karlu Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Liten undring.Spelar på b2b. Har själv pokeroffice och använder det då och då för att i efterhand analysera mitt spel och specifika händer. Har dock upplevt det som oerhört tungrott, och finner att 'live-funktionen' är helt obrukbar då mina händer ofta blivit time-outed pga att pokeroffice tar för mycket datorkraft i anspråk. vad jag vet funkar inte acehud med b2b, någon som verkligen använder pokeroffices livefunktion eller kanske har nåt alternativ? Citera
ZaphodB Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Jag spelar någon gång då och då på B2B, använder PokerTracker, fungerar utmärkt. Har nog inte använt GameTime+ till B2B, så vet inte hur det fungerar. Citera
jason Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Gametime+ fungerar utmärkt till B2B, dock är det ju lite pill att få det att se "snyggt" ut.. Citera
valborg Postad 18 December , 2007 Rapport Postad 18 December , 2007 När jag startar Gametime+ på ett B2B SH bord får jag fram stats på spelare som inte sitter vid bordet. Det kommer oftast också bara stats på 1-3 spelare fast bordet är fullt. Anyone? Citera
Recommended Posts