Bein Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 OMG AA vs 99 vs KK (KK vinner 2 ur) AJ vs AT all in AJ står + till megapott detta sammtidigt på 3 olika bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steppwolf Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Var inte inblandad men tre all-in precis. AA, KK och 99. K kommer och en glad Tulo triplar till 1.8 mille Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-larsson- Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Go GO Conspiracy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Så att du gör ett iskallt spel är hans fel? berätta vad som är iskallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Heja Lina! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 berätta vad som är iskallt. Antar att du resonerar som så att han foldar allt utom nötter typ. Trist att han hade det bara... och trist att det va djuping du stångades mot. Otiming. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Ja, sköna quads Lina /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 vad nickar hon? "http://blogg.aftonbladet.se/18282" HEJJA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 ok, kanske lite kallt spel. Men inte jättekallt som nån sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CrazyManPete Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Får en ruskig känsla av att du inte hade något speciellt alls vid stället nyss conspiracy? En höjer, Tridynamo säger 220k cirkus och du smäller 1.1M. Vad hade du? Tänkte precis, fan vilket fint move om han trycker nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Surfludde Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 om ni pratar om K10 handen så hade jag spelat den exakt likadant. om det är bra eller dåligt vet jag inte, men jag tycker det var mycket bra spelat, sen att han vaknar upp med den handen är en annan sak. inte så att man satte honom på den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knoxville_1 Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 man trodde du var en bra turneringspelare conspiray, men efter att han sett handen mot trydinimo konstaterar man att du bara är en helt vanligt 0.5/1 fisk det värsta är att du tror du spelar rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Man har råd att göra sånna spel som Conspiracy gjorde om man spelar så grymmt bra mellan movesen! Tror Conspiracy blir tung när det börjar nära mig sig HU! GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FamilyGuyFan Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 ok, kanske lite kallt spel. Men inte jättekallt som nån sa. Om du gillar att göra om "bra" händer till semi-bluffar så är det okej för mig.... Du kan ju inte tro att han ska folda en bättre hand? Tror du han ska syna med en sämre hand`? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 man trodde du var en bra turneringspelare conspiray, men efter att han sett handen mot trydinimo konstaterar man att du bara är en helt vanligt 0.5/1 fisk det värsta är att du tror du spelar rätt Jag spelar inte 0.5/1. Inte CG alls faktiskt. gg Jag sa ju att det var lite kallt spel förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FamilyGuyFan Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Jag spelar inte 0.5/1. Inte CG alls faktiskt. gg lolololololoolol denna kommentar tyckte jag var lite smårolig faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 vad nickar hon? "http://blogg.aftonbladet.se/18282" HEJJA! På forumet nickar hon dollface och på nordicbet unixdevil. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Surfludde Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 hur var det dåligt spelat? kan¨nån förklara? handen är tung att lägga i alla fall, man vill väl ha bort händer som slår en i det här läget men som kan tänka sig stanna kvar om man betar flopp. turn ger fler bluffmöjligheter och Ax spader är i princip enda handen han kan ha som vinner. jag tycker det var ett bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knoxville_1 Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Jag spelar inte 0.5/1. Inte CG alls faktiskt. gg det märks, du är född på en fyrklöver, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Surfludde Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 ""Du kan ju inte tro att han ska folda en bättre hand? Tror du han ska syna med en sämre hand`?"" det kan han väl visst, ingen lätt syn med nånting i det läget turneringen är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FamilyGuyFan Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 jaha det var en bluff alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Om du gillar att göra om "bra" händer till semi-bluffar så är det okej för mig.... Du kan ju inte tro att han ska folda en bättre hand? Tror du han ska syna med en sämre hand`? Han foldar många bättre händer där, typ alla utom set/flush. I de absolut flesta fallen iaf, sen finns ju fisk oxå... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 ""Du kan ju inte tro att han ska folda en bättre hand? Tror du han ska syna med en sämre hand`?"" det kan han väl visst, ingen lätt syn med nånting i det läget turneringen är Jag håller med, blir ju otroligt svårt för Fi att syna utan färg här. Han har en bra stack och är bra med och vill antagligen inte åka ut genom att försöka göra en hjältesyn i det läget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 det märks, du är född på en fyrklöver, Ärligt, bromsa avundsjuken nu glimne. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Surfludde Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 jaha det var en bluff alltså? det är klart det var, inte var det en värdebet i alla fall. en semibluff som sagt, om han tex får syn av 2 par har han outs i spader och stege(?). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts