Laxpasta Postad 20 November , 2007 Rapport Postad 20 November , 2007 Tjabba! Har en rätt konstig fråga och har tydligen brist på ork så jag tänkte kolla med er smartingar. Rulle på ca 20 k , spelar 2.5/5 SvS och funderar på att hitta någon ny site. Främst pga det känns som att jag går miste om mycket bonusar som erbjuds och skulle kanske behöva lite miljö ombyte. Så.. Finns det någon attraktiv stor bonus som erhålles i en klumpsumma? Är inte intresserad av en typ " För varje 100 rake hand får du 5$ " utan nåt i stil med " Spela 20 000 rake och du erhåller 2000$ ". Ett stort plus är snabba utcashningar till VISA och mycket trafik. Inte prima! 2.5/5 = 0.5/1 $ ? Är de där jag borde spela? Haha helt lost. Tack Citera
vetgirig Postad 21 November , 2007 Rapport Postad 21 November , 2007 Raken på Svenska spel är hälften vad den är på andra siter - så du har redan en 50% oändlig bonus idag. Så om du endast vill byta site för att få en bonus så är det inte speciellt lönande. Via pokerforum.nu så får du erbjudanden till flera olika siter på olika näteverk. Någon av dessa siter kanske passar dig. Citera
Recommended Posts