Sync Postad 30 November , 2007 Författare Rapport Postad 30 November , 2007 Rubriken blev bättre nu... Lika vettigt inlägg som detta.. Citera
knallpacko Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Förstår verkligen inte tråden, kanske är jag dum i huvudet. Vad vill du ha för svar? Vad är ditt alternativ i potten? Check/fold på turn? LOL. Du spelade rätt och vinner potten mycket oftare än du förlorar den. På frågan om han har övernaturliga krafter är svaret nej, han är en typisk 0.25-0.50 fisk som träffar. NH, case closed... Citera
rob72 Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Detta är ju en uppenbar whine-tråd förklädd till en handdiskussionstråd... Sync - Vad tror du själv? Är Fi duktig på att läsa sina motståndare (och i så fall, skulle h*n spela handen på detta sätt om h*n visste att du satt med toppset?) eller är h*n en fisk som tycker att 7-högt färgdrag är bra nog? Behöver du fundera på frågan längre än 10 sekunder instämmer jag i BigLess utlåtande om än i en trevligare form (Disclaimer - Känner inte till din table-image, den kan motivera spelet av Fi) Citera
Steel Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 (Disclaimer - Känner inte till din table-image, den kan motivera spelet av Fi) Hehe, jaså? Måste vara rätt extrem read fi har på hero då: "Pottar endast preflop flopp och turn med sämre än par i fyror." Citera
tamtaram Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Killen kan det här med implicita odds och vet att du betalar av om han träffar färgen. Citera
knallpacko Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Killen kan det här med implicita odds och vet att du betalar av om han träffar färgen. :lol: :lol: Citera
Sync Postad 30 November , 2007 Författare Rapport Postad 30 November , 2007 Hehe, jaså? Måste vara rätt extrem read fi har på hero då: "Pottar endast preflop flopp och turn med sämre än par i fyror." HAHA, övernaturligt. Citera
Nidson Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Detta är ju en uppenbar whine-tråd förklädd till en handdiskussionstråd... Sync - Vad tror du själv? Är Fi duktig på att läsa sina motståndare (och i så fall, skulle h*n spela handen på detta sätt om h*n visste att du satt med toppset?) eller är h*n en fisk som tycker att 7-högt färgdrag är bra nog? Behöver du fundera på frågan längre än 10 sekunder instämmer jag i BigLess utlåtande om än i en trevligare form (Disclaimer - Känner inte till din table-image, den kan motivera spelet av Fi) Svara på detta Sync. Citera
rob72 Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Hehe, jaså? Måste vara rätt extrem read fi har på hero då: "Pottar endast preflop flopp och turn med sämre än par i fyror." Jag tänkte snarare något i stil med "Maniac som öser in marker även om han är helt tom och utan chans att förbättra handen". Citera
Sync Postad 30 November , 2007 Författare Rapport Postad 30 November , 2007 Svara på detta Sync. Vad är det jag ska svara på? Min image, hade spelat typ 10-15 händer när denna inträffade... Citera
Nidson Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 Vad är det jag ska svara på? Min image, hade spelat typ 10-15 händer när denna inträffade... Jippie, du svarade på just det jag inte var intresserad av. Spelar du bara oförstående eller är du det på riktigt? Allvarligt, detta vill jag ha svar på: "Vad tror du själv? Är Fi duktig på att läsa sina motståndare (och i så fall, skulle h*n spela handen på detta sätt om h*n visste att du satt med toppset?) eller är h*n en fisk som tycker att 7-högt färgdrag är bra nog?" Citera
knallpacko Postad 30 November , 2007 Rapport Postad 30 November , 2007 HAHAHAHAHAH, jag älskar Sync, tror dock inte att det är ömsesidigt... Citera
Sync Postad 30 November , 2007 Författare Rapport Postad 30 November , 2007 "Vad tror du själv? Är Fi duktig på att läsa sina motståndare (och i så fall, skulle h*n spela handen på detta sätt om h*n visste att du satt med toppset?) eller är h*n en fisk som tycker att 7-högt färgdrag är bra nog?" Men herre Gud! Hade jag vetat det så hade jag ju inte startat tråden! Jag har ingen aning, är kass på PLO... Citera
Sync Postad 30 November , 2007 Författare Rapport Postad 30 November , 2007 HAHAHAHAHAH, jag älskar Sync, tror dock inte att det är ömsesidigt... Citera
hersby Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 Vad är det jag ska svara på? Min image, hade spelat typ 10-15 händer när denna inträffade... Citera
Sync Postad 1 December , 2007 Författare Rapport Postad 1 December , 2007 1. Hur orkar du lägga in denna orelevanta bild klockan 01.15 på natten? 2. Vad vill du med bilden? Citera
Dead-Inside Postad 1 December , 2007 Rapport Postad 1 December , 2007 Han vill få mig att skratta. Och vet du? Han lyckades. Citera
Sync Postad 1 December , 2007 Författare Rapport Postad 1 December , 2007 Han vill få mig att skratta. Och vet du? Han lyckades. Kul att han lyckades göra 1 person på pf lycklig. Citera
rob72 Postad 2 December , 2007 Rapport Postad 2 December , 2007 Kul att han lyckades göra 1 person på pf lycklig.Ok, jag har druckit whisky (en hel del...) men jag är också lycklig Citera
Recommended Posts