Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Alltså, för mig är det rätt uppenbart att han träffat ett set där och är rädd för färgen, det är iaf det han säger med sin höjning. Eftersom jag är en skitdålig spelare skulle jag dega in och göra honom överlyckig, men jag hoppas du är bättre ;P

Att han har QQ/KK är väl isf mer uppenbart? Utan mer info om spelaren måste man väl ändå sätta honom på ett överpar? Majoriteten av spelare (vinnande som förlorande) höjer inte upp 77/55/44 i första pos där. Jag skulle förmodligen göra det men de flesta på 2.5/5 gör inte det. Han skulle ju kunna ha Axs eller t.ex. KQs också men det blir ju mindre troligt när vi har 2 ess i egen näve.

Postad
Alltså, för mig är det rätt uppenbart att han träffat ett set där och är rädd för färgen, det är iaf det han säger med sin höjning. Eftersom jag är en skitdålig spelare skulle jag dega in och göra honom överlyckig, men jag hoppas du är bättre ;P

Att han har QQ/KK är väl isf mer uppenbart? Utan mer info om spelaren måste man väl ändå sätta honom på ett överpar? Majoriteten av spelare (vinnande som förlorande) höjer inte upp 77/55/44 i första pos där. Jag skulle förmodligen göra det men de flesta på 2.5/5 gör inte det. Han skulle ju kunna ha Axs eller t.ex. KQs också men det blir ju mindre troligt när vi har 2 ess i egen näve.

2 stycken olika förslag! Eller jag antar att tok_junior tycker fold och Slasktratt tycker ställ right?

Fler kommentarer?

Gärna på de andra händerna också.

Postad

Sådär, kom hem för ett tag sen från bion. Såg Beowulf och kan ärligt talat inte avgöra om den var animerad eller inte. TROR att det var lite blandat :shock: :shock: :shock:

Hur som så tyckte jag inte den var jättebra men ett helt ok tidsfördriv och jag gick mest för att träffa lite folk osv :)

Spelade ett pass nyss som slutade på +37kr.

Resultat sammanlagt:

BR: 17218.

Så det går ju helt klart frammåt och det är härligt :)

Förhoppningsvis har jag mer än 40k i rullen efter nyår så man kan testa på lite 5/10.

Postad

u go girl. ska analysera lite händer av dina händer imorn, för jag känner att jag inte kan ge ngra bra svar just nu.=)

Nice att det går framåt för dig...själv har jag inte träffat ett par på 3 dagar. Det vänder nog snart!