Gå till innehåll

Kan mod låsa denna?


Lisa87

Recommended Posts

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Igår satt du och hade poss på mig på ett bord.. Varför byter du plats till ett ställe där du inte har poss på mig? Om jag nu är fiskig vill du väl ha poss på mg? eller?

 

Man ska väl försöka ha position på de bra spelarna och då hamnar man kanske man hamnar ur position på fiskarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var endast ironi men visst.. Det kanske var lite drygt av mig..

 

En fråga.. Varför sätter du dig alltid på samma bord som mig? Är jag så fiskig?

 

Igår satt du och hade poss på mig på ett bord.. Varför byter du plats till ett ställe där du inte har poss på mig? Om jag nu är fiskig vill du väl ha poss på mg? eller?

 

Ang. AK handen.. Kanske inte den bästa handen jag spelat.. Vet inte vad jag ska säga, TILT kanske :)

 

Okej nu visar du ju bara att du är ett moron.

 

Och sätter jag mig alltid på samma bord som dig ? :shock: Jag satt mig på ditt bord för 2 dagar sen för att du spelade 10/20, sitter jag nånsin och spelar 1-2 mot dig?

 

Och mitt internet dog därför bytte jag plats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej nu visar du ju bara att du är ett moron.

 

Och sätter jag mig alltid på samma bord som dig ? :shock: Jag satt mig på ditt bord för 2 dagar sen för att du spelade 10/20, sitter jag nånsin och spelar 1-2 mot dig?

 

Och mitt internet dog därför bytte jag plats.

 

Du har dock suttit flera gånger på mitt bord..

Men.. Jag bara undrade :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ni flera som delar på "Lisa87" elleR? Ena stunden lirar du/ni 0.5-1 andra gånger 25/50. De är inte så trovärdigt. Om du lirar 25/50 så måste du ju ha BR för att ha max inköp, skulle ja lira 25/50 skulle jag iaf ha minst 250k på kontot. Gå in med 2500 är ju helt meningslöst.

 

Nej, det är inte flera som spelar på MITT konto..

 

Trovärdigt? Flera i db'n har sett mig spela 25/50, men visst.. Jag ljuger för att få kompisar, och alla som säger att dom sett mig spela på 25/50 ljuger för jag bett dom göra det.. Damn.. Du kom på mig!

 

 

Jag måste alltså ha BR för 25/50 för att jag "skottar" där ett fåtal händer? Ah.. Då vet jag, tack för infon! *tar åt mig*..

 

 

Snart regular som det låter.

Nej..?

 

 

Det jag skrev var för lisas eget bästa om hon vill ha någon rulle kvar för på 25/50 finns det knappast några pengar att hämta för hennes del i dagsläget.

 

 

hahaha! Okej, då vet jag det också. "tack"!

 

Har spelat 25/50 3 gånger.. En gång plussade jag (minns ej hur mkt), andra gången satte jag mig med 1.8k och drog med 8.5k, sista gången förlorade jag 2500..

Jag får det till + i kassan, men som sagt.. Ska nog hålla mig på 1/2, thnx!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, suger att dom har rätt bara.

 

Jaja.. Jag vet själv att jag vunnit på 25/50 så jag börjar inte lipa för att ni säger "stanna på 1/2 Lisa"..

 

Jag ser inte mig själv som en 25/50 spelare heller för den delen.. Tycker bara det är roligt att testa lite när man har vunnit en del och har "lite över"

 

EDIT: Vilka dom btw?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De du försöker låta ball emot när de talar om för dig att du kommer förlora pengar på nivån?

 

Du har knappt edge över fiskarna på 25/50.

 

OK, då vet jag..

Skiter i edge över fiskarna på 25/50 också för den delen.. Jag har aldrig sagt att jag har edge mot nån på någon nivå. Jag vet att jag plussar när jag spelar, det är allt som spelar någon roll för mig iaf..

 

Tycker du pratar som om du vore världsmästare, har ett minne av att jag spelat mot dig och du är inte själv världsbäst, right?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på 25/50 är du megafisk punkt

 

3 sessioner säger ingenting och om du nu hade tur och klonkade där uppe någon gång så betyder inte det att du är vinnande där i längden.

 

Om du utgår ifrån 1/2 när du spelar så ses ju även 2,5/5 som skottning och mitt råd är därför att gradvis gå upp i nivå.

 

Det finns inga fotbollsspelare som går från division 5 spel till allsvenska på en sesong (grym jämförelse)

 

puss lisa, jag gillar dig :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på 25/50 är du megafisk punkt

 

3 sessioner säger ingenting och om du nu hade tur och klonkade där uppe någon gång så betyder inte det att du är vinnande där i längden.

 

Om du utgår ifrån 1/2 när du spelar så ses ju även 2,5/5 som skottning och mitt råd är därför att gradvis gå upp i nivå.

 

Det finns inga fotbollsspelare som går från division 5 spel till allsvenska på en sesong (grym jämförelse)

 

puss lisa, jag gillar dig :h:

 

heltoker du är bara avundsjuk på att hon vågar chansa medan du grindar 0,01/0,02:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...