Gå till innehåll

Dexter *SPOILERS*


stejkliraren

Recommended Posts

kan avlöja att han dödar sin syrra i sista avsnittet..

 

När jag kommer så långt och om jag då märker att det stämmer så är du IPbannad :mrgreen:

 

Gör väl inte så mycket om hon dör, tycker inte hon tillför så mkt till serien :evil: nu säger jag inte att hon gör det eller tvärtom då, hatar när folk spoilar serier för mig själv.

 

Tur att inte Dexter blir påverkat av den feta WGA strejken iaf, verkar ju som t.ex nya säsongen av Battlestar Galactica aldrig kommer sändas pga detta, det är jävligt trist.. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sett 2 avsnitt och ser inget speciellt. Man måste nog tycka att det är spännande o något coolt o se folk sprättas upp för o gilla serien. Jag bara gäspar.

Dock är huvudrollsinnehavaran duktig och ger känsla till serien. Men temat är inte intressant nog för mig.

 

Måste du göra det menar du?

 

Att gemene man måste göra det är nog en överdrift, serien är ju uppenbarligen ganska populär, personligen tycker jag att temat är ganska intressant iaf :mrgreen: Hoppas bara inte du har sett 2 random episoder mitt i serien från svensk TV, hatar när folk slaktar serier på det sättet,,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sett 2 avsnitt och ser inget speciellt. Man måste nog tycka att det är spännande o något coolt o se folk sprättas upp för o gilla serien. Jag bara gäspar.

Dock är huvudrollsinnehavaran duktig och ger känsla till serien. Men temat är inte intressant nog för mig.

 

Vissa serier kräver mer av tittaren än att slänga sig i soffan och se 2 random avsnitt för att följa med och stanna kvar i fictionet som skapas. Oftast serier som är karaktärsdrivna och/eller med många långa röda trådar.

Du har inte ens gett serien en chans....eller så gillar du helt enkelt inte "litterära serier".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte dömma serien efter 2 avsnitt då den bara blir bättre och bättre. Lätt en utav de bästa serierna, typ den enda serie av de nya som haft en riktigt stabil andra säsong. Prison break, heroes, lost lyckades ju inte alls lika bra imo.

 

är du go eller? heroes är ju en av de mest spännande serier som finns, prison break säsong 3 är ju lite slow men 1an o 2an är grymma!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...