EmWi Postad 21 November , 2007 Rapport Postad 21 November , 2007 Im back & brutal once again! Vem är jag igen? 31 Bast med tjej & katt! Ni vet resten. Lever på pokern för det mesta. Jobbar lite om jag orkar, och försöker verkligen komma i form igen! Före detta dörrvakt som inte fjantar omkring med att livet är underbart. Livet suger, men det gäller att glida igenom det så smärtfritt som möjligt. Tyvärr har man med en del knivhugg misslyckats med det. Men nu på ålderns höst är man mer i stabila miljöer. Så det skall väl gå bättre! Kommer nu börja föra dagbok igen. Hade en seriös innan, och har gjort flera ya försök men dem har runnit ut i sanden. LETS TRY TO KEEP THE SHIT IN! Spelet Bankrulle Pokerstars: $96 ( 6 inköp till 16 dollars sngs ) Unibet: €250 ( Skall cleara en $3000 dollars bonus nu ) Battlefield: $x ( Skall lira lite sngs och annat där sedan ) Mål #1: Bygga pokerstarsrullen under natten Mål #2: Ta unibets bonus Mål #0: KOMMA I FORM! Fr.o.m 1:a dec skall här bloggas som fan om träning och mat! Citera
EmWi Postad 21 November , 2007 Författare Rapport Postad 21 November , 2007 Vi kör väl igång direkt ? Mål # 1 skall vi försöka fixa under natten. Kör in $96 direkt. Skall försöka ta det till 2-600 innan jag somnar. Får se om jag kör ett set av 5or först bara för att värma upp. Förresten, Skall bygga rounders rulle på prima sedan också. Målet där blir att köra 2-3st level 5 per vecka seda i december. Citera
EmWi Postad 22 November , 2007 Författare Rapport Postad 22 November , 2007 Håller på att ladda ner Pokerstars samt alla AHK scripts. Tar en evighet pga slött internet. Så jag hoppar nog direkt på $16. Orka väta liksom! Citera
Dead-Inside Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Gul gul gul your boat gently down the stream. $16 med $96 rulle låter som EV+. Citera
EmWi Postad 22 November , 2007 Författare Rapport Postad 22 November , 2007 Lägg dig i när du har mer fett på buken. Inga sådana där fitt kommentarar innan du vet vad du snackar om nu. Jag är ingen nybörjare på det här området som inte vet vad jag sysslar med så skippa sådana kommentarer direkt. De här dagboken skall handla om spelet. HHs etc. Inte om "u gular du bähäää". Lär dig skilja på online bankrulle och kapital i övrigt. Bara för att jag sätter in $96 betyder det inte att det är det sista jag har. Däremot bör det räcka med 6 inköp. Citera
EmWi Postad 22 November , 2007 Författare Rapport Postad 22 November , 2007 Börjar med ett set nu! See ya on the other side, broder! Citera
jozoa Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Gul gul gul your boat gently down the stream. $16 med $96 rulle låter som EV+. Lägg bara ner. Totalt jävla onödigt med en spydig attityd när du postar första inlägget i ens dagbok. För att återgå till ämnet. Du säger att du ska clera unibets $3k, vilket nivåer har du tänkt att lira på? GL. Citera
EmWi Postad 22 November , 2007 Författare Rapport Postad 22 November , 2007 Kommer cleara den nu under de sista dagarna i dec. Spelar FR 1/2 x 10st bord mellan 18.30-00.00 ca. Citera
Dead-Inside Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Menade mer att han kanske inte ska gula utan hålla sig till mindre stakes innan rullen åkt upp. Ber om ursäkt, jag håller med om att det var onödigt av mig. Lycka till. Citera
davelin Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Lägg dig i när du har mer fett på buken. Inga sådana där fitt kommentarar innan du vet vad du snackar om nu. Jag är ingen nybörjare på det här området som inte vet vad jag sysslar med så skippa sådana kommentarer direkt. De här dagboken skall handla om spelet. HHs etc. Inte om "u gular du bähäää". Lär dig skilja på online bankrulle och kapital i övrigt. Bara för att jag sätter in $96 betyder det inte att det är det sista jag har. Däremot bör det räcka med 6 inköp. haha, fan va jag gillade det här mothugget, klockrent. (fint oxå av dead-inside att be om ursäkt) den här bloggen kommer jag följa, låter skön direkt o såna har det vart dåligt med på sista tiden, GL Citera
demimonde Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Ser fram emot bloggningen om träning och mat.(har själv tävlat i bodybuilding på 90-talet). lycka till med liret! Citera
EmWi Postad 22 November , 2007 Författare Rapport Postad 22 November , 2007 Dead Inside: Allt förlåtet. Jag är bara asless på alla påhopp som det svämmar över här på forumet. Ni andra Tack för stödet! Övrigt: Gulade nästa pokerstars rullen:) Körde igång 6 st. Åkte i 5, vann 1. Körde igång 4 nya, åkte i 2, 3a i en, vann 1. Rulle: $99 ! WOW!!! Aja, ingen lysande comeback. Men nu är ett nytt set igång Citera
EmWi Postad 22 November , 2007 Författare Rapport Postad 22 November , 2007 Klar med pokerstars och skall sova nu. Blev en maraton jobbig session. Men plussade bara $142. Nu soooova Citera
EmWi Postad 23 November , 2007 Författare Rapport Postad 23 November , 2007 OK Lite mer spel nu då! Pokerstars: $200 Unibet: €188 - Satte in lite mindre, bör räcka. Pokerhost : $ 300 Lite sng spel nu i 2 H Citera
MoneyTree Postad 23 November , 2007 Rapport Postad 23 November , 2007 Klar med pokerstars och skall sova nu. Blev en maraton jobbig session. Men plussade bara $142. Nu soooova Bara 142$? Du ökade alltså rullen med 150% under en natt, måste vara bra! Citera
EmWi Postad 23 November , 2007 Författare Rapport Postad 23 November , 2007 142 är väl ok. Typ geomsittlig dagsvinst på 16 nivån för mig.. Lirade ett set med 3st 16 nu.. Vann en.. Åkte med QQ mot AA i en annan.. Och Höll KK då 99 drog in rr flush mot mig. Aja.. +20 dollar iaf. Citera
jigsaw Postad 23 November , 2007 Rapport Postad 23 November , 2007 Jag gillar din inställning. Inte den blyga typiska svensson-attityden. Lycka till! Citera
MoneyTree Postad 23 November , 2007 Rapport Postad 23 November , 2007 142 är väl ok. Typ geomsittlig dagsvinst på 16 nivån för mig.. Att försöka snitta 8-9 inköp om dagen är inte så enkelt. Klarar du det så är du väldigt duktig! Jag är nöjd om jag plusar 1-2 inköp. Citera
EmWi Postad 23 November , 2007 Författare Rapport Postad 23 November , 2007 Inköp? Snackar du NL nu? Jag försöker hålla min roi. Spelar du 100st 16 dollars sngs och håller blyga 10% roi är detta 160 dollar. Så när jag den natten spelade runt 60 sngs och höll 14% roi så är det inte så mycket.. Men jag förstår vart du vill komma. Man skall va nöjd sa janten! Citera
Gäst Postad 23 November , 2007 Rapport Postad 23 November , 2007 tyson right? lol vad tror du? Citera
Ripperkof Postad 23 November , 2007 Rapport Postad 23 November , 2007 Lägg dig i när du har mer fett på buken. Inga sådana där fitt kommentarar innan du vet vad du snackar om nu. Jag är ingen nybörjare på det här området som inte vet vad jag sysslar med så skippa sådana kommentarer direkt. De här dagboken skall handla om spelet. HHs etc. Inte om "u gular du bähäää". Lär dig skilja på online bankrulle och kapital i övrigt. Bara för att jag sätter in $96 betyder det inte att det är det sista jag har. Däremot bör det räcka med 6 inköp. QFT! Gl!! Citera
EmWi Postad 23 November , 2007 Författare Rapport Postad 23 November , 2007 lol vad tror du? Har du kvar ditt msn så kan jag lära dig lite mer om HU´s;) Citera
Recommended Posts