Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag fattar bara inte hur du kunde droppa 4.5k i förrgår till mig(plus mer till nån AXL123) när du hade 3.5k i din rulle 3 dagar innan, och ännu ha pengar på kontot. Speciellt eftersom du verkade vara J**** på tilt eftersom du spela som en åsna(no offence) och satt skrev om hur mycket jag suger.

• Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Hur är dealen med din kompis egentligen? Du har själv ~3,5k i rulle men verkar mest spela 2.5/5 och uppåt. "Ni" plussade 3k säger du. Får du ett öre av dessa pengar?

Vem var det som skänkte rakt ut på 2.5/5 igår? Hur lyckades ni ligga +14k när det uppenbarligen var någon tiltad människa som spelade kontot hela dagen och backade på varenda bord (som jag såg, bör tilläggas)? 4,5k försvann enligt uppgift till geewiz och 1k försvann till mig på 2,5/5 HU. Sen såg jag iaf nån tusing till ryka på några SH-bord. Måste ha haft nån rejäl rush som du inte skriver om?

edit: såg nu att de där 4,5k var i förrgår.

Rullen är på 4k atm, och hur det fungerar hms..

UNGEFÄR såhär:

"vi" spelar, och det som vi går + tas ut och splittas..

Så ja, jag får pengar av att plussa på 2.5/5..

"Hur lyckades ni ligga +14k när det uppenbarligen var någon tiltad människa som spelade kontot hela dagen och backade på varenda bord (som jag såg, bör tilläggas)?"

Det går att ta igen?

Spelade CA: 2h idag med min kompis och vi plussade då 3k..

Igår spelades det 11h (!), då är inte 14k överdrivet mycket?

Postad
Vad säger din pojkvän om det?

Ingenting då han är vän med min kompis, och ibland är han även med och spelar..

När man läser vissa inlägg verkar folk inte förstå riktigt..

Jag har TOTALT satt in 207:- på SVS..

Jag har nu MER än 4k..

DESSUTOM har pengar plockats ut..

Jag är iaf nöjd!

Postad
Rullen är på 4k atm, och hur det fungerar hms..

UNGEFÄR såhär:

"Hur lyckades ni ligga +14k när det uppenbarligen var någon tiltad människa som spelade kontot hela dagen och backade på varenda bord (som jag såg, bör tilläggas)?"

Det går att ta igen?

Spelade CA: 2h idag med min kompis och vi plussade då 3k..

Igår spelades det 11h (!), då är inte 14k överdrivet mycket?

Klart man kan ta igen men var plussade ni över 14 tusen? Vad missade jag? Verkar konstigt att ha en dagbok där man inte tar upp en rush på över 14 lax. Nån smaskig HH borde det väl finnas? Det var någon på tilt som spelade kontot och förlorade bara pengar under hela eftermiddagen/kvällen fram tills att denne loggade ut och inte sågs till igen. 14k är överdrivet mycket när man bustar rakt ut en hel kväll.

Varför köper ni in för runt 500 (alltid ojämna summor) på 2.5/5-bord ena stunden när ni sitter på 25/50 nästa stund?

Jag ska inte hymla med att jag inte tror på hälften av vad som skrivs här. Om jag tror fel ber jag om ursäkt. Det är bara för mycket ofullständig information här för att det ens ska gå att skaffa sig en ordentlig bild.

Postad

UNGEFÄR såhär:

Hur splittar ni egentligen? Om ni plussade 14k igår och 3 idag borde väl din rulle ha ökat bra mycket mer än 500kr de senaste dagarna?

...Och. Hur korkad är din kompis som splittar vinsten med dig trots att det enda du bidrar med är att klicka med musen?

Postad

Jag har aldrig sagt att min kompis betalar HELA inköpen när vi spelar tillsammans.. Right?

Vi LÅG 14k+ men vi SLUTADE inte 14k+..

Just nu finns detta på kontot:

+ det som jag sitter med på 2.5/5.. Dock ska en del tas ut..

svswe2.jpg

Visst, siffror går att ändra, men det känns inte som att jag bryr mig om ni tror mig eller inte :)

Postad
Varför säger du då att ni plussade 14k? hahaha ni kan ju ha slutat 20 spänn plus typ...

Jag sa ju det, jag måste formulerat mig taskigt.. Vi LÅG 14k+.. Ber om ursäkt, va inte så jättepigg när jag skrev det :)

Postad
Detta håller på att bli ersättaren till Carldenstores dagbok:mrgreen:

Vadårå?

OM ni nu låg +14k så måste det väl finnas HH på en del fina potter? Nån pott på iaf ~2k borde det ju rimligtvis finnas.

Spelade inte hemifrån (va hemma hos min vän), men visst, ska se vad vi kan fixa fram

Postad

Nej vi delar inte account.. Det är MITT account..

Ja, vi har spelat ifrån internet-café, och där sparas inte HH's..

Visst, man kan se HH's, men dom sparas inte till nästa gång man är där..

Postad
Vadårå?

Carl Den stores dagbok las ner i dag. Men det var mycket debatter och spekulationer i den:) Du kommer att bli mycket populär på forumet om det här fortsätter:)

Postad
Var spelade du/ni/han/hon/den/det sa du?

När vi låg 14k+?

Då var vi hemma hos min vän..

Det du citerar 'visar' ingenting.. det står ja, vi HAR, spelat på internet-café..

Skrev inte när..

Postad

Hehe..

Bryr mig inte så jättemycket om att vara 'känd' på forumet..

Vill bara ha en dagbok där jag b.la. kan få kommentarer på mitt spel och lite roligt snack.

Nu känns det som att det är lite 'hård' stämning men skojj ändå :)

Postad
Hehe..

Vill bara ha en dagbok där jag b.la. kan få kommentarer på mitt spel och lite roligt snack.

Ja, snart kommer moderatorerna att upptäcka dagboken och komma in och banna lite hursomhelst:)

Postad

Det är iofs inte vad jag vill Aike :)

Jag tycker det är mer roligt än "otrevligt" :)

Inte direkt så att jag gråter när jag läser nått inlägg :P

Ungefär så det går till btw.. Han säger typ "raise 40" så gör jag det om jag tror det kan funka :) Oftast gör jag som han säger, men ibland säger även jag vad vi ska göra och vi kan diskutera beslut om vi inte är överens..

DJUCKET:

Hehe.. I början när jag postade HH's så gnälldes det :)

Men visst, kan slänga in lite HH's då och då :)

Här t.ex...

***** Hand 541947269 *****

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit) - Thursday, December 20, 2007 9:47:40 PM

David Turbo 1 (Vanlig/Cash Game)

Plats 1: Nickson (636.37)

Plats 2: Fysikern (1030.45)

Plats 3: Nexo (1246.46)

Plats 4: master73 (190.70)

Plats 5: robbbban (1190.49)

Plats 6: GreenCurry (1311.98)

Plats 7: Mr65 (508.22)

Plats 8: Nattvarden (138.27)

Plats 9: Rookieboy (105.46)

Plats 10: Lisa87 (565.04)

Nexo lägg LM 2.50

master73 lägg SM 5.00

** Giv **

Nickson [N/A, N/A]

Fysikern [N/A, N/A]

Nexo [N/A, N/A]

master73 [N/A, N/A]

robbbban [N/A, N/A]

GreenCurry [N/A, N/A]

Mr65 [N/A, N/A]

Nattvarden [N/A, N/A]

Rookieboy [N/A, N/A]

Lisa87 [3h, 3s]

*** Bet Runda 1 ***

robbbban Lägg

GreenCurry Syna 5.00

Mr65 Lägg

Nattvarden Lägg

Rookieboy Syna 5.00

Lisa87 Syna 5.00

Nickson Syna 5.00

Fysikern Lägg

Nexo Syna 5.00

master73 Passa

*** Flop(Board): *** : [3k, 7r, Es]

*** Bet Runda 2 ***

Nexo Passa

master73 Passa

GreenCurry Satsa 15.00

Rookieboy Lägg

Lisa87 Höj till 50.00

Kommentarer?

Postad
Hehe..

Ja, lite hård stämning blir det ju lätt på ett sånt här forum. Jag har följt den här db'n ett tag nu och blir bara väldigt konfunderad av det du skriver. Du postar ju väldigt lite om ditt spel. Det är mer "jag och kompisen spelade. +3k."

Informationen är minst sagt bristfällig så om det blir missförstånd så är det nog du som får ta på dig det. Jag ser gärna att du postar lite mer info om hur spelet har gått, HH's och hur byggandet av rullen går. Det säger ju ingenting att "ni" plussar 72k på en halvtimma när man inte vet ett smack om vad du får ut av det hela. Kan inte polaren din skaffa konto och posta egen db istället? Det blir jävligt rörigt när dagboken handlar om dig men 80% av det som händer egentligen handlar om din kompis. Försök också att svara på de frågor som ställs för att undvika ytterligare missförstånd.

Postad

Informationen är minst sagt bristfällig så om det blir missförstånd så är det nog du som får ta på dig det. Jag ser gärna att du postar lite mer info om hur spelet har gått, HH's och hur byggandet av rullen går.

Vadå bristfällig? det är ju inte direkt Lisas skyldighet att posta hur/när/var hon spelar. Speciellt inte till dig då du (om jag har fattat det rätt) brukar spela mot henne.

Sen till Lisa:

Spela inte på internetcafé, man vet aldrig vad det finns för skit i dom datorerna. GL!

Postad

Hehe..

Tar åt mig av det som skrivs..

Försöker att göra dagboken intressant...

Ska ta lite hh's när jag slutat spela..

EDIT: Ni såg ju 25/50 där jag satt med 6k och torskade 6k pot (eller vad det nu va, orkar inte leta hh'n igen)..

Det funkar ju inte utan större br än 3k, visst kan jag depositat, menmen.. som sagt var.. Jag ska leta lite och be kompisen leta..

BTW: Det är inte bara när min kompis är med som jag spelar aggro, jag byter spelstil rätt ofta nu mera :)