Gå till innehåll

Akta er för CdPoker


TaRvId

Recommended Posts

Följande hände mig precis på en turnering på CdPoker:

Jag får KK på handen och ligger ganska dåligt till (ca 9500 i marker avg 16000) med uppåt 250 spelare kvar.

BB 600. Jag höjer till 1800, spelare bakom mig synar och ytterligare en går all-in med 3775.

Jag har alltså INGA intentioner att lägga mig, men när sista man innan mig lägger sig så foldas jag automatiskt....DIREKT! Jag hade inte förlorat anslutningen eller något?!?!?!?

När jag sedan tar upp detta med supporten så får jag bara nonchalanta svar. Jag ger dom handnumret för att kolla upp det, men inte ett skit. De svarar bara att poker är ett skicklighetsspel och ibland förlorar man.

För övrigt så hade jag träffat kåk och vunnit med den handen så jag hade haft ca 19000 om jag inte blivit foldad. Hackad site kanske?!?!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gnäller på mitt första inlägg för att jag är förbannad, inget annat. Inga stora pengar det rör sig om, men jag vill förlora pga av min inkompetens inte pga att något program förstör för mig.

Jag klickade ingenstans, jag bara väntade på att folk skule beta färdigt.

Jag fattar inget, men när denna turren är färdig så tar jag ut pengarna och byter sajt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...