Gå till innehåll

EmWi - U TALKING TO ME?

Recommended Posts

• Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Inköp? Snackar du NL nu?

Jag försöker hålla min roi.

Spelar du 100st 16 dollars sngs och håller blyga 10% roi är detta 160 dollar.

Så när jag den natten spelade runt 60 sngs och höll 14% roi så är det inte så mycket..

Men jag förstår vart du vill komma.

Man skall va nöjd sa janten! ;)

Blygsamma 10%? Sökte på dig på sharkscope, verkar som att du ligger en bra bit ifrån 10% iaf på stars.

Postad
Nja Sort of..

Har ett annat med,)

Men just nu sitter jag med tysoon så de senaste 2 dagarnas spel e på det kontot.. korrekt.. Kanske inte alla iofs.. tror typ 20 av de senaste sngse dessa 2 dagar ligger på konto #2...

Postad
dörrvakt, verkar vara rätt bitig och uppkäftig. Jag känner dig inte men är du den typen som du verkar så hoppas jag någon sätter en kula i huvudet på dig.

Är du en dörrvakt med sympati som inte tillhör dom andra gangsterserna så hoppas jag inte att någon sätter en kulan i huvudet på dig.

Och dem säger att vi blivit mer belevade nu för tiden än då KKK hängde svarta i usa på -60 talet?

Tycker det vore bra om du själv satte kula ist för att hoppas att någon annan gör det. Det är fegt att sitta i en hörna och se på då de tuffa killarna gör upp.

I fortsättningen kommer jag inte kommentera sådana här låga inlägg. Skriv i andras dagböcker om du vill ha reaktion. Pissluder som dig har jag fått nog av.