TaRvId Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Följande hände mig precis på en turnering på CdPoker: Jag får KK på handen och ligger ganska dåligt till (ca 9500 i marker avg 16000) med uppåt 250 spelare kvar. BB 600. Jag höjer till 1800, spelare bakom mig synar och ytterligare en går all-in med 3775. Jag har alltså INGA intentioner att lägga mig, men när sista man innan mig lägger sig så foldas jag automatiskt....DIREKT! Jag hade inte förlorat anslutningen eller något?!?!?!? När jag sedan tar upp detta med supporten så får jag bara nonchalanta svar. Jag ger dom handnumret för att kolla upp det, men inte ett skit. De svarar bara att poker är ett skicklighetsspel och ibland förlorar man. För övrigt så hade jag träffat kåk och vunnit med den handen så jag hade haft ca 19000 om jag inte blivit foldad. Hackad site kanske?!?!? Citera
Steffow Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 du kan ju ha råkat klicka på den autofold-knappen av misstag. Har du förövrigt tänkt på att det kan verka som att du bara trollar med tanke på att du börjar ditt första inlägg med whine? Citera
striker Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Det låter som att ryska maffian ligger bakom. Citera
TaRvId Postad 24 November , 2007 Författare Rapport Postad 24 November , 2007 Jag gnäller på mitt första inlägg för att jag är förbannad, inget annat. Inga stora pengar det rör sig om, men jag vill förlora pga av min inkompetens inte pga att något program förstör för mig. Jag klickade ingenstans, jag bara väntade på att folk skule beta färdigt. Jag fattar inget, men när denna turren är färdig så tar jag ut pengarna och byter sajt. Citera
night84 Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Det låter förbannat irriterande må jag säga. Citera
hetental Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 så är det på ipoker har hänt mig också det är någon bugg dom har i systemet. Citera
popquee Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 håller med trådskapren, bara dum support, inte ett vettig svar, tyvärr, de fattades ett antal $ från rullen så jag ville kolla upp de men icke sa nicke.. Citera
Recommended Posts