Jag kanske jag spelar handen helt fel från början. Men det är inte det som saken gäller. Var lugn Timmi...Rooney har haft en svår uppväxt, hans standardbeteende är "var otrevlig". Ta inte åt dig GL med liret i fortsättningen! Citera
Timmi Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Postad 17 December , 2007 Var lugn Timmi...Rooney har haft en svår uppväxt, hans standardbeteende är "var otrevlig". Ta inte åt dig GL med liret i fortsättningen! Ja det verkar så, bryr mig inte speciellt mycket. Tack och lycka till själv Citera
TheEmbassy Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Hur ser du den? går ju inte se priserna ju. stog $1041 iaf när jag åkte. kanske hade varit $790 om det hade varit 18k prispot men var ju 23k så kanske därför det blev så? Det finns en länk i lobbyn i min klient (eurobet) till en nätsida där prisstrukturen och chipcount står, men det är mycket möjligt att den är baserad på 18K prispott. Nåt fel var det i alla fall på den om du fick 1K. Citera
Rooney Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Var lugn Timmi...Rooney har haft en svår uppväxt, hans standardbeteende är "var otrevlig". Ta inte åt dig GL med liret i fortsättningen! Moderatorer förfan borde det inte vara varning att leta upp gamla inlägg bara med anledning att provocera mig? Vad omogen du är Carl. Troll! Sry för OT Citera
bjoelle Postad 17 December , 2007 Rapport Postad 17 December , 2007 Jag går fortfarande ovetande Timmi... jävligt jobbigt. Vem fan sprang närmast bilen!? Citera
Recommended Posts