Sylwester Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Det är bara folk med dåligt självförtroende som tränar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Du kan få slå o sparka på mig hur mycket du vill, alltid bättre o träna på riktigt kött o ben, bind fast mig runt en påle eller häng mig i kedjor för bästa resultat, skall bara tatuera in "Just rövknullad av SvS & Bossmedia" på bröstet så kan du komma o hämta mig sedan. PM:a mig om du är intresserad... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandis84 Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Hahaha, det roligaste är ju alla som tror att tråden är seriös. Förövrigt så är Kosttillskott/Prottetillskott inte alls bara skit, visar bara på okunskap att påstå det. Okay...? Ska man ta tråden på allvar eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 http://www.flashback.info/showthread.php?t=127283 http://www.flashback.info/showthread.php?t=463672 säger det mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HouseDoG Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Okay...? Ska man ta tråden på allvar eller inte? OP är ju rolig och självklart inte seriös. Det jag menade var att några svar hade uppfattat OP som seriös och personer som självutnämnt sig till träningsgurus gav seriösa och felaktiga svar på en oseriös tråd. Sedan så var mitt svar seriöst Mycket skitsnack känner jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skwatte Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Hur ska man äta? Just nu äter jag mest tonfisk och tuggar morötter. Har ni nåt tips på bra träningskost? Keso FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag_vinner Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Hihi, en gimmick som svarar i FG-citat. Det är ganska roligt, för han nickar ju FamilyGuyFan! men han missar ju hela grejen... BIG WHOOP you wanna fight about it? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Kesella med lite funlight funkar fint Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 text......Jag upprepar detta dag efter dag utan resultat, vad gör jag för fel? Kan inte alla som tränar komma med tips? Jane Fondas WorkOut är ett måste för snabba synliga resultat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Jane Fondas WorkOut är ett måste för snabba synliga resultat LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 Jag har under 1 månads tid nu börjat träna stenhårt, mitt mål är att ha 100 procent muskler inom 3 månader. Mina dagar brukar se ut såhär: Vakna och äta gröt. Dricka 1 liter proteindryck. Springa 1 mil. Käka tonfisk ur burken. Springa 8km. Käka ett knäckebröd. Springa 4 km. Dricka 2 liter muskelbyggande. Jag upprepar detta dag efter dag utan resultat, vad gör jag för fel? Kan inte alla som tränar komma med tips? 3 liter cola om dagen. Ibland spiller man på tangentbordet så det blir missclicks och försöker då bryta av tangentbordet över låret vilket bidrar till tillfällig ökad muskelmassa (i alla fall i det låret) Skaffa även en gammal 22tumsskärm. När man tiltar är det fruktansvärt jobbigt för biceps att få ut den genom fönstret. Funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 24 November , 2007 Rapport Share Postad 24 November , 2007 På min tid knaprades en hel ryssfemmor. Enligt säkra källor skulle det vara helt ofarligt om man bänkade över 100 kilo. Alltså var man en liten svag kille var ryssfemmor big No No då biverkningar kunde förekomma. Har hört att det är thaifemmor som gäller numera, men vet inte hur kraven på den brukandes styrka har ändrats. Fråga någon på gymmet som kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts