Skanke Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 Kan inte ens se att det skulle vara match. Cheers är ju bättre på alla 6 pungkter. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 18 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2008 Det är drygt ett år sedan vi startade den här dagboken. Jag vill flika in samma youtubeklipp som i första inlägget Hur många evigheter tar det inte att göra en sådan "cover"? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 Cheers... mest för coach =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 18 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2008 Jag är kär! Vet inte i vilken av fjortisarna, det kvittar egentligen. Bra musiksmak! Men hur hittar två tyska småflickor att mima till en glamrockhit från 1973? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 Cheers ftw Bästa introt.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gungan Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 Ted Danson, Kelsey Grammer, Woody Harrelson samt gästspel av Christopher Lloyd och Tom Berenger gör Cheers till en klar segrare. Kan tilläggas att "Allo Allo" oftast är riktigt bra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 Den här adminen röstar på Cheers. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 Ola har tagit hojen långt ut i skogen.... Allå' är humorhistoria. Cheers är en sitcom i mängden, om än hyggligt begåvad. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 Tycker det är ett klassiskt exempel på en ja/nejfråga som inte kan besvaras med ja/nej. Allo,Allo gjordes ju som parodi på "Hemliga armen" (undrar hur många på forumet som har sett den) och som sådan är den fantastisk. För sig själv tycker jag Cheers är bättre. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 18 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2008 Jag har sett Hemliga Armen. Underbar serie. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 Cheers... mest för coach =) Håller med! Pokeravsnittet med Youre not even close är klassiskt. Clifford Clavin är inte så dum heller. God 2a som brevbärare imo. Efter Alla tiders lista blir för mig 1. Fawlty Towers 2. Seinfeld 3. Black Adder 3. Friends 4. Cheers 5. Spincity Och de främsta karaktärerna är dessa två Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 Curb Your Enthusiasm Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 Jag deklararerar mig som segrare i The Great Battle of the TV Comedy Series, PF mod edition. Hur man i valet mellan Cheers och Allo! Allo! kan svara "Curb your enthusiasm" är dock juryn fortfarande något förvirrad över, men det är i alla fall ett bra tecken på out of the box-thinking Ulaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 Jag deklararerar mig som segrare i The Great Battle of the TV Comedy Series, PF mod edition. Hur man i valet mellan Cheers och Allo! Allo! kan svara "Curb your enthusiasm" är dock juryn fortfarande något förvirrad över, men det är i alla fall ett bra tecken på out of the box-thinking Ulaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 Lämnar en röst utom tävlan på Cheers (men själv föredrar, eller föredrog, jag Vingar från den tiden). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 http://www.europeanmastersofpoker.com/ Även om jag spelar som en åsna i sattarna till det där så är det nog läge att försöka kvala in via blandade VIP-poäng jag har på blandade B2B-sajter. Klonkar jag inte satten så kommer jag troligen att åka till Tallinn ändå, kan vara bra värde att vinna första turren i en turreserie, om det mot förmodan skulle råka bli en ny EPT. Precis lagomt inköp. Synd bara att det bara finns sattar på Entraction. Men jag har några tusen vip på Martinspoker och High5Action. Kul att det dyker upp fler turneringsserier med "låga" inköp. Kommer förhoppningsvis att spela nåt event. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 Gus Hansen kanske inte är så fiskig som alla tror. +2.5 miljoner efter 62 000 händer och med ett 95%-igt konfidensintervall så är han en bra spelare om jag läser den här tabellen rätt. Eller så är det bara tur. Oavsett så hejar jag på Gus. Han verkar trevlig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 Gus Hansen kanske inte är så fiskig som alla tror. +2.5 miljoner efter 62 000 händer och med ett 95%-igt konfidensintervall så är han en bra spelare om jag läser den här tabellen rätt. Eller så är det bara tur. Oavsett så hejar jag på Gus. Han verkar trevlig. I like Gus too. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 http://www.highstakesdb.com/player-profile.aspx?Show=Yearly&PlayerID=552 När kom Railheaven etc? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 Är det bara jag som tycker att båda serierna är kassa? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologas Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 Är det bara jag som tycker att båda serierna är kassa? näe ja e med dig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 Det är väl lite av poängen, att det inte är Huset Fullt vs Spin City/Friends/Seinfeld. Men jag tror vi är något på spåren här. Vi kan jämföra andra saker på liknande premisser: Übernit vs mindonkbettande calling station i HU Omaha ICM-expert mot shortstackproffs möts i FLT. Soccer vs Fotboll Redbull light vs Powerking etc. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 Übernit vs mindonkbettande calling station i HU Omaha . Lite av en paradox med dessa två imo. Båda är omöjliga att slå men ändå finns det inte en enda regular som spelar så här... übernitten tråkar ut dig och du är en spewmonkey inom 5 minuter medans mindonkbetande stationen synar ner alla dina bluffar och får dig att gå 'over the top' med luft på minbeten...eller är det bara jag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 Lite av en paradox med dessa två imo.Båda är omöjliga att slå men ändå finns det inte en enda regular som spelar så här... übernitten tråkar ut dig och du är en spewmonkey inom 5 minuter medans mindonkbetande stationen synar ner alla dina bluffar och får dig att gå 'over the top' med luft på minbeten...eller är det bara jag? Det kan ha inträffat någon gång. Eller, jag hörde om en kompis som råkade ut för det! Just det! Så var det! *host* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologas Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 Det kan ha inträffat någon gång. Eller, jag hörde om en kompis som råkade ut för det! Just det! Så var det! *host* det e jag som e kompisen:-( Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts