tarmac Postad 21 November , 2007 Rapport Postad 21 November , 2007 SÅ var det ju det här med o INTE slowspela stora kort, aldrig aldrig ... Helvete... Full Tilt Poker Game #4249880573: Table Coralie (6 max) - $1/$2 - No Limit Hold'em - 14:07:26 ET - 2007/11/21 Seat 1: wontdrawout ($207.95) Seat 2: keeleys_tits ($54.55) Seat 3: REPOSADOR ($123.05) Seat 4: gomore ($222.40) Seat 5: GoCart_Moe ($201) Seat 6: rapthedeck ($200) GoCart_Moe posts the small blind of $1 rapthedeck posts the big blind of $2 The button is in seat #4 *** HOLE CARDS *** Dealt to wontdrawout wontdrawout raises to $4 keeleys_tits has 15 seconds left to act keeleys_tits calls $4 REPOSADOR folds gomore folds GoCart_Moe calls $3 rapthedeck folds *** FLOP *** GoCart_Moe bets $8 wontdrawout raises to $38 keeleys_tits has 15 seconds left to act keeleys_tits folds GoCart_Moe raises to $197, and is all in Här blir jag nåt förbannat fundersam, men vägrar o tro att han har spelat in 68 .. och det är det enda jag kan tro dessutom Citera
Solidify Postad 21 November , 2007 Rapport Postad 21 November , 2007 In med degen, han har uppenbart en långsamt spelad KK. Snyggt spelat i övrigt! Citera
tarmac Postad 21 November , 2007 Författare Rapport Postad 21 November , 2007 In med degen, han har uppenbart en långsamt spelad KK. Snyggt spelat i övrigt! Ungefär det jag trodde också =) wontdrawout calls $159 GoCart_Moe shows wontdrawout shows *** TURN *** *** RIVER *** GoCart_Moe shows a full house, Fours full of Fives wontdrawout shows two pair, Aces and Fours GoCart_Moe wins the pot ($405) with a full house, Fours full of Fives *** SUMMARY *** Total pot $408 | Rake $3 Board: Seat 1: wontdrawout showed and lost with two pair, Aces and Fours Seat 2: keeleys_tits folded on the Flop Seat 3: REPOSADOR didn't bet (folded) Seat 4: gomore (button) didn't bet (folded) Seat 5: GoCart_Moe (small blind) showed and won ($405) with a full house, Fours full of Fives Seat 6: rapthedeck (big blind) folded before the Flop Citera
Dead-Inside Postad 21 November , 2007 Rapport Postad 21 November , 2007 lol @ minraise. Förtjänad outdraw. Citera
aegans Postad 21 November , 2007 Rapport Postad 21 November , 2007 synar ditt bet preflopp alla dagar i veckan men små sc, jag vill att du har aa kk när jag träffar mitt tvåpar, så jag kan ta kungligt betalt. Citera
tarmac Postad 21 November , 2007 Författare Rapport Postad 21 November , 2007 synar ditt bet preflopp alla dagar i veckan men små sc, jag vill att du har aa kk när jag träffar mitt tvåpar, så jag kan ta kungligt betalt. DÅ är det ju bättre om du berättar hur jag ska folda? Citera
sorkenkk Postad 21 November , 2007 Rapport Postad 21 November , 2007 Du har inget att göra på NL200. NL20 är nog snarare nivån du hör hemma på. Helt seriöst, gå ner i nivå. Citera
jozoa Postad 21 November , 2007 Rapport Postad 21 November , 2007 Herregud, vad är det som händer med pokerforum? Citera
sorkenkk Postad 21 November , 2007 Rapport Postad 21 November , 2007 Herregud, vad är det som händer med pokerforum? Det borde du väl veta? =) Citera
jozoa Postad 21 November , 2007 Rapport Postad 21 November , 2007 Det borde du väl veta? =) Haha, jo, om inte då så vet jag åtmindstonde nu. Citera
tarmac Postad 21 November , 2007 Författare Rapport Postad 21 November , 2007 Du har inget att göra på NL200. NL20 är nog snarare nivån du hör hemma på. Helt seriöst, gå ner i nivå. Massa snack i vanlig ordning från sorkenkk .. Vem bryr sig?.. SÅ mycket snack som det vart så är det detta till trots INGEN som motiverat det som tycks vara konsensus .. "Lätt läggning" Citera
sorkenkk Postad 21 November , 2007 Rapport Postad 21 November , 2007 Massa snack i vanlig ordning från sorkenkk .. Vem bryr sig?.. Skyll dig själv. Inte mitt problem. Du är välkommen att säga till om det är något jag skrivit som du anser vara bullshit. Citera
jonsapelle Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Massa snack i vanlig ordning från sorkenkk .. Vem bryr sig?.. SÅ mycket snack som det vart så är det detta till trots INGEN som motiverat det som tycks vara konsensus .. "Lätt läggning" du minraise pre = hej jag är en superfisk med AA stacka mig. så kul emd sådana som du somt ror ni är så fintiga när ni i sjävl verket är vtvätom, mn vet ju alltid va dni ahr tror ni då man stoppa rine med sämre? och avd å bara 68? ja du vägrar tro för du är synfisk och om han skulle ha 67 och inte dra ut skulle du tycka att du gjorde en sngg read för du äre nr esultatsorienterad dum fisk. finsn massor av händer som slår dig osm synar där pre. 44,55,77,68,45,57 + lite coinflips a 56,67,46. Citera
ampixo Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Ja den där spelade du inget vidare. Vik flop. Citera
Dead-Inside Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Men alltså, tarmac... "SÅ mycket snack som det vart så är det detta till trots INGEN som motiverat det som tycks vara konsensus .. 'Lätt läggning'" Vad förväntar du dig att han ska visa för kort här? TT+ går bort direkt om du inte har fiskread (har du read alls?) på honom eftersom han skulle raisat dig pre. Jag menar vad finns kvar, luft och set/tvåpar/stege ? Tror du han trycker luft här ofta? Citera
legance Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Massa snack i vanlig ordning från sorkenkk .. Vem bryr sig?.. SÅ mycket snack som det vart så är det detta till trots INGEN som motiverat det som tycks vara konsensus .. "Lätt läggning" sorken är ju iaf inte en cpfisk som minraisar AA preflop :shock: Citera
herlands Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Så dåligt spelad, när någon miniraisar PF och sen bettar ut pot så skriker det nästan aa eller kk...synar förövrigt med nästan alla kort mot en miniraise. Citera
skalle88 Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Som sagt större raise PF delvis med tanke på din dåliga position och sen tycker jag att du gott kan syna floppen om du inte har en väldigt aggro image då en raise kan vara på sin plats. Nu ställer Fi och du blir tvungen att utan reads. Du känner säkert själv kylan i att dunka in hela stacken i en sån liten pott? Jag hoppas verkligen att vissa här som stått i kö för att förolämpa och hugga på HERO en vacker dag kommer kunna kritisera ett dåligt spel som civiliserade människor och inte ADHD-apor som slår sönder tangentbordet i raseri. Citera
Rebonius Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 GoCart_Moe raises to $197, and is all in = Jag tror du har A-A. Jag tror inte att du orkar lägga. Jag har dig slagen. Det enda du leder över här är väl 6-7. Ofta drar du till två outs eller runner-runner. Ditt fiskspel pre ställer till det ordentligt. Men ja, folden är enkel. Citera
Recommended Posts