Gå till innehåll

FTP & SvS.


bigdwarf

Recommended Posts

  • Svars 278
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kul att du drar igång med dagboken igen, kommer garanterat följa dig, det vet du!;-)

 

Tänkte bara införskaffa mig en ny bärbar, är det lugnt om jag svänger förbi efter det så vi kan grinda lite?

 

Kör hårt och lycka till!:-D

 

EDIT: BIGdwarf, hur kommer det sig, du får gärna göra en doktorsavhandling hur du kom fram till det nicket.:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, va? Tror du att du är bättre än mig?

 

Nej det har jag faktiskt ingen aning om.

Du är bara så jävla patetisk och dryg mot många på det här forumet, du verkar ha noll självdistans och liv. Fast iofs så bor du i Karlstad, så jag förstår dig till viss del. Va så himla skoj när du klanka ner på nån från Örebro så bor du själv i Karlstad :lol:

Säkert sån där med stripigt, spretigt blonderat hår och bandana, munbloss och häxblandning........diggar BB-claes......oj det rann i väg lite, sorry!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att du drar igång med dagboken igen, kommer garanterat följa dig, det vet du!;-)

 

Tänkte bara införskaffa mig en ny bärbar, är det lugnt om jag svänger förbi efter det så vi kan grinda lite?

 

Kör hårt och lycka till!:-D

 

EDIT: BIGdwarf, hur kommer det sig, du får gärna göra en doktorsavhandling hur du kom fram till det nicket.:-P

 

 

Jo tänkte man kunde få hjälp med lite svåra situationer osv.

Hur går det med datorletandet egentligen? såg att du hade lite

svårt å bestämma dig hehe. Tyckte den där DELL såg schysst ut

faktiskt, den hade ju i princip allt till ett ok pris.

Ta å skaffa dig en så tar vi en grindkväll och eventuellt utgång.

 

BIGdwarf, vet faktiskt inte hur det kom sig....hade väl bara tråkigt. :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det har jag faktiskt ingen aning om.

Du är bara så jävla patetisk och dryg mot många på det här forumet, du verkar ha noll självdistans och liv. Fast iofs så bor du i Karlstad, så jag förstår dig till viss del. Va så himla skoj när du klanka ner på nån från Örebro så bor du själv i Karlstad :lol:

Säkert sån där med stripigt, spretigt blonderat hår och bandana, munbloss och häxblandning........diggar BB-claes......oj det rann i väg lite, sorry!

Du verkar ha noll koll på Karlstad haha. Bott här och varit mobbad under uppväxten? :roll: Jag förstår inte din poäng riktigt. Karlstad är en jättetrevlig stad och folk har en helt annan inställning här jämfört med Örebro. Men ska akta mig för alla wannabe-brats när jag går ut nästa gång. Lär iofs dröja ett tag då jag inte har något liv som sagt.

 

Ja jag ska hålla mig undan från den här dagboken i fortsättningen Appel. Kände bara att jag var tvungen att försvara hans "tomtenonsens" om Karlstad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Vi orkar inte med en till nl 200 regular på evp, hoppa ner på 100 igen :P

 

Seriöst så har motståndet hårdnat rejält, det är verkligen nu om någon gång du ska byta site. Jag är påväg tillbaka till mina rötter på prima.

Helt otroligt mkt regulars på nl 200 & 400

 

Jag tycker inte att det är mycket action på NL200 på prima just nu. Mest bara regulars , N_W bla ^^ så du kan lika bra stanna på evp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi orkar inte med en till nl 200 regular på evp, hoppa ner på 100 igen :P

 

Seriöst så har motståndet hårdnat rejält, det är verkligen nu om någon gång du ska byta site. Jag är påväg tillbaka till mina rötter på prima.

Helt otroligt mkt regulars på nl 200 & 400

 

 

Jag håller faktiskt med dig. Vad nickar du?

Brukar oftast kolla på plyayers/flop när jag väljer bord och då är det inte många som är över 35%(!) ens på NL200. Börjat kolla runt på lite andra sidor och där ligger siffran betydligt högre, ta bara unibet där nästan alla bord ligger över 50%.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...