heltok Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 tänkte bara uppmärksamma folk på att buyin har höjts från 10bb till 20bb. jag hade skickat massvis med mail, whineat om valenciabottarna etc, så jag är jätteglad för detta. om ni också har mailat och klagat om det så tänkte jag bara säga WP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 En stor dag för oss primagrinders!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 neeeej, va har du gjort??? herreguuud, ....alla mina botar??!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calloway Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Vad är valenciabotar o hur upptäcker man dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
conny Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Ja det är hur bra som helst! Fast de gjorde höjningen redan den 13/11, jag har firat varje dag sen dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 26 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2007 Ja det är hur bra som helst!Fast de gjorde höjningen redan den 13/11, jag har firat varje dag sen dess. minsann. hade pokerbreak 3veckor så jag missade detta. men tål att upprepas! jävligt gött. någon som vet varför valenciabottarna kör 30bb nu? fick de annorlunda spärr än vi andra eller har de någon slug motivering till varför 30bb passar dem bättre än 20bb? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 någon som vet varför valenciabottarna kör 30bb nu? fick de annorlunda spärr än vi andra eller har de någon slug motivering till varför 30bb passar dem bättre än 20bb?Man kan inte 3-beta utan att gå all-in med 20bb? Gör ju att man kan 3-beta mycket mindre än med 10bb. Så det är möjligt att man kan göra det oftare med 30bb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hager Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 valenciabottarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rjonsson Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Jag har alltid kunnat köpa in för 100bb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nacaa Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Jag har alltid kunnat köpa in för 100bb. Klart du har. Det är dock minimigränsen som höjts från 10 till 20bb så nu kommer ingen kunna sitta med 2,5$ på nl25 etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Flera har postat o frågat men ingen har fått svar, så jag testar igen! ^^ Vad är valenciabottar???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rjonsson Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Klart du har. Det är dock minimigränsen som höjts från 10 till 20bb så nu kommer ingen kunna sitta med 2,5$ på nl25 etc. Jaha, jag trodde någon glömt en 0:a och var glad för att man kunde spela djupstackad som på SvS. My bad. Hade inte en tanke på att det var för att slippa shortstackarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Vad är valenciabottar???? Det är ett antal shortstacks på primas midstakesnivåer som alla kommer från Valencia och alla spelar i princip likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 hahaha valenciabottar nu dog jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Flera har postat o frågat men ingen har fått svar, så jag testar igen! ^^ Vad är valenciabottar???? valenciabottar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts