Gå till innehåll

Jag vill ha tips på träning.


mrfiskman

Recommended Posts

Du kan få slå o sparka på mig hur mycket du vill, alltid bättre o träna på riktigt kött o ben, bind fast mig runt en påle eller häng mig i kedjor för bästa resultat, skall bara tatuera in "Just rövknullad av SvS & Bossmedia" på bröstet så kan du komma o hämta mig sedan. :shock:

 

PM:a mig om du är intresserad...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okay...? Ska man ta tråden på allvar eller inte? :P

 

OP är ju rolig och självklart inte seriös.

 

Det jag menade var att några svar hade uppfattat OP som seriös och personer som självutnämnt sig till träningsgurus gav seriösa och felaktiga svar på en oseriös tråd.

 

Sedan så var mitt svar seriöst :) Mycket skitsnack känner jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har under 1 månads tid nu börjat träna stenhårt, mitt mål är att ha 100 procent muskler inom 3 månader.

 

Mina dagar brukar se ut såhär:

 

Vakna och äta gröt.

Dricka 1 liter proteindryck.

Springa 1 mil.

Käka tonfisk ur burken.

Springa 8km.

Käka ett knäckebröd.

Springa 4 km.

Dricka 2 liter muskelbyggande.

 

Jag upprepar detta dag efter dag utan resultat, vad gör jag för fel?

 

Kan inte alla som tränar komma med tips?

 

3 liter cola om dagen. Ibland spiller man på tangentbordet så det blir missclicks och försöker då bryta av tangentbordet över låret vilket bidrar till tillfällig ökad muskelmassa (i alla fall i det låret)

Skaffa även en gammal 22tumsskärm. När man tiltar är det fruktansvärt jobbigt för biceps att få ut den genom fönstret. Funkar för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På min tid knaprades en hel ryssfemmor. Enligt säkra källor skulle det vara helt ofarligt om man bänkade över 100 kilo. Alltså var man en liten svag kille var ryssfemmor big No No då biverkningar kunde förekomma. Har hört att det är thaifemmor som gäller numera, men vet inte hur kraven på den brukandes styrka har ändrats. Fråga någon på gymmet som kan hjälpa dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...