Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Dumsnut verkar duktig, eller rättare sagt är duktig med tanke på att han/hon är topp3. Tror dumsnut kan klonka fett

Spelade med Dumsnut i flera timmar under SM, fick intrycket av att han var en glad amatör, gjorde några konstiga grejer i alla fall. Han har varit short ganska ofta och lyckats dubbla upp sig några gånger. Sportcafet spelar ju iaf för att vinna även om han gör dåliga syner / pushar.

Lite komiskt att dom två sämsta spelarna på finalbordet spelar HU.

GG conspiracy!

• Svars 674
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Hoppsan. Slutar jobbet 22:00 och trodde man skulle kunna åka hem, ta sig en whisky och raila nån eller några timmar! Shit vad man bedrog sig.... Blir väl till att dra igång en MTT vid 23:00 och korka upp en öl då...;-)

GG alla som var med på finalen.

Postad
hundring på att sportcafet vinner.

Jag säger som min kompis sa, han har alla egenskaper som krävs för att vinna.

Våga gambla, vara fisk, pricka varje hand.

Detta säger jag/min kompis när det är 1500 personer kvar i turneringen.

Skillat?

Postad
Hmm, var sitter du själv? Kanske tillhör någon tu eller nån entreprenad... Kan bli en kul gissningslek det här.

Btw, inte cst - hatar storstaden.... 8-)

lol, antog att bunkern=runda huset, men alla dlc kanske är placerade mer eller mindre i bunkrar

Postad
tell us LDO

Ingen kändis.

Hmm, du var på pokerklubben i Motala nån gång när den fanns och spelade mot honom?

Hoppas på några trevliga homegames när man kommer hem i jul :-D

Haha ja, han gjorde som heliga_ak: RENSADE RENT. Han tömde ett 5/10-game på en timme. Var själv semibust så reloadade inte efter jag bustat mina 2K. :(

Postad
Haha ja, han gjorde som heliga_ak: RENSADE RENT. Han tömde ett 5/10-game på en timme. Var själv semibust så reloadade inte efter jag bustat mina 2K. :(

Mm, smäller ju ganska bra när han är vid bordet. Har man rulle för det är det ju bara kul, annars blir det ju lätt lite svettigt.

Lite svårt att greppa att han vann SM, men det lär man ju bli varse när man kommer hem.... får nog ta med en MP3-spelare när det är dags för lir :-D