Sviten Postad 21 November , 2007 Rapport Postad 21 November , 2007 Hej alla medlemmar! Nu är Sviten tillbaka på forumet med veckoscheman och annan kul info. Finns under "Förbundsanslutna klubbar" Vi ses! Lasse /Sviten Citera
Appel Postad 21 November , 2007 Rapport Postad 21 November , 2007 Välkomna tillbaka. Det blir perfekt, för jag brukar lyckas radera mina mail som kommer ibland:oops: Citera
Tottyville Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Jag kommer och slaskar lite på fredag, det absolut trevligaste alternativet att göra en fredag kväll förutom att gå ut och träffa vänner. Sjukt skön stämmning på Sviton =] Citera
sturedenstore Postad 23 November , 2007 Rapport Postad 23 November , 2007 Tjenare, är sugen att prova på stället. Är inte medlem men har ett par polare som är. Om jag skulle haka på dom in idag, kan man fixa medlemskap på plats eller måste det göras i förväg? Mvh Citera
eurythmech Postad 23 November , 2007 Rapport Postad 23 November , 2007 Dina polare ska nog inte ta med sig dig oanmält. Citera
sturedenstore Postad 23 November , 2007 Rapport Postad 23 November , 2007 Dina polare ska nog inte ta med sig dig oanmält. Så alternativet är typ att dom ringer in? mailar? Citera
Appel Postad 23 November , 2007 Rapport Postad 23 November , 2007 Så alternativet är typ att dom ringer in? mailar? http://pokerforum.nu/forum/sviten-stockholm/42435-sviten-vecka-47-syltsimon-far-gratis-massage.html Där har du all info som behövs. Citera
sturedenstore Postad 23 November , 2007 Rapport Postad 23 November , 2007 Godis, tackar så mycket. Citera
Recommended Posts