deom_on Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Hej ja som rubriken lyder så undrar jag om pokertracker går att använda till unibets klient? I deras lista står inte unibet med, men kanske någong som vet hur man kan fixa de på annat vis annars? Tack på förhand:-) Citera
overmuch Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Jo det kan du, Unibet ligger på Prima/Microgaming så det är inga problem... Citera
deom_on Postad 26 November , 2007 Författare Rapport Postad 26 November , 2007 Låter perfekt de En liten följdfråga då, känner inte till programmet så väl. så hur drar man igång de? Hur gör man så de tar handhistorik å de? finns de några enkla tuturials eller start instruktioner på svenska? Kanske dum fråga, men hoppas på svar Tack Citera
deom_on Postad 26 November , 2007 Författare Rapport Postad 26 November , 2007 Ingen som vill hänvisa mig eller berätta hur man importerar handhistoriken till poker tracker ? Citera
rob72 Postad 27 November , 2007 Rapport Postad 27 November , 2007 Du kan få in handhistoriken på två olika sätt: 1. Ladda hem och installera SQLite ODBC drivrutin här: http://www.pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=8031. Starta sedan autoimportfunktionen för Prima och välj databasfilen enligt instruktioner i PT. 2. Gåt till Preferences->Game history i Unibet-klienten och spara till en fil. Importera sedan filen till PT. Stöter du på patrull finns det bra hjälp att få på PokerTrackers forum: http://www.pokertracker.com/forum/index.php Lycka till Citera
deom_on Postad 27 November , 2007 Författare Rapport Postad 27 November , 2007 Jag har gjort som det står, importerat handhistoriken från filen HandHistory.dat och den läser av den en gång i minuten och den skriver reading database, hand #17384995 exempelvis. Men på ringgames statistic och allt annat står ingeting. Jag har bara trail versionen en så länge kanske ska nämnas, men visst ska man kunna se statistik å allt då med? Vore konstigt annars. är tacksam för mer hjälp och ursäkta min okunnighet. Tack Citera
rob72 Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 Jag kan inte svara på ifall du måste ha den reggade versionen för att autoimporten ska fungera. Har du testat att importera "manuellt"? Citera
deom_on Postad 28 November , 2007 Författare Rapport Postad 28 November , 2007 Nae, har inte testat manuellt, och vet då inte heller hur man importerar det manuellt en kort beskrivning kanske? Citera
rob72 Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 2. Gå till Preferences->Game history i Unibet-klienten och spara till en fil. Importera sedan filen till PT. Citera
Recommended Posts