ShazPur Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Det här blir nog tyvärr det enda eventet jag spelar under SM eftersom jag är upptagen på måndagkvällen och därför inte kan spela huvudturneringen i Texas NL. Var inne och kände på klienten igår. Det enda PL-bordet som var öppet i mörkpoker var ett mikrolimit-bord så jag lekte där ett tag. Noterade att det är 5-mannabord med ante i stället för de mörkar som man är van vid från andra siter. Blir intressant. Hoppas många från forumet spelar. Citera
kilsmo Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Jag kommer att spela. Kan dock inte minnas att jag har några lyckade resultat i mörkpokerturneringar. Tror jag är bättre på i princip alla andra pokerformer, inklusive de jag ännu inte har spelat. Så 100 dollar garanterat övervärde i kvällens turnering för er andra. Citera
badtorsker Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Noterade att det är 5-mannabord med ante i stället för de mörkar som man är van vid från andra siter. Enligt turneringslobbyn är det dock mörkar i SM-eventet. Citera
_ekan_ Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Varför pratar alla om måndag? Är det inte söndag som main spelas? Citera
gazzaflush Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Varför pratar alla om måndag? Är det inte söndag som main spelas? Jo men den spelas i tre sessioner, en på söndag, en på måndag och sen finalbord någon dag jag inte vet. Citera
badtorsker Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Jo men den spelas i tre sessioner, en på söndag, en på måndag och sen finalbord någon dag jag inte vet. Fredag...Några dagars rolig väntan om man kommer så långt mao Citera
blaenda Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Trots att det står att det är blinds kommer eventet att spelas med ante. Så spelas alla drawturneringar på Microgaming, och jag har särskilt kollat att detta också gäller SM i draw.10-20 blinds översätts med 20 ante, precis som på cashgameborden. I cashgame 5 draw finns numera bara en lite lustig version med mycket låg ante, men med tvång på att vid bet beta betydligt mycket mer. En annan lustighet på micro är att det bara är action på NL-borden, en ganska sällsynt form av mörkpoker. Till helt nyligen fanns där 2 stycken bord med en bättre struktur, NL men med en högre ante och möjlighet att betta anten eller mera. Jag spelar som -Birgitta-. Citera
Nicklas Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 jag spelar om nån sponsrar Citera
freddo2001 Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Är också med o lirar om någon vill veta. Nickar samma som här på PF. Inte mycket till prispengar men en guldring är väl aldrig fel. Gl alla. Citera
tarmac Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Klart man är ute efter guldringen .. sen kan man ju undanvara evt pris till Omaha, FL och Main =) Citera
tarmac Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Blir lite trött, sitter med trissi Kungar innan bytet, potbettar, 1 syn, jag slänger mina 2 o han slänger 4(!!!!) och jag potbettar igen, han dubblar, jag synar .. Han får in a-5 stegen .. rofl!! Citera
gdaily Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Kul trevlig tävling, tyvärr var jag alldeles för dålig i dels att få bra kort, dels att bluffa i rätt lägen. Citera
ShazPur Postad 24 November , 2007 Författare Rapport Postad 24 November , 2007 Jahapp. Fortfarande kvar. 16 plats efter första timmen. Inte så många som är med dock. Citera
kilsmo Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Sitter vid ett snällt bord där ingen åkt ut, och inte så mycket höjningar pre, vilket innebär att jag ibland glömmer att byta kort när jag har en skithand. Citera
ManOuchi Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Hur många spelare blev det? Citera
Mickel Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Hur många spelare blev det? 92st och ännu är man kvar Citera
tarmac Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Sitter vid ett snällt bord där ingen åkt ut, och inte så mycket höjningar pre, vilket innebär att jag ibland glömmer att byta kort när jag har en skithand. vad nickar du? Citera
tarmac Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Jaså åkte du ut? Sånt händer. Citera
tarmac Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Usch då ,, hade en på mitt bord som alltid träffade nötterna på river, varje gång han byter 1 kort har han 1 av 3 saker .. fyrtal, 2p, men 1 byte ger ALLTID kåk till han, eller stegen .. Inte svårt o gissa att han kommer ta hem detta. Aldrig sett nån träffa så sjukt i hela mitt liv. inte 1 miss. Citera
freddo2001 Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Usch då ,, hade en på mitt bord som alltid träffade nötterna på river, varje gång han byter 1 kort har han 1 av 3 saker .. fyrtal, 2p, men 1 byte ger ALLTID kåk till han, eller stegen .. Inte svårt o gissa att han kommer ta hem detta. Aldrig sett nån träffa så sjukt i hela mitt liv. inte 1 miss. nick? Citera
mendieta19 Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 tvivlar på att han har nötterna varje hand i 5-card;) Citera
tarmac Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 nick? tvivlar på att han har nötterna varje hand i 5-card;) No joke.. Som jag sa, har aldrig sett nån träffa så sjukt i hela mitt liv, o då har jag spelat en hel del mörkpoker live de senaste 12-13 åren. Han nickar Evert58 Citera
Recommended Posts