Gå till innehåll

Othello och gdaily har en dagbok ihop.


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 2,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Cheers... mest för coach =)

 

Håller med! Pokeravsnittet med Youre not even close är klassiskt.

 

Clifford Clavin är inte så dum heller.

 

407886875_20b837e94e.jpg

 

God 2a som brevbärare imo.

 

Efter

 

newman%20seinfeld.jpg

 

Alla tiders lista blir för mig

 

1. Fawlty Towers

2. Seinfeld

3. Black Adder

3. Friends

4. Cheers

5. Spincity

 

Och de främsta karaktärerna är dessa två

 

male_breasts_0919.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag deklararerar mig som segrare i The Great Battle of the TV Comedy Series, PF mod edition. :)

 

Hur man i valet mellan Cheers och Allo! Allo! kan svara "Curb your enthusiasm" är dock juryn fortfarande något förvirrad över, men det är i alla fall ett bra tecken på out of the box-thinking Ulaf. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag deklararerar mig som segrare i The Great Battle of the TV Comedy Series, PF mod edition. :)

 

Hur man i valet mellan Cheers och Allo! Allo! kan svara "Curb your enthusiasm" är dock juryn fortfarande något förvirrad över, men det är i alla fall ett bra tecken på out of the box-thinking Ulaf. ;)

 

:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.europeanmastersofpoker.com/

 

europe-master-of-poker-logo.jpg

 

Även om jag spelar som en åsna i sattarna till det där så är det nog läge att försöka kvala in via blandade VIP-poäng jag har på blandade B2B-sajter. Klonkar jag inte satten så kommer jag troligen att åka till Tallinn ändå, kan vara bra värde att vinna första turren i en turreserie, om det mot förmodan skulle råka bli en ny EPT.

 

Precis lagomt inköp. Synd bara att det bara finns sattar på Entraction. Men jag har några tusen vip på Martinspoker och High5Action.

 

Kul att det dyker upp fler turneringsserier med "låga" inköp. Kommer förhoppningsvis att spela nåt event.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl lite av poängen, att det inte är Huset Fullt vs Spin City/Friends/Seinfeld.

 

Men jag tror vi är något på spåren här. Vi kan jämföra andra saker på liknande premisser:

 

Übernit vs mindonkbettande calling station i HU Omaha

ICM-expert mot shortstackproffs möts i FLT.

Soccer vs Fotboll

Redbull light vs Powerking

 

etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Übernit vs mindonkbettande calling station i HU Omaha

.

 

Lite av en paradox med dessa två imo.

Båda är omöjliga att slå men ändå finns det inte en enda regular som spelar så här...

 

übernitten tråkar ut dig och du är en spewmonkey inom 5 minuter medans mindonkbetande stationen synar ner alla dina bluffar och får dig att gå 'over the top' med luft på minbeten...eller är det bara jag? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite av en paradox med dessa två imo.

Båda är omöjliga att slå men ändå finns det inte en enda regular som spelar så här...

 

übernitten tråkar ut dig och du är en spewmonkey inom 5 minuter medans mindonkbetande stationen synar ner alla dina bluffar och får dig att gå 'over the top' med luft på minbeten...eller är det bara jag? :mrgreen:

 

Det kan ha inträffat någon gång. Eller, jag hörde om en kompis som råkade ut för det! Just det! Så var det! *host* :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...